Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä joskus syytetään keski-ikäsiä naisia kateudesta nuoria naisia kohtaan, vaikka meidän ikäiset tuntevat

Vierailija
22.09.2018 |

äidillisiä tunteita tyttöjä ja nuoria naisia kohtaan. Itselläni on kohta parikymppinen tytär, ja tunnen äidillisiä tunteita sen ikäisiä kohtaan luonnostaan.
Ei normaali keski-ikäinen nainen ajattele että "voi kunpa olisin nuori", se voi muistella omaa nuoruutta kyllä, ja katsella nuoria lempeästi ja ymmärtäen, mutta ei koskaan kateellisena.

Minun tekis mieli halata kaikkia nuoria naisia ja toivoa heille kaikkea hyvää. Muistuttaa asioista joita itse tein väärin ja varottaa miehistä jne.

Kommentit (357)

Vierailija
281/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä en ajattele että olisivat kateellisia, mutta mua katsoo pitkään juuri keski-ikäiset naiset. Tai silleen pitempään kuin pelkä katsahdus. Miettinyt mistä se johtuu

Vierailija
282/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen on ihanaa! Vähemmän setämiesten ällöttäviä ehdotuksia (näin oletan), ihmiset ottavat vakavammin (näin oletan), itsevarmuus ja itsetunto kasvaa, vähemmän ulkonäköpaineita, lasten saamista ja kasvatusta, vakaat tulot ja vakaampi elämä. Odotan innolla. Olen kyllä aina ollut aika pikkuvanha :-)

Enkä taatusti tuhlaa rahojani mihinkään ryppyvoiteisiin tai botoksiin. Se vanhenemisessa onkin niin huikeaa, että pinnallisuuden voi unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä en ajattele että olisivat kateellisia, mutta mua katsoo pitkään juuri keski-ikäiset naiset. Tai silleen pitempään kuin pelkä katsahdus. Miettinyt mistä se johtuu

Ihailua, jos olet kaunis ja sinulla on kiva tyyli? Äitini joskus bongailee kivoja lookkeja minulle, ja joskus hän on tunnistavinaan minut kaupungilla kun jollain nuorella naisella on samanlainen tyyli kuin minulla.

Vierailija
284/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailua, jos olet kaunis ja sinulla on kiva tyyli? Äitini joskus bongailee kivoja lookkeja minulle, ja joskus hän on tunnistavinaan minut kaupungilla kun jollain nuorella naisella on samanlainen tyyli kuin minulla.

Voihan se olla! Olen nimittäin sävy sävyyn pukeutuja. Sitä käy vaan niin usein että naurattaa.

Vierailija
285/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta onhan näitä nähty, että äidit ovat kateellisia tyttärilleen. Oma äitini oli tällainen. Hän oli rakentanut koko minuutensa oman kauneutensa varaan, ja oli kovin katkera, kun hän sen iän myötä menetti. Ei saanut enää huomiota miehiltä. Se oli kova pala, joka purkautui mm. minuun kohdistuvana kateutena.

Itse olen nyt viisikymppinen, ja minua ei todellakaan jaksa kiinnostaa kenenkään ulkonäkö. Jokaisella on omat hankaluutensa. Parempi vaan keskittyä tekemään omasta elämästään mukavaa.

Sinä siis itsekin allekirjoitat sen, ettei tässä ole kyse mistään yleisestä ja automaattisesta luonnonlaista vaan siitä, että jotkut nyt vaan ovat k*sipäitä.

Äitisi kuulostaa luonnehäiriöiseltä eikä miltään normaalilta keski-ikäiseltä naiselta.

Sanoisin, että jotkut eivät viisastu vanhetessaan. Ja k-päitä on osa naisista.

Ainakaan kukaan omista tätikavereistani ei kadehdi nuoria naisia, on parempaakin tekemistä.

Vierailija
286/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla! Olen nimittäin sävy sävyyn pukeutuja. Sitä käy vaan niin usein että naurattaa.

Minäkin, +50 nainen, katselen mielelläni nuoria kauniita ihmisiä. Nuorukaisia en viitsi kovin tuijotella, etten herättäisi pahennusta, mutta nuoret naiset ovat niin raikkaita ja ihastuttavia että helposti jää katse lepäämään. Toivottavasti en ole aiheuttanut liikaa ihmetystä ja hämmennystä, se ei ole ollut tarkoitukseni! Terveisin kahden ihastuttavan ja kauniin nuoren naisen äiti

Vierailija
287/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa lukea koko ketjua läpi, mutta onhan näitä nähty, että äidit ovat kateellisia tyttärilleen. Oma äitini oli tällainen. Hän oli rakentanut koko minuutensa oman kauneutensa varaan, ja oli kovin katkera, kun hän sen iän myötä menetti. Ei saanut enää huomiota miehiltä. Se oli kova pala, joka purkautui mm. minuun kohdistuvana kateutena.

Itse olen nyt viisikymppinen, ja minua ei todellakaan jaksa kiinnostaa kenenkään ulkonäkö. Jokaisella on omat hankaluutensa. Parempi vaan keskittyä tekemään omasta elämästään mukavaa.

Sinä siis itsekin allekirjoitat sen, ettei tässä ole kyse mistään yleisestä ja automaattisesta luonnonlaista vaan siitä, että jotkut nyt vaan ovat k*sipäitä.

Äitisi kuulostaa luonnehäiriöiseltä eikä miltään normaalilta keski-ikäiseltä naiselta.

Ainakaan kukaan omista tätikavereistani ei kadehdi nuoria naisia, on parempaakin tekemistä.

Mistä sinä sen tiedät, etteivät kadehdi? Luuletko sinä, että kadehtiminen näkyy sarjakuvamaisesti naaman vihertymisenä tai pahoina puheina? Moni osaa peittää kateutensa, ei siihen tarvita muuta kuin olla aikuinen ja ymmärtää mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei.

Vierailija
288/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät, etteivät kadehdi? Luuletko sinä, että kadehtiminen näkyy sarjakuvamaisesti naaman vihertymisenä tai pahoina puheina? Moni osaa peittää kateutensa, ei siihen tarvita muuta kuin olla aikuinen ja ymmärtää mikä on sopivaa käytöstä ja mikä ei.

Ja ketä haittaa kateus, joka ei millään lailla koskaan kenellekään näy?

Vierailija
289/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AATELKAA kun maanantaina menisitte töihin niin siellä olisi instabeibe uutena työkaverina tai jos miehenne työpaikalle tulisi instabeibe eläkkeelle jääneen Tertun tilalle!

Mammoilla kuuluis kurkusta "kluk" mutta sitten defenssimekanismi puskis päälle ja alkaisi esitys siitä kuinka suopeasti suhtautuvat instabeibeen 😆 Mennään ehkä oikein kehumaan instabeiben kauneutta taukotilaan jne. 😆 ja parasta on jos taukotilassa on miehiä paikalla niin voidaan näyttää niille, että ei olla kuule mitään kateellisia!!

Anteeksi nyt että kysyn, mutta luuletteko te kaksi edellistä kommentoijaa, että keski-ikäisillä ja vanhemmilla naisilla ei koskaan olisi ollut yhtään ainutta kaunista nuorta naista työkaverina? Että sellaisen ilmestyminen työkaveriksi olisi joku ennenkokematon ihme, mikä pistäisi iäkkäänkin matamin pään kateudesta niin sekaisin, ettei oikein tietäisi miten olla ja käyttäytyä?

Tiedoksenne voin kertoa, että valtaosalla meistä on paitsi työkavereiden joukossa, myös omassa tuttavapiirissämme lukuisia kauniita nuoria naisia. Eivät he mitään sellaisia harvinaisuuksia meidän elämässämme ole, ettemmekö pystyisi heihin suhtautumaan aivan samoin kuin muihinkin ihmisiin, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

No hyvä, älkää myöskään kohdelko huonosti niitä vähän vanhempia kaunottaria. Kyllä tiesinkin että yli 20 vuotta nuoremmat naiset ei herätä niin suurta kateutta kuin ikäeroa on turvallinen määrä. Paitsi jos oma ukko on niin sekaisin ettei ymmärrä omaa ikäänsä ja paikkaansa rakkausmarkkinoilla. Silti usein törmää niin ilkeään käytökseen että haluaa sille selityksen tai vuodattaa kokemuksensa anonyyminä.

Kuule. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kohtele toisia huonosti, ei vaikka kadehtisikin heitä. Itsekin tunnustan tuntevani kateuden sekaista ihailua ystävääni kohtaan, koska hänen naamansa ei edelleenkään roiku, vaikka olemme samanikäiset. Olemme silti ystäviä eikä tulisi mieleenikään kohdella häntä huonosti, sen enempää kuin muitakaan itseäni kauniimpia. Ei kai kukaan normaali niin toimikaan?

Ilkeät ihmiset ovat ilkeitä ihmisiä, eikä sillä ole mitään erityistä tekemistä iän, sukupuolen tai kateuden kanssa.

Noihin ukkoasioihin en ota kantaa. Jokin draama sillä rintamalla on niin kaukana omasta elämästä kuin voi olla.

Väitätkö siis, että kukaan ei ole ilkeä siksi, että on kateellinen?

Vierailija
290/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään? Eihän siitä nyt ollut kyse.

Vierailija
291/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin, +50 nainen, katselen mielelläni nuoria kauniita ihmisiä. Nuorukaisia en viitsi kovin tuijotella, etten herättäisi pahennusta, mutta nuoret naiset ovat niin raikkaita ja ihastuttavia että helposti jää katse lepäämään. Toivottavasti en ole aiheuttanut liikaa ihmetystä ja hämmennystä, se ei ole ollut tarkoitukseni! Terveisin kahden ihastuttavan ja kauniin nuoren naisen äiti

Mitä lässytystä. 😩

Vierailija
292/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AATELKAA kun maanantaina menisitte töihin niin siellä olisi instabeibe uutena työkaverina tai jos miehenne työpaikalle tulisi instabeibe eläkkeelle jääneen Tertun tilalle!

Mammoilla kuuluis kurkusta "kluk" mutta sitten defenssimekanismi puskis päälle ja alkaisi esitys siitä kuinka suopeasti suhtautuvat instabeibeen 😆 Mennään ehkä oikein kehumaan instabeiben kauneutta taukotilaan jne. 😆 ja parasta on jos taukotilassa on miehiä paikalla niin voidaan näyttää niille, että ei olla kuule mitään kateellisia!!

Anteeksi nyt että kysyn, mutta luuletteko te kaksi edellistä kommentoijaa, että keski-ikäisillä ja vanhemmilla naisilla ei koskaan olisi ollut yhtään ainutta kaunista nuorta naista työkaverina? Että sellaisen ilmestyminen työkaveriksi olisi joku ennenkokematon ihme, mikä pistäisi iäkkäänkin matamin pään kateudesta niin sekaisin, ettei oikein tietäisi miten olla ja käyttäytyä?

Tiedoksenne voin kertoa, että valtaosalla meistä on paitsi työkavereiden joukossa, myös omassa tuttavapiirissämme lukuisia kauniita nuoria naisia. Eivät he mitään sellaisia harvinaisuuksia meidän elämässämme ole, ettemmekö pystyisi heihin suhtautumaan aivan samoin kuin muihinkin ihmisiin, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

No hyvä, älkää myöskään kohdelko huonosti niitä vähän vanhempia kaunottaria. Kyllä tiesinkin että yli 20 vuotta nuoremmat naiset ei herätä niin suurta kateutta kuin ikäeroa on turvallinen määrä. Paitsi jos oma ukko on niin sekaisin ettei ymmärrä omaa ikäänsä ja paikkaansa rakkausmarkkinoilla. Silti usein törmää niin ilkeään käytökseen että haluaa sille selityksen tai vuodattaa kokemuksensa anonyyminä.

Kuule. Kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei kohtele toisia huonosti, ei vaikka kadehtisikin heitä. Itsekin tunnustan tuntevani kateuden sekaista ihailua ystävääni kohtaan, koska hänen naamansa ei edelleenkään roiku, vaikka olemme samanikäiset. Olemme silti ystäviä eikä tulisi mieleenikään kohdella häntä huonosti, sen enempää kuin muitakaan itseäni kauniimpia. Ei kai kukaan normaali niin toimikaan?

Ilkeät ihmiset ovat ilkeitä ihmisiä, eikä sillä ole mitään erityistä tekemistä iän, sukupuolen tai kateuden kanssa.

Noihin ukkoasioihin en ota kantaa. Jokin draama sillä rintamalla on niin kaukana omasta elämästä kuin voi olla.

Väitätkö siis, että kukaan ei ole ilkeä siksi, että on kateellinen?

Niin, väittikö hän? Vai väittikö, että kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen ei ole toiselle ilkeä vain siksi, että tällä on jotain mitä kadehtia? Kirjoittiko hän, että ilkeät ihmiset ovat ilkeitä, ja normaali ihminen osaa säädellä käytöstään vaikka tuntisikin kateutta?

Lue uudelleen ja yritä ymmärtää lukemaasi. Ei se mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
293/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että ollaan enempi vaikkapa joidenkin menestyksestä, ulkonäöstä jne tuollaisista asioista kateellisisa kun jostain iästä. Nuoruus ei automaattisesti tarkoita kauneutta tai vapautta jne

Aika monelle varmasti tulee nuoresta naisesta mieleen kaunis nuori nainen. Ja kyllä kaunis nuori nainen on kateuden kohde.

Uskoisin, että keski-ikäiset naiset - jos jotakuta kadehtivat - kadehtivat kauniisti ikääntyviä naisia. Itse ainakin tämän myönnän. Nuoria en kadehdi, enkä keksi yhtään syytä miksi tässä kohtaa valehtelisin.

Tähän väitteeseen voin jopa uskoa. Toivottavasti myöhemmin tänne ei ala virrata ketjuja, joissa yritetään kieltää ettei tunneta kateutta edes hyvännäköisiä ikätovereita kohtaan.

Musta on kiva katsella kauniita ikääntyneitä. Oma tyylini on kuitenkin omani.

Millainen on kauniisti ikääntynyt?

Saako olla ylipainoinen?

Roikkomaha?

suonikohjut?

revennyt tumma pilu?

Silmäpussit?

Ohentuneet hiukset?

Onko Riitta Väisänen kauniisti ikääntynyt?

Entäpä Lenita kummitus Airisto?

Entäpä Lola pullervo?

Vierailija
294/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä lässytystä. 😩

Niin, ilkeiden ihmisten on vaikea käsittää, että jotkut voivat suhtautua muihin ihan lähtökohtaisen hyväntahtoisesti. Sellaista se kuule joillakin on, kaikki itselle viesras tuntuu oudolta lässytykseltä.

Vierailija
295/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx äitis vielä hoikka?

Onx isot tisut?

Onx blondi...ooohhhh runkuti

Vierailija
296/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään? Eihän siitä nyt ollut kyse.

Eikö? Mistä siis? Jos mistään ei voi päätellä, että toinen kadehtii, niin mitä merkitystä sillä kadehtimisella on? Eikö tässä ole ollut kyse siitä, että kateus näkyy ikävänä käytöksenä?

Vierailija
297/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisempi kuin koskaan nyt 53-vuotiaana.

Tunnen oman arvoni, olen itsenäinen, omistan asuntoni ja autoni, ei ole velkaa. On rakastaja joka tekee kaikkensa hyväkseni. Ketään ei tarvitse passata eikä tehdä kompromisseja.

Ja kaikki toimii mitä mainioimmin, vaikka raskaudenpelko on väistynyt. Aika pieni riski tulla raskaaksi tässä iässä steriloidun miehen kanssa :D

Vierailija
298/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että ollaan enempi vaikkapa joidenkin menestyksestä, ulkonäöstä jne tuollaisista asioista kateellisisa kun jostain iästä. Nuoruus ei automaattisesti tarkoita kauneutta tai vapautta jne

Aika monelle varmasti tulee nuoresta naisesta mieleen kaunis nuori nainen. Ja kyllä kaunis nuori nainen on kateuden kohde.

Uskoisin, että keski-ikäiset naiset - jos jotakuta kadehtivat - kadehtivat kauniisti ikääntyviä naisia. Itse ainakin tämän myönnän. Nuoria en kadehdi, enkä keksi yhtään syytä miksi tässä kohtaa valehtelisin.

Tähän väitteeseen voin jopa uskoa. Toivottavasti myöhemmin tänne ei ala virrata ketjuja, joissa yritetään kieltää ettei tunneta kateutta edes hyvännäköisiä ikätovereita kohtaan.

Musta on kiva katsella kauniita ikääntyneitä. Oma tyylini on kuitenkin omani.

Millainen on kauniisti ikääntynyt?

Saako olla ylipainoinen?

Roikkomaha?

suonikohjut?

revennyt tumma pilu?

Silmäpussit?

Ohentuneet hiukset?

Onko Riitta Väisänen kauniisti ikääntynyt?

Entäpä Lenita kummitus Airisto?

Entäpä Lola pullervo?

Etkö sinä itse tiedä, mikä sinusta on kaunista ja mikä ei? Toistenko se pitää sinulle kertoa?

Hyvä tavaton taas.

Vierailija
299/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 50 vuotias lesbo

Nuolen 20v pill.ua aina kun vaan voin

On muuten hyvää

Vierailija
300/357 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maistuis varmaan sullekin kirjoitti:

Oon 50 vuotias lesbo

Nuolen 20v pill.ua aina kun vaan voin

On muuten hyvää

Katseletko siis 20 vuotiaita äidillisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi