Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kannata kadehtia isoja tissejä.

Vierailija
23.09.2018 |

Kertokaa , miksi ihmeessä joku haluaa leikkauttaa itselleen suuret rinnat. Ei vaan mene jakeluun. Itselläni on omista G-kupin rinnoistani vain haittaa. Suurin ongelma on jatkuva niskakipu ja huono ryhti. Sen lisäksi vaatteet eivät istu, liikunta on hankalaa jne. Ja uskokaa pois, miesten huomio ei ole kivaa. Ne eivät välillä tunnu muuta huomaavan. Olkaa onnellisia pienistä rinnoista.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä halua huomioita vierailta miehiltä. Vain oman miehen huomiolla on merkitystä. Ja hei oikeasti aikuiset naiset. Ei teidän itsetunto voi olla kiinni siitä, saatteko miehiltä huomiota. Jos joku runkkari kiinnittää teihin huomiota vain tisssien takia, onko se sitä huomiota, mitä te ootte vaikka?

Ap

Kaikilla ei ole sitä omaa miestä jonka huomio riittää tai yllin kyllin valinnan varaa. Taitaa tulla yllätyksenä isorintaiselle? Ilman miesten, tai edes jonkun miehen huomiota ja mielenkiinnon heräämistä ei sitä parisuhdettakaan voi syntyä. Naisen, jolle miesten huomio on itsestäänselvyys, voi olla vaikea ymmärtää miltä tuntuu olla ns näkymätön nainen. Seksuaalinen halu ja huomioiduksi tuleminen on ihmisen perustarve.

Vierailija
22/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen hoikka nainen aika isoilla rinnoilla ja en luopuisi :) saan näillä niin paljon huomiota ja kehuja koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono ryhti nuo kivut aiheuttaa, eikä rinnat suoraan. Rintojen suuri koko voi toki altistaa huonolle ryhdille, mutta jos huonon ryhdin huomaa niin kannattaa alkaa parantamaan sitä.

Laita vaikka kilon painot roikkumaan molemmin puolin niskaa, ja tule sitten väittämään, ettei käy pidemmän päälle kipeää, vaikka olisi miten hyvä ryhti.

Ei kai ne tissit niskasta roiku?

Vierailija
24/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kadehtinut kuin kerran, kun näin pienen vauvan istuvan äitinsä sylissä polvet rintojen alla, pää ja ylävartalo nojaten pehmeille rinnoille. Oma lapsonen joutuu tyytymään rintarankaan :(

Vierailija
25/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä halua huomioita vierailta miehiltä. Vain oman miehen huomiolla on merkitystä. Ja hei oikeasti aikuiset naiset. Ei teidän itsetunto voi olla kiinni siitä, saatteko miehiltä huomiota. Jos joku runkkari kiinnittää teihin huomiota vain tisssien takia, onko se sitä huomiota, mitä te ootte vaikka?

Ap

Kaikilla ei ole sitä omaa miestä jonka huomio riittää tai yllin kyllin valinnan varaa. Taitaa tulla yllätyksenä isorintaiselle? Ilman miesten, tai edes jonkun miehen huomiota ja mielenkiinnon heräämistä ei sitä parisuhdettakaan voi syntyä. Naisen, jolle miesten huomio on itsestäänselvyys, voi olla vaikea ymmärtää miltä tuntuu olla ns näkymätön nainen. Seksuaalinen halu ja huomioiduksi tuleminen on ihmisen perustarve.

Toisin kuin ajattelet, valtaosa miehistä ei ole noin pinnallisia. Miehet kiinnittävät puolisoa valitessaan myös muihin ominaisuuksiin.

Vierailija
26/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öm runkkari...puhutpa rumasti miehistä. Kertoo paljon susta. Normaalia huomata kauniit muodot. Olen nainen ja tosiaankin huomaan, kun joku nainen kaunis tai seksikäs.

Minä myös pidän huomiosta jota isorintaisena saan. Ei ole itsetunto siitä kiinni. Ihanan lisän siitä saa vaan.

Ootpa töykeä.

Vierailija
27/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kadehtinut kuin kerran, kun näin pienen vauvan istuvan äitinsä sylissä polvet rintojen alla, pää ja ylävartalo nojaten pehmeille rinnoille. Oma lapsonen joutuu tyytymään rintarankaan :(

Silti juuri SINÄ olet kaikkein paras äiti lapsellesi. EI lapsesi jää mitään vaille, vaikka sinulla on pienet rinnat.

Vierailija
28/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toisin kuin ajattelet, valtaosa miehistä ei ole noin pinnallisia. Miehet kiinnittävät puolisoa valitessaan myös muihin ominaisuuksiin.

Joo ne miehet jotka ei saa kauniita naisia. Niiden täytyy keskittyä " sisäiseen kauneuteen" 😂 ja teeskennellä, että se on tärkeintä.

Vierailija
29/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nimenomaan - m y ö s - muihin ominaisuuksiin, mutta ensimmäsenä pitää olla tissit kunnossa. Aina kun miehiltä kysytään millaisen naisen haluaisivat ensimmäisen mainitaan tissit, isot tissit.

Vierailija
30/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono ryhti nuo kivut aiheuttaa, eikä rinnat suoraan. Rintojen suuri koko voi toki altistaa huonolle ryhdille, mutta jos huonon ryhdin huomaa niin kannattaa alkaa parantamaan sitä.

Laita vaikka kilon painot roikkumaan molemmin puolin niskaa, ja tule sitten väittämään, ettei käy pidemmän päälle kipeää, vaikka olisi miten hyvä ryhti.

Ei kai ne tissit niskasta roiku?

Kuule, kyllä ne isot rinnat roikkuu. Koko rintojen yläpuolinen alue kaulaan ja niskaan asti on rasituksessa jatkuvasti.

Vierailija
31/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo ne miehet jotka ei saa kauniita naisia. Niiden täytyy keskittyä " sisäiseen kauneuteen" 😂 ja teeskennellä, että se on tärkeintä.

Tunge tuo hymiö perseeseesi, jooko?

Vierailija
32/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kadehtia pieniä tissejä. Rumat, säälittävät ja nöyryyttävät.

Vierailija
33/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isotissisen on varmaan vaikea ymmärtää, että ei sekään ole kivaa, että kukaan mies ei huomaa - ainakaan silloin kun paikalle heilahtelee tissipari. Tai miltä tuntuu nähdä miehen pettynyt ilme kun rintsikat riisutaan tai miltä tuntuu tulla jätetyksi sillä perusteella että rinnat on liian pienet. Miltä tuntuu tulla kohdelluksi jonkinlaisena epänaisena ja tuntea itsensä sellaiseksi.

No onpas kyllä lapsellisia miehiä. Vai onko kyse 18vee pojankoltiaisista?

Ei katso ikää, kaikki miehet pitävät rinnoista. Vanhin on ollut 34- vuotias.

Melkoista yleistämistä taas. 

T: peppumies

Vierailija
34/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kadehtia pieniä tissejä. Rumat, säälittävät ja nöyryyttävät.

Niin on ja saa toivomaan kuolemaa.

Vierailija
35/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Öm runkkari...puhutpa rumasti miehistä. Kertoo paljon susta. Normaalia huomata kauniit muodot. Olen nainen ja tosiaankin huomaan, kun joku nainen kaunis tai seksikäs.

Minä myös pidän huomiosta jota isorintaisena saan. Ei ole itsetunto siitä kiinni. Ihanan lisän siitä saa vaan.

Ootpa töykeä.

Jos mies näkee naisesta vain tissit, mies on runkkari. Piste.

Vierailija
36/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina ollut tyytyväinen tissieni kokoon, nuorena B75 ja nyt kun oon läskistynyt, vähän isommat. Mutta kadehtinut olen erään hieman pienempitissisen kauniin pyöreitä muotoja.

Vierailija
37/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikilla ei ole sitä omaa miestä jonka huomio riittää tai yllin kyllin valinnan varaa. Taitaa tulla yllätyksenä isorintaiselle? Ilman miesten, tai edes jonkun miehen huomiota ja mielenkiinnon heräämistä ei sitä parisuhdettakaan voi syntyä. Naisen, jolle miesten huomio on itsestäänselvyys, voi olla vaikea ymmärtää miltä tuntuu olla ns näkymätön nainen. Seksuaalinen halu ja huomioiduksi tuleminen on ihmisen perustarve. "

Se on myös miehelle ja omalle käytökselle erittäin tärkeää että sanoo ja näyttää naiselle.

Varsinkin suhteessa mutta myös ilman kumppania. Himot ja halut pysyy kunnossa

Vierailija
38/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ne isot tissit kuule välttämättä aina niin kauniita ole, vaan kaavittu navasta kuppeihin. Pienet voi hyvikin olla kauniimmat, mutta miehille useimmiten vaan koko on se juttu, ei niinkään estetiikka.

Vierailija
39/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoon ryhtiin ja niskakipuihin auttaa kuntosaliharjoittelu 👍 Isoilla tisseillä saa miesten huomion ja naisetkin kadehtii 🤗

N28

Voi viddu. 😒

N48

Vierailija
40/194 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoon ryhtiin ja niskakipuihin auttaa kuntosaliharjoittelu 👍 Isoilla tisseillä saa miesten huomion ja naisetkin kadehtii 🤗

N28

Voi viddu. 😒

N48

Isotisseillä toisinaan nousee tissi ja pissi päähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä