Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huppari-farkut ja t-paita -pukeutujat! Mitä tavallisia asioita ette tee?

Vierailija
23.09.2018 |

Vai menettekö juhliinkin (työhaastattelut käytiin jo läpi kapselipukeutumisketjussa, tosin kaipaan valaistumista, mille aloille pääsee hupparilla ja farkuilla), ja eikö helteelläkään ole kevyempää alaosaa kuin farkut?

Ja kyllä, näen kerrostalon pihalla juuri näin pukeutuneita ihmisiä _pihatöissä_. Jo julkisissa kulkuvälineissä liikkuminen paljastaa ihan toisenlaisia vaatteita. Naispuoliset ystäväni käyttävät mitä mielikuvituksekkaimpia paitapuseroita vapaallakin, ja hameetkin ovat yleisiä, näin myös itse käytän kaikkea mahdollista naisten vaatetta. Oletin että puhujat olivat naisia. Oletteko? Käytättekö asusteita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että käytän lähes aina farkkuja, t-paitaa, hupparia, ei tarkoita, ettenkö juhliin pukeutuisi eri tavoin. Ja normaalisti, en käytä asusteita. Kyllä, olen nainen.

Vierailija
2/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä ja rennoissa vapaa-ajan menoissa farkkuja ja hupparia. Työhaastattelussa kävin juuri neuletakki+farkut asussa. Olin juuri kahdessa illanvietossa hame+asiallinen paita ja farkut+tunika asuissa. Kesällä oli häissä juhlamekossa. Eli vaikka yleisin asuni on huppari+farkut, niin omistan muitakin vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koodariksi pääsee farkuissa ja t-paidassa, eikä hupparikaan haittaa. Ehkä myös raksalle, tai siivoojaksi, tosin näistä minulla ei ole omaa kokemusta.

Lottoaminen on varmaan tavallisin asia, mitä en tee. En myöskään matkustele ulkomaille, eikä minulla ole ajokorttia. Lapsista en tiedä onko niiden tekeminen nykyään enää tavallista, mutta en ole niitä kumminkaan tehnyt.

Asusteita, mitä ne on? Vyötä käytän jotta ne farkut pysyy oikeassa kohdassa, ja käsilaukun virkaa toimittaa reppu. Huiveja en käytä. Kylmällä vetäisen pipon päähän.

Hautajaisiin pukeudun normaalista asustani poikkeavalla tavalla, ja voin jopa sen käsilaukun ottaa messiin.

Vierailija
4/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnu tästä aloituksesta yhtään mitään?!?

Vierailija
5/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille aloille ei pääse farkuissa ja hupparissa?

- Autokauppias

- Pankkitoimihenkilö

- jääkiekkovalmentaja

Muita?

Vierailija
6/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen se sama tyyppi tuosta kapseliketjusta. En käy juhlissa, koska kavereita ei juuri ole, ja synttärit ja muut juhlitaan lapsuudenperheen kesken kotioloissa. (Mä pääsin huvipuiston laitekuskiksi huppari ja farkut päällä, ja kyseisen puiston fanilippis päässä :D), helteellä oli caprit töissä ja lyhyehköt farkkushortsit vapaalla.

Niin no, pihatöissähän sitä oltiin. :) Ja joo, olen nainen, mutta en tunne oloani mukavaksi, jos pitäisi käyttää hameita ja härpäkkeitä. En käytä meikkiäkään. Olen outo, tiedän. Tai sitten vaan mukavuudenhaluinen :)

Vierailija
7/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan juhliin kyllä ihan juhlamekon ja korot. Pukeudun arkena mukavasti, mutta en ole käytöstavaton urpo. Arkena pukeudun farkkuihin, huppariin ja T-paitaan. Oon ihan perus konttorirotta ja tuo kai se meillä yleisin pukeutuminen on. Naputellaan saneluja koneelle eikä tavata kuin muita sanelunpurkajia eli ei tarvi olla mitenkään asiakaspalveluvalmiudessa. Työhaastattelussa mulla oli farkut ja villatakki, koska haastattelupäivänä oli hulluna pakkasta.

Vierailija
8/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kerroit näkeväsi näitä huppari-tyyppejä vain kerrostalon pihassa. Voisiko tästä kenties päätellä, että edes nuo ihmiset eivät välttämättä käytä huppareita joka paikassa? Vai menetkö sinä pihahommiin aina ykköset päällä?

Vierailija
10/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan työnantajan tarjoamana työasuna hupparit. Mietipä sitä!

Vierailija
11/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tavallinen asia, niin voin yrittää vastata.

Vierailija
12/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ihan työnantajan tarjoamana työasuna hupparit. Mietipä sitä!

Niin meilläkin!

Vierailija
13/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli mä en ollutkaan ainoa? :D

Vierailija
14/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli mä en ollutkaan ainoa? :D

Tästä oli eilen puhetta jossain kapselipukeutumisketjussa :D

Vierailija
15/15 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mäkin vapaa-aikana usein hupparissa/miesten (olen nainen) isossa paidassa ja farkuissa. Myös kaupassa ja kaupungilla käyn joskus näin, jos ei ole mitään suurempaa mielessä. Koulussakin käyn näissä vaatteissa. Ei se silti herranjestas tarkoita, että menen niissä sukujuhliin tai työhaastatteluun tai treffeille. Se tarkoittaa vain, että arkisin mulla on elämässä syvällisempääkin mietittävää kuin että matchaavatko pöksyni väreiltään sohvaan, jolla aion röhnöttää lukemassa. 

Ja niin, vapise, AP. Valmistun juristiksi. Sinunkin lakimiehesi saattaa istua kotona pieruverkkareissa ja hupparissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi