Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa?

Vierailija
23.09.2018 |

Haluaisin liikkua enemmän. Olen jumissa ja tunnen kuinka keho kaipaa liikettä. Hankin salikortin ja ohjelman. Olen kuitenkin käynyt salilla vain kaksi kertaa kesällä ja syksyllä en kertaakaan. Koen oloni täysin apaattiseksi lähtemään ihmisten ilmoille liikkumaan vaikka joskus kävin salilla monta kertaa viikossa. Ei kiinnosta yhtään, vaikka samaan aikaan tunnen kuinka kaipaisin hengästyttävää liikettä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaatteet päälle, lenkkarit jalkaan ja ovesta ulos. Tai ikkunasta, miten vaan vaikeammaksi käy.

Vierailija
2/3 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita tehdä liikkeellelähtö mahdollisimman helpoksi. Työpäivän jälkeen laita treeni/juoksuvaatteet päälle niin lähteminen tuntuu gelpommalta. Säilytä niitä vaatteita niin että ovat joko näkösällä tai vaatekaapissa niin että näet ne heti avattuasi kaapin. Järjestä treenaamiselle valmiiksi aikaa ja suorita nukkumiset ja syömiset siten, että jaksat varmasti lähteä lenkille. Ole itsellesi armollinen niinä hetkinä, kun ei ole liikunnan aika hyvästä syystä esim. huonosti nukutun yön jäljilta tai vähän flunssaisena. Motivaatiota voit löytää miettimällä miksi haluaisit liikkua enemmän esim. terveys, laihdutus, jaksminen. Mieti sitten miks taas haluat niitä asioita elämääsi, mitä niillä haluisit saavuttaa.

Toivottavasti saat liikunnasta taas osan arkeasi ja löytyy se motivaatiokin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme