Kapselipukeutuminen
Luin juuri tuon artikkelin missä äiti ihannoi kapselipukeutumista. No jos se tuo hänelle iloa niin siitä vaan. Minulle tärkeintä on vain se että lapsella on vaatteet päällä eikä se sopiiko ne värimaailmaltaan yms. toisiinsa. Tosin olen itsekin ehkä aika hompsun näköinen mutta ei se minua haittaa. Harvoin tulee missään ihmisten ilmoilla edes käytyä joten sama mitä sitä päällensä laittaa. Pyrin vain siihen että olisi säänmukaiset asusteet kaikilla. Ehkä tämän vuoksi minulla on kyllä itsellenikin paljon ulkoiluun vermeitä mutta jos vaikka illan istujaisiin pitäisi lähteä ei enää olekaan. Siihen voisin satsata. Lapsille on monenlaista vaatetta mutta lähinnä mukavaa päälle pantavaa väreistä ja tyyleistä välittämättä.
Mites teillä muilla? Onko kapselimaailma jo omaksuttu? jos
Kommentit (4)
En löytänyt muita keskustelun avauksia 🙂 voitko linkittää
Joo ei oo kapselipukeutumista. En kykenisi joka 3 kuukauden välein vaihtamaan uutta kapselia ja tuo viikkaus systeemi on hieno mutta lapset tuskin jaksaisi niitä noin pitää eli laatikko olisi yhtenä sotkuna.
Meillä tyttö on tarkka vaateistaan, hän itse katsoo alaosat ja yläosat että sopii yhteen. Käyttää myös paljon hameita ja mekkoja. Poika viihtyy farkuissa. No itsellä vapaa- aikana usein pitkä musta hame tai farkkuhame, sukkikset joku trikoopaita tai valkoinen kukka tunika ja neule takki. Mieltynyt että on hyvät päällä tai farkut ne ei vain oo niin hyvät päällä... eli ei varmaan olla kapselipukeutujia
Tästä on jo monta valitusaloitusta. Et sitten viitsinyt niihin laittaa valitustasi, vaan piti tehdä ihan oma?