Ällöttävintä mitä olet käsilläsi tehnyt?
Itse olen kaivanut vainajan suusta sitkeää limaa.
Kommentit (37)
Yläasteen ysillä piti vetää kalalta sisälmykset ulos hyi helvetti oli ällöä
Kait olet myös kasvissyöjä, etkä käytä turkiksia tai nahkaa tms?? ;D
Kerran avasin Toyotan oven
Ai niin ja nuorena kerran koskin alle 20cm penikseen.
t. AV-mamma
ja vaihtanut sille vaipat samalla reissulla.
Mutta eipä kai se sen kummosenpaa ole kuin oman lapsen vaipanvaihto.
MIKSI veit jo kuolleen, niskapoikkisen eläimen lääkäriin?
-avustanut eläinlääkäriä lehmän sektiossa. nostettiin vasikka lehmän kyljestä ulos.
-työntänyt lehmän ulos luiskahtanutta kohtua takaisin sisälle, kahdesti, eri lehmä.
-työntänyt käden lähes olkapäätä myöten lehmän peräsuoleen, hanska kädessä.
ja molemmista osastoista. Samoin vetänyt vasikkaa ulos sektioaukosta. Kohtua en ole tunkenut takaisin, emätintä kylläkin.
Eikä hanskat ole aina ehtineet mukaan.
Jonkun epämääräisen kaivaminen koiran suusta. Luultavasti se oli kananluu, jostain ojanpohjalta löysi :x
Esim. nekropsia tai tuhkaus.
Olen auttanut kuollutta, 13 sentin mittaista sikiötä tulemaan ulos omasta synnytyskanavastani lääkkeellisessä raskaudenkeskeytyksessä (keskeytys tehtiin vaikean sikiövaurion vuoksi). Kätilö oli juuri silloin toisaalla.
Siltä varalta että herää kysymyksiä, niin ei sitä olisi varmaan tarvinnut käsin auttaa, mutta tuo oli primitiivireaktioni tilanteeseen.
ja molemmista osastoista. Samoin vetänyt vasikkaa ulos sektioaukosta. Kohtua en ole tunkenut takaisin, emätintä kylläkin.
Eikä hanskat ole aina ehtineet mukaan.
t. tuli vain mieleen...
käynyt ottamassa yskösnäytteen osastolla kroonikko-keuhkopotilaalta, joka oli yskinyt todella löyhkäävää verensekaista limaa tyynynsä täyteen.
t. laboratoriohoitaja
niin ehkä täällä toisilla on elämäkin eivätkä vuosikausia surffaa täällä.
t. Eräs 10 v täällä roikkunut
Kovin ällöttävää, mutta työnsin käsivarren lehmän pyllyyn ja kokeilin sieltä kohdussa olevaa vasikkaa.
kun notetaan IKIVANHA ketju vuodelta 2006, mutta jo silloin minäkin olin av-konkari. Huh!
Mutta asiaan.. varmaan useita symbolisia inhottavuuksia löytyisi paljonkin, mutta käytännössä
Kakkasin tuoreena miniänä anopin vessanpöntön täyteen pitkiä kovia pökäleitä ja se meni tukkoon. Olin paniikissa ja riisuin vihkisormukseni ja työnsin käteni pönttöön ja pitelin pökäleitä ylhäällä samalla kun pilkoin osan niistä ja vedin pienissä erissä alas. Kauan meni mutta tukos lähti pois eikä kukaan huomannut.
Pesin kädet tuhat kertaa ja ruiskutin niihin dödöä. Haisi silti pitkään kakalle :(
Itse olen kaivanut vainajan suusta sitkeää limaa.
Miksi ihmeessä, jos saa kysyä?