Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä joskus syytetään keski-ikäsiä naisia kateudesta nuoria naisia kohtaan, vaikka meidän ikäiset tuntevat

Vierailija
22.09.2018 |

äidillisiä tunteita tyttöjä ja nuoria naisia kohtaan. Itselläni on kohta parikymppinen tytär, ja tunnen äidillisiä tunteita sen ikäisiä kohtaan luonnostaan.
Ei normaali keski-ikäinen nainen ajattele että "voi kunpa olisin nuori", se voi muistella omaa nuoruutta kyllä, ja katsella nuoria lempeästi ja ymmärtäen, mutta ei koskaan kateellisena.

Minun tekis mieli halata kaikkia nuoria naisia ja toivoa heille kaikkea hyvää. Muistuttaa asioista joita itse tein väärin ja varottaa miehistä jne.

Kommentit (357)

Vierailija
341/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole ollenkaan kateellinen nuorille naisille. Ajattelen heitä lähinnä hiukan äidillisesti, ja ihailen heidän kauneuttaan. En todellakaan haluaisi elää uudestaan nuoruuttani, mutta toivoisin että useampi nuori nainen ymmärtäisi kuinka nätti on oikeasti, sellaisena kuin on. 

Eri asia on sitten se, että voi tuntua epäreilulta että monet ikäiseni miehet fiksautuvat vain huomattavasti nuorempiin naisiin ja sivuuttavat oman ikäisensä, ikäänkuin olisimme heille ilmaa, kun tasan tarkkaan tiedän että oman ikäisellä naisella olisi paljon annettavaa ja olisimme tosi hyviä kumppaneita. En siis puhu itsestäni lähtökohtaisesti, eikä tämä ole koskaan nuoren naisen vika, vaan joku miehinen kyvyttömyys katsoa pintaa syvemmälle. (Ja ennen kuin joku tulee huutamaan, varmasti "kaikki miehet" eivät toimi näin, mutta monet.) Kyseessä ei ole kateus. 

Minusta ei ole yhtään ikävää ettei enää samoin käännä ihmisten päitä, on aika suuri helpotus se näkymättömyys. Siis verrattuna siihen nuoruuden tilanteeseen, kun ei edes lenkillä voinut käydä ilman että joku limanuljaska katsoo oikeudekseen kommentoida vartaloa. 

Toki tähän vaikuttaa se että olen onnellisesti naimissa miehen kanssa, joka kovasti paheksuu nuorten tyttöjen kyttääjiä. Varmasti osin siksi että meillä on nuori tytär, joka saa osansa niistä limaisista ukoista. 

Joo toki. Olen se jolle vastasit. Itse olen eronnut, nelikymppinen ja sinkku eikä minua kiinnosta itseäni hyvin paljon vanhemmat miehet. Sen takia minua ei ihan vielä nappaa olla näkymätön. (En tosin olekaan, onneksi, kaikille. :-))

Vierailija
342/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että ollaan enempi vaikkapa joidenkin menestyksestä, ulkonäöstä jne tuollaisista asioista kateellisisa kun jostain iästä. Nuoruus ei automaattisesti tarkoita kauneutta tai vapautta jne

Aika monelle varmasti tulee nuoresta naisesta mieleen kaunis nuori nainen. Ja kyllä kaunis nuori nainen on kateuden kohde.

Uskoisin, että keski-ikäiset naiset - jos jotakuta kadehtivat - kadehtivat kauniisti ikääntyviä naisia. Itse ainakin tämän myönnän. Nuoria en kadehdi, enkä keksi yhtään syytä miksi tässä kohtaa valehtelisin.

Tähän väitteeseen voin jopa uskoa. Toivottavasti myöhemmin tänne ei ala virrata ketjuja, joissa yritetään kieltää ettei tunneta kateutta edes hyvännäköisiä ikätovereita kohtaan.

Musta on kiva katsella kauniita ikääntyneitä. Oma tyylini on kuitenkin omani.

Millainen on kauniisti ikääntynyt?

Saako olla ylipainoinen?

Roikkomaha?

suonikohjut?

revennyt tumma pilu?

Silmäpussit?

Ohentuneet hiukset?

Onko Riitta Väisänen kauniisti ikääntynyt?

Entäpä Lenita kummitus Airisto?

Entäpä Lola pullervo?

Saa, kunhan kantaa itsensä ja on sinut kehonsa kanssa.

Kaikki nuo naiset on ok, Lenita nyt on käynyt vähän remppaamassa joten luontevasta vanhenemisesta ei voine puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin pena 60v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta onhan näitä nähty, että äidit ovat kateellisia tyttärilleen. Oma äitini oli tällainen. Hän oli rakentanut koko minuutensa oman kauneutensa varaan, ja oli kovin katkera, kun hän sen iän myötä menetti. Ei saanut enää huomiota miehiltä. Se oli kova pala, joka purkautui mm. minuun kohdistuvana kateutena.

Itse olen nyt viisikymppinen, ja minua ei todellakaan jaksa kiinnostaa kenenkään ulkonäkö. Jokaisella on omat hankaluutensa. Parempi vaan keskittyä tekemään omasta elämästään mukavaa.

Onx äitis vielä hoikka?

Onx isot tisut?

Onx blondi...ooohhhh runkuti

Niin, kun ei ole mitään sanottavaa.

Juuri tätä on junttius.

Vierailija
344/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei, mammat ei ole ollenkaan kateellisia. Ei ole kauankaan aikaa, kun tein tänne aloituksen siitä, miten kauneus vaikuttaa miehiin. Kerroin siis omakohtaisia kokemuksia. Sain todella vihamielisen vastaanoton. Lopulta ketju poistettiin.

Tämä kertoi minulle tarpeeksi siitä, millä tavoin naiset suhtautuvat tosipaikan tullen kauniisiin naisiin. Tottakai on helppo lässyttää tällaisissa voimaketjuissa kuinka on niin hyväsydäminen ja hyväksyvä kauniita naisia kohtaan, mutta todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Taidat uskoa ihan tosissasi, että samat ihmiset kirjoittelevat kaikissa ketjuissa?

Minä taas uskon, että porukka valikotuu kommentoimaan sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa ja tuntuu itselle läheiseltä. Tästä syystä eri ketjuissa voi tulla erilaisia mielipiteitä. Kuulostaako ihan mahdottomalta? Vai voisko mitenkään olla mahdollista?

Voi olla kyllä näinkin. Mutta luulisi, että naisia puolustavat naiset lukisivat ehkä myös sellaisia aloituksia otsikkoa pidemmälle, jotka saattaisivat herättää kateutta joissain. Koska olisi tärkeää, että kun joku kokee tulleensa ilkeästi kohdelluksi kateuden vuoksi, olisi häntä puolustamassa edes yksi henkilö. Minä tunsin kuin olisin ollut hyeenojen saartamana, kukaan ei tullut minun puolelleni, vaan ilkeitä kommentteja yläpeukuteltiin innokkaasti.

Siitä jäi huono fiilis ja sain palstalaisista erittäin kateellisen ja pahansuovan kuvan.

Ellei tunnista epämiesten provoja, niin voihan kyynel.

Tarkoitatko, että niiden ilkeiden kommenttien takana oli naisten sijaan miehet?

Hyvin usein näin. Laativat todistusaineistoa keski-ikäisten naisten vihaamisketjuilleen.

Mistä tiedät että he ovat miehiä? Anonyymilla palstalla nainen voi esittää miestä, mies naista, laiha lihavaa. Ei täällä tiedä kuka tekstin takana todellisuudessa on.

Vierailija
345/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei, mammat ei ole ollenkaan kateellisia. Ei ole kauankaan aikaa, kun tein tänne aloituksen siitä, miten kauneus vaikuttaa miehiin. Kerroin siis omakohtaisia kokemuksia. Sain todella vihamielisen vastaanoton. Lopulta ketju poistettiin.

Tämä kertoi minulle tarpeeksi siitä, millä tavoin naiset suhtautuvat tosipaikan tullen kauniisiin naisiin. Tottakai on helppo lässyttää tällaisissa voimaketjuissa kuinka on niin hyväsydäminen ja hyväksyvä kauniita naisia kohtaan, mutta todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Taidat uskoa ihan tosissasi, että samat ihmiset kirjoittelevat kaikissa ketjuissa?

Minä taas uskon, että porukka valikotuu kommentoimaan sen mukaan, mikä aihe kiinnostaa ja tuntuu itselle läheiseltä. Tästä syystä eri ketjuissa voi tulla erilaisia mielipiteitä. Kuulostaako ihan mahdottomalta? Vai voisko mitenkään olla mahdollista?

Voi olla kyllä näinkin. Mutta luulisi, että naisia puolustavat naiset lukisivat ehkä myös sellaisia aloituksia otsikkoa pidemmälle, jotka saattaisivat herättää kateutta joissain. Koska olisi tärkeää, että kun joku kokee tulleensa ilkeästi kohdelluksi kateuden vuoksi, olisi häntä puolustamassa edes yksi henkilö. Minä tunsin kuin olisin ollut hyeenojen saartamana, kukaan ei tullut minun puolelleni, vaan ilkeitä kommentteja yläpeukuteltiin innokkaasti.

Siitä jäi huono fiilis ja sain palstalaisista erittäin kateellisen ja pahansuovan kuvan.

Ellei tunnista epämiesten provoja, niin voihan kyynel.

Tarkoitatko, että niiden ilkeiden kommenttien takana oli naisten sijaan miehet?

Hyvin usein näin. Laativat todistusaineistoa keski-ikäisten naisten vihaamisketjuilleen.

Mistä tiedät että he ovat miehiä? Anonyymilla palstalla nainen voi esittää miestä, mies naista, laiha lihavaa. Ei täällä tiedä kuka tekstin takana todellisuudessa on.

Totta. Karmeita vihaviestejä kirjoittaa tarhatäditkin. Tämä kävi ilmi, kun asiaa lähdettiin tutkimaan tiheällä kammalla.

Vierailija
346/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta onhan näitä nähty, että äidit ovat kateellisia tyttärilleen. Oma äitini oli tällainen. Hän oli rakentanut koko minuutensa oman kauneutensa varaan, ja oli kovin katkera, kun hän sen iän myötä menetti. Ei saanut enää huomiota miehiltä. Se oli kova pala, joka purkautui mm. minuun kohdistuvana kateutena.

Itse olen nyt viisikymppinen, ja minua ei todellakaan jaksa kiinnostaa kenenkään ulkonäkö. Jokaisella on omat hankaluutensa. Parempi vaan keskittyä tekemään omasta elämästään mukavaa.

Sinä siis itsekin allekirjoitat sen, ettei tässä ole kyse mistään yleisestä ja automaattisesta luonnonlaista vaan siitä, että jotkut nyt vaan ovat k*sipäitä.

Äitisi kuulostaa luonnehäiriöiseltä eikä miltään normaalilta keski-ikäiseltä naiselta.

Sanoisin, että jotkut eivät viisastu vanhetessaan. Ja k-päitä on osa naisista.

Ainakaan kukaan omista tätikavereistani ei kadehdi nuoria naisia, on parempaakin tekemistä.

Mistä sinä sen tiedät, etteivät kadehdi? Luuletko sinä, että kadehtiminen näkyy sarjakuvamaisesti naaman vihertymisenä tai pahoina puheina? Moni osaa peittää kateutensa, ei siihen tarvita muuta kuin olla aikuinen ja ymmärtää mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei.

Jos kadehtisivat, niin luultavasti se tulisi ainakin jollakin tavalla puheista tai tekemisistä esiin. Tiedän tämän, koska äitini oli kateellinen.

Tätikaverini ovat sen tyyppisiä ihmisiä, että jonkun ulkonäkö ei varmaankaan tule heille edes mielen viereen. Tiedän varsin tarkkaan heidän kiinnostuksen kohteensa. Mukavia ihmisiä.

Vierailija
347/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että eri tutkimusten valossa naisten prime time on 18-24v . Miehillä vasta jopa 50v. Ja siitä, että huomattavasti useammin pariskunnissa on niin päin , että mies on vanhempi kuin nainen

Miksi nuori fertiili nainen haluaisi isänsä ikäisen, erektio-ongelmaisen miehen riesakseen? Ei kelvannut nuorena, eikä kelpaa vieläkään. N40

En minä tiedä, mutta näin se usein on. Pitäisi kysyä niiltä nuorilta naisilta, ei minulta.

Voisi tosiaan kysyä mutta kun en tunne yhtään nuorta naista joka olisi huolinut isänsä ikäisen miehen kumppanikseen.

Muuten mikä Prime Time naisilla on 18-24v?

Parhaiten kelpaa miehille?

No kun naiset itse pitävät elämässä tärkeinä asioina niin monia muita asioita kuin miehelle kelpaaminen että tuo on ihan miesten keksimä juttu jota ei ole yhtään mitenkään kysytty naisilta itseltään.

Toisin sanoen aika merkityksetön naisille .

Eikä pidä edes paikkaansa.

Keski- ikäiset ja vanhatkin naiset elävät aivan yleisesti parisuhteissa.

Vierailija
348/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että ollaan enempi vaikkapa joidenkin menestyksestä, ulkonäöstä jne tuollaisista asioista kateellisisa kun jostain iästä. Nuoruus ei automaattisesti tarkoita kauneutta tai vapautta jne

Aika monelle varmasti tulee nuoresta naisesta mieleen kaunis nuori nainen. Ja kyllä kaunis nuori nainen on kateuden kohde.

Uskoisin, että keski-ikäiset naiset - jos jotakuta kadehtivat - kadehtivat kauniisti ikääntyviä naisia. Itse ainakin tämän myönnän. Nuoria en kadehdi, enkä keksi yhtään syytä miksi tässä kohtaa valehtelisin.

Tähän väitteeseen voin jopa uskoa. Toivottavasti myöhemmin tänne ei ala virrata ketjuja, joissa yritetään kieltää ettei tunneta kateutta edes hyvännäköisiä ikätovereita kohtaan.

Minä en tunne ateutta minkään ikäisiä hyvän näköisiä kohtaan. Kyllä sen anonyyminä voisin tähän kirjottaa suoraan jos tuntisin, mutta kun en kertakaikkiaan tunne. Itse en ole kaunis enkä terve. Haluaisin olla terveempi, mutta en silti tunne kateutta hyväkuntoisia enkä terveitäkään kohtaan.

Outoa olettaa että kaikki olisivat pinnallisia kyräilijöitä. Itselläni on parempaakin miettimistä ja parhaiten viihdyn yksin, en elä siis sellasessa maailmassa missä minun pitäsa näyttää hyvältä ja olla täydellinen, niin miksi se minussa aiheuttaisi mitään tunteita. Maailma on täynnä ihm,isiä, en minä niiden kanssa kilpaile vaan yritän pitää itseni hengissä lapseni takia.

Vierailija
349/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan ymmärrettävää että naiset haluavat puolustaa asemaansa. Kateuden myöntäminen on heikkouden osoitus, se ei pönkitä egoa vaan saa kateellisen tuntemaan itsensä vieläkin huonommaksi.

Todistelujen ja selittyjen tarve kertoo siitä, että asia on arka.

Lakatkaa selittelemästä. Jos ihminen ei oikeasti ole kateellinen, ei hän edes mieti tällaisia.

Se, että haluaa keskustella jostain ilmiöstä ja oikaista virheellisiä käsityksiä, ei ole "todistelua ja selittelyä" eikä merkki siitä, että "asia on arka". Ihmiset miettivät monia asioita ja voivat osallistua nettikeskusteluihin ilman, että asia olisi henkilökohtaisesti merkityksellinen.

Uskot siis todella siihen, ettei kukaan selittele peittääkseen kateutensa?

Enhän minä missään kohtaan niin sanonut. Vältän yleensäkin tällaisia "kaikki"- ja "kukaan"-yleistyksiä. Varmasti joku on kateellinen nuoremmilleen - näkeehän joistain jo päällepäin, että he yrittävät takertua epätoivoisesti nuoruuteen esimerkiksi vaatevalinnoillaan. Tämä ei kuitenkaan ole sukupuolikysymys. Ikuisen nuoruuden tavoittelijoita sekä eri asioista kateellisia on yhtä lailla sekä miehissä että naisissa.

Tässä ketjussa keskustellaan siitä käsityksestä, että keski-ikäiset naiset olisivat hyvin usein kateellisia nuorille naisille, ja ketjuun vastanneet henkilöt ovat pyrkineet osoittamaan, ettei nuorten naisten kadehtiminen ole lainkaan niin yleistä kuin esimerkiksi televisiosarjoissa annetaan ymmärtää. Samoin ne miehet, jotka näkevät naiset ensisijaisesti seksiobjekteina, eivät pysty ymmärtämään, että suurinta osaa naisista, varsinkaan vanhemmalla iällä, ei ihan oikeasti kiinnosta olla kenenkään seksiobjekti.

Jos uskot tuohon ja se helpottaa oloasi, ei siinä mitään väärää ole.

Itse olen kuitenkin huomannut paremmaksi keinoksi käsitellä vaikeita asioita suhtautumalla niihin avoimesti. En halua kieltää itseltäni ikäviä tuntemuksia. Ei ole väärin tuntea kateutta. Se on inhimillistä. Minä olen mielelläni inhimillinen, en tunteeton robotti.

Tunnusta nyt sitten kateutesi äläkä jätä yleiselle lässytystasolle.

Vierailija
350/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myöskin äidillisiä tunteita ja tekisi mieli suojella. Samoja ajatuksia tulee nuorista pojistakin.

Sitähän on joskus vaikea ymmärtää, että miten joillakin miehillä ei herää isällisiä ajatuksia tai suojeluntarvetta nuorten ihmisten suhteen, vaan he olisivat valmiit jopa harrastamaan seksiä tälläisen kanssa.

Omaa tyttölastaan saattaa hyvinkin hanakasti puolustaa, mutta on valmis rikkomaan naapurin nuoren tytön koska vain. Eikö se ole vähän outoa....

Olisi ihana nähdä juuri niitä miehiä, joilta näitä nuoria ei tarvitse suojella.

Vierailija
351/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin ihmettelen. En esim voisi ketään rakastaa enemmän kuin tytärtäni, joka on nuori ja ihana ihminen. Samalla tunnen muitakin nuoria naisia kohtaan empatiaa,  toivon heille hyvää elämässä.  Nuoret naiset ovat ihania ja 99%sti hyviä tyyppejä, ilman heitä olisi maailma paljon pahempi paikka.

Miehet sitä mielikuvaa pitävät yllä, tai epänormaalit naiset, joilla ei ole normaalia tunne elämää, että me eri ikäiset naiset toisiamme vihaisimme. Ei pidä paikkaansa.

Yleensä naisilla on vanhavt ketjut sukupolvien välillä, isoäiti, äiti ja tytär ovat vahva kolmikko, joka muodostaa perheen ytimen.

Vierailija
352/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myöskin äidillisiä tunteita ja tekisi mieli suojella. Samoja ajatuksia tulee nuorista pojistakin.

Sitähän on joskus vaikea ymmärtää, että miten joillakin miehillä ei herää isällisiä ajatuksia tai suojeluntarvetta nuorten ihmisten suhteen, vaan he olisivat valmiit jopa harrastamaan seksiä tälläisen kanssa.

Omaa tyttölastaan saattaa hyvinkin hanakasti puolustaa, mutta on valmis rikkomaan naapurin nuoren tytön koska vain. Eikö se ole vähän outoa....

Olisi ihana nähdä juuri niitä miehiä, joilta näitä nuoria ei tarvitse suojella.

Totta. Surullista että miehiltä ne tunteet puuttuvat, penis menee empatian ja suojelunhalun edelle.

No, ei ole ihme että naisista tehtiin äiti, ei miehestä.

Vierailija
353/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jarmo 46 saa pakit ikäiseltään naiselta, taas (nuoret ei edes vilkaise päälle). Ja tulee tänne kaatamaan kiukkunsa kaikkien "vanhojen" naisten niskaan.

Yleensä 40+ mies ei lähesty 40+ naista. 60+ miehet ovat lähestyneet. : /

T. 48v.

Vierailija
354/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat kivoja. En tyrkytä apuani, mutta jos sitä kysyvät, niin teen kaikkeni auttaakseni.

N45

Vierailija
355/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot kadehtii. Vaihtakaa seksuaalista suuntausta - kaikki on mukavampaa 😊

Vierailija
356/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äidillisiä tunteita tyttöjä ja nuoria naisia kohtaan. Itselläni on kohta parikymppinen tytär, ja tunnen äidillisiä tunteita sen ikäisiä kohtaan luonnostaan.

Ei normaali keski-ikäinen nainen ajattele että "voi kunpa olisin nuori", se voi muistella omaa nuoruutta kyllä, ja katsella nuoria lempeästi ja ymmärtäen, mutta ei koskaan kateellisena.

Minun tekis mieli halata kaikkia nuoria naisia ja toivoa heille kaikkea hyvää. Muistuttaa asioista joita itse tein väärin ja varottaa miehistä jne.

Et sinä valitettavasti voi puhua kaikkien keski-ikäisten naisten suulla.

Fakta sen sijaan on, että täällä on vähintään yksi sekopäinen ja katkera ihminen, jonka elämän  pääasiallinen sisältö on kirjoitella tänne itseään toistavia ikäeroa käsitteleviä loukkaavia ja törkeitä kirjoituksia. Mahdollisesti näitä  ikäerohullun kontolle meneviä yhä sairasmielisempiä kirjoituksia tehtailevat myös kopioijat.

Vierailija
357/357 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka kehittelee sotia eri ikäisten naisten välille, ovat miehiä. Huomatkaapa että miehet tekevät myös sit' tv- ja elokuvaviihdettä, jossa ruokkivat tätä mielikuvaa toisilleen kateellisista naisista. Ei kannata uskoa mitään, mitä miehet ovat suunnitelleet.

Niinpä.

Miehet on myös kovia puhumaan nykyisille tyttöystävilleen miten kaikki muut naiset toimivat, jos tyttöystävä ei toimi kuten mies haluaa, mies keksii sanoa että "kaikki muut hänen tuntemansa naiset" ovat tehneet niin ja näin, yritetään leimata nainen poikkevaksi ja huonoksi yksilöksi, alistaa, jotta saataisiin se tekemään kuten mies haluaa.

Miehet ovat kovia paskanjauhajia, älkää nuoret naiset uskoko koskaan, kun ne alkavat puhua teille muista naisista, miehet ei todellakaan ole mitään naiseuden asiantuntijoita, te tiedätte itse mikä on oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän