Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistoja yliopistomaailmasta 2010 vuodelta...

Vierailija
23.09.2018 |

En pitänyt yhtään, ahdistava ja kolkko paikka. Sain luentosaleissa aina paniikkikohtauksia, kun tuntui että monet tuijottivat minua edestä ja takaa (piti esiintyä jotenkin jäykästi, mutta samalla tajuta kaikki mitä luennoitsija kertoi). monet ihmiset olivat pinnalta asiallisia, mutta sitten ruokalassa tai missä katse vältti niin saattoivat naureskella ja puhua pahaa. niin ei oikein siellä saanut kontaktia sitten kehenkään..

se että nainen nauraa miehelle on yksi pahimpia tunteita mitä miehelle voi aiheuttaa varsinkin jos mies ihannoi tätä naista.

minulle yksi nainen facebookissa kertoi että hän kavereiden kanssa nauraa minulle, ja myös yhteen aikaa kun oli ystäväni niin kirjoittii yhteen kuvaani jotain että naurettava kuva. suutuin tästä hänelle, ja meni monia vuosia päästä yli siitä nolauksesta ja tilanteesta.

minulla ei siis siihen aikaa kun olin yliopistossa niin ollut juuri muita naiskontakteja ja tämä ainutkin jonka kanssa halusin edetä ystäväksi niin alkoi nauramaan facebookissa, vaikka siviilissä käyttäytyi ok.

naiset ovat somessa aika riiviöitä, kun tietävät ettei mies voi tehdä mitään ja he voivat vain laittaa estolistalle tai jotain. vastuuta he eivät ota lainkaan .

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi