nolo vai seksikäs näky
mulla on sen verran turpeat häppärit (ne ulommat kuin myös sisemmät) että farkut painuu sinne väliin.
Eli toisinsanoen housujen päältä näkee että haarasauma painuu pilluväliin.
Itse en ole aiemmin ajatellut koko asiaa, ennenkuin minulle sanottiin siitä, eikä niin positiiviseen sävyyn (naiselta, tietty)
Kommentit (19)
Camel toe.......... ei ole hyva naky kauppareissulla. Ehka kotona jos tulee joku uusi valloitus kaymaan vahan niin kuin vihjeena etta taalla ois meheva tavara tarjolla. Muuten pulleat hapyhuulet, niin ne ulkoiset kuin saisimmaisetkin ovat kauniit:)
Depi
yhtalailla miehet joiden allot, isopussiset kivekset on liimaantunut farkun ja reiden valiin tai heppi on kuristuksissa samaisessa paikassa, EI OLE HYVA... Miehet pay attention siihen millaisia housuja te kaytatte tai kun istutte niin vetakaa housuja silta osiolta vahan loysemmaksi...
Iso munaiset pienempi pussiset tyypit, teidan ei tasta tarvitse niin valittaa... NE on ne HYI saakeli liima sakit kiveksineen mitka allottaa.... Hikiset mitka aivan varmasti haiseekin....
Siina menee minun ottamani suihinotto ja runkkaus kurssien opit sivusuuhun, pussukka miehelta......
Depi
Ihan lyhykäisyydessään, kyllä tuollainen näkymä on ihan viettelevä. Itse ainakin saan hetken ilon jos naisen jalkovälissä "pullottaa".
äkkiä isommat farkut jos häiritsee! Eiköhän enemmänkin lie kyse liian pienistä housuista kuin liian isosta värkistä.Erikseen sitten emännät jotka haluaa jalkoväliään muillekin esitellä.
Ei se minuakaan häiritse sitten yhtään. Tai, ehkä se on vähän noloa jos anopilla näkyisi tosi selvästi.. ;)
Tapauksessasi on kyse nimenomaan liian pienistä housuista, niinkuin joku jo vastasikin. Ja jos et ole provo, älä please tule kamelinvarpainesi julkisille paikoille. Tulee meinaan niin kamala myötähäpeä teidän puolestanne, että en osaa edes sanoiksi pukea. Hankkikaa niitä miesten katseita jollakin vähemmän nololla avulla.
vaan housut on vaan vedettu liian ylös, että menevät pilluvakoon.
Niiden housujen ei kuulu lämmittä korvia!
En ole lihonut, enkä kisko housuja korviin :D
Ja ihan varmaan kuljen julkisilla paikoilla. Hih!!
Vaan tuota kamelinvarvasjuttua en ymmärrä miten se tähän liittyy, vaan en nyt tiedä onko pakko ymmärtääkään.
Iloista ja seksikkäänpulleaa kesää kaikille miehille!
Hoikallakin voi vääränmalliset housut mennä joko etu- tai takavakoon.
Vaan tuota kamelinvarvasjuttua en ymmärrä miten se tähän liittyy,
Tuota "ilmiötä", kun housut painuu pimppivakoon, kutsutaan englanniksi termillä cameltoe, koska kamelin jalka on tuollainen "kaksivarpainen". Tässä kuvalinkki kamelin jalasta: http://i273.photobucket.com/albums/jj232/whosdaboss/2008/cameltoe.jpg
Kanadan malli on oikeasti erittäin eroottinen ja kiihottaa minua. kun taas se toinen esimerkki ei sitten ole ihan yhtä hyvä.
Voiko naisetkaan olla eri mieltä... ?
Oletko Depi ei-suomenkielinen?
yhtalailla miehet joiden allot, isopussiset kivekset on liimaantunut farkun ja reiden valiin tai heppi on kuristuksissa samaisessa paikassa, EI OLE HYVA... Miehet pay attention siihen millaisia housuja te kaytatte tai kun istutte niin vetakaa housuja silta osiolta vahan loysemmaksi...
Iso munaiset pienempi pussiset tyypit, teidan ei tasta tarvitse niin valittaa... NE on ne HYI saakeli liima sakit kiveksineen mitka allottaa.... Hikiset mitka aivan varmasti haiseekin....
Siina menee minun ottamani suihinotto ja runkkaus kurssien opit sivusuuhun, pussukka miehelta......
Depi
Vaikka kateelliset naiset täällä yrittävät muuta väittää, niin seksikäs se on.
Tosiasiassa haluaisin tavata sellaisen naisen, jolla isot sisemmät häppärit, mutta eihän sellaista voi keneltäkään kysyä. Löytäminen on tuurista kiinni, kun pitäisi päästä kaikkien housuun kurkistamaan.
M
kaikki mikä poikkeaa normaalista on noloa. Koskee muitakin elämän osa-alueita kuin vain ulkonäköä. Muille huomautteleminen on usein silkkaa ilkeyttä, vaikka se valheellisesti puetaan auttamiseksi.
jos housuista riippuvat!