Olen yksinäinen :( Kyselkää
Kyselkää ja täyttäkää jokapäiväinen tyhjiö elämässäni. Olen jo miljoona kertaa aikojen saatossa tehnyt samanmoisia keskusteluja, mutta nautin siitä, että saan edes jonkinlaista sosiaalista kanssakäymistä elämääni jossa ei tarvitse pelätä tai hävetä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet yksinäinen? Onko oma valinta vai olosuhteiden pakosta?
Koska minulla on huonoja kokemuksia ihmisistä. On minulla joskus ollut ystäviä, mutta olen huomannut sen, että suurin osa heistä on ollut kanssani vain itsekkäistä syistä. Esimerkiksi kiusatakseen minua näyttääkseen itse vahvemmilta. Tavallaan toivoisin itselleni ystäviä, mutta en luota oikein kehenkään. Onneksi on sukulaisia joiden kanssa voi keskustella. Koen silti olevani "yksinäinen", koska ihan kaikesta ei kuitenkaan voi perheensä kesken avautua, tai tehdä ihan kaikenlaista.
AP
Oletko eräs S. llä alkava?
En ole.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelkäät että sinusta kysellään liikaa?
Koska en ole ylpeä elämästäni. Enkä myöskään pidä siitä, että joudun jonkun huomion keskipisteeksi. Olen sellainen persoona, että viihdyn parhaiten mahdollisimman vähäisellä huomiolla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko hän joka muutti. Alkaa M. kirjaimella?
En ole myöskään M.
AP
Oletko huomannut ajatella, että olet ehkä hippusen verran älykkäämpi kuin muut?
On nimittäin tutkittu, et viisaat ei tarvitse kälättäjiä ympärilleen niin useasti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina kokevasi yksinäinen vai onko jokin elämässäsi muuttunut?
Oikeastaan jo lapsesta asti olen ollut sellainen, että en oikein ole kuulunut mihinkään joukkoon ja ystävien saaminen on ollut vähän haasteellista. On minulla kuitenkin ollut niitä "ystäviä" joista aiemmin mainitsin, mutta heistä olen hankkiutunut eroon ja osa on "jättänyt" minut.
AP
Vierailija kirjoitti:
Joskus sinun pitää alkaa luottamaan ihmisiin ja uskaltaa päästää lähelle ellet sitten halua aina olla yksin. Vanhemmiten ihmiset ei (yleensä) ole samanlaisia k**ipäitä kuin kouluaikana.
Oikeastaanhan minun ei ole koskaan mikään pakko alkaa luottamaan kehenkään. En oikein sitten tiedä sitä, että haluanko alkaa luottamaan vai en. Ehkä haluaisinkin, mutta en pysty ja koe sitä kannattavaksi. Ainakaan vielä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla yhtään huono olo jos muutat juttua tilanteen mukaan?
En oikein ymmärtänyt kysymystäsi. Anteeksi etten osaa nyt vastata oikein mitään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kysyttävää. Minäkin olen yksinäinen.
Minäpä kysynkin sinulta. Oletko omasta tahdostasi yksin?
AP
Vierailija kirjoitti:
Kiitos iltasadusta. Hyvää illanjatkoa!
MUISTA vaivautua tekemään vähintään kymmenen samanlaista aloitusta 😜
Ole hyvä vain. Tottahan minä sinun iloksesi voi vastaisuudessakin näitä aloituksia väsäillä :) Kiva, että kelpaavat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut ajatella, että olet ehkä hippusen verran älykkäämpi kuin muut?
On nimittäin tutkittu, et viisaat ei tarvitse kälättäjiä ympärilleen niin useasti.
En ole kovinkaan älykäs. Joten luultavasti nyt ei tutkimukset ihan sattuneet maaliinsa ainakaan minun kohdallani.
AP
Huhhuh! Ei olisi pitänyt kahvitella heti alkuun. En ihan odottanut noin montaa viestiä aloitukseeni, meinasi ihan hiki tulla kun jouduin hirmuisella kiireellä vastailemaan noin moneen kysymykseen ja viestiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
En ole.
Asia kunnossa. Oletko yrittänyt löytää seuraa, vai oletko vain niitä ihmisiä joille ei löydy oikeita ystäviä tai kumppania?
AP
En ole. Rehellisesti sanottuna en oikein tiedä, että haluaisinki. Voisinko luottaa siihen tarpeeksi, että se ihminen ei pettäisi luottamustani? En tiedä. "Onnekseni" en ole oikeastaan kovin vakavasti joutunut edes aihetta pohtimaan.
AP