Millainen mies loukkaantuu siitä että uhkaan heittää PELIKONSOLIN parvekkeelta?
Siis kun mies ei tee mitään parisuhteen eteen, ei yhtään mitään, eikä häneen saa mitään yhteyttä kun hän töistä tultuaan alkaa pelaamaan ja pelaa ja pelaa ja pelaa...
Mitä vittua?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa, parvekkeelta putoaa joko pelikonsoli tai sinä itse.
Aloituksen perusteella ap enkä ihmettele yhtään. Sairas ihminen uhkailee toisen omaisuuden tuhoamisella kun toisen käytös ei miellytä. Jos ei sanat riitä selvittämään suhteen ongelmia niin sitten pitää erota.
Aloittajaa siis tympii niin kovasti se, ettei hän saa miestä katsomaan televisiosta Barchelor Suomea ja Ensitreffejä alttareilla, joista ap itse on kiinnostunut?
Voit syyttää tästä vain itseäsi: sinä sen miehen olet ihan itse valinnut ja yhteen muuttunut. Vai tuliko yllätyksenä, että ihmiset muuttuu elämän aikana? Luulen, että sinäkin olet muuttunut suhteen aikana, ja ehkä siinä on syy miehesi kiintymykseen pelikonetta kohtaan.
Mutta tilannehan toki korjaantuu, jos heität pelikonsolin parvekkeelta. XD On muuten todella fiksu peliliike. Miehesi muuttuu sillä sekunnilla juuri sellaiseksi kuin sinä haluat hänen olevan. Etkö usko? Kokeile, niin huomaat! XD
Kiukuttaisi minuakin tajuta olevansa niin tylsä ja turha ihminen, ettei pärjää pelikonsolille.
No minä en vsin uhannut vaan TOTEUTIN uhkauksen, sinne lensi uusi kallis konsoli kaaressa hankeen. Harmi ettei mennyt kokonaan rikki. Sai sen pirnillä korjsuksilla takas kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
No minä en vsin uhannut vaan TOTEUTIN uhkauksen, sinne lensi uusi kallis konsoli kaaressa hankeen. Harmi ettei mennyt kokonaan rikki. Sai sen pirnillä korjsuksilla takas kuntoon.
Onko Porvoossa jo nyt lunta, kun puhut "hangesta"?
Vierailija kirjoitti:
AP on kyllä aivan älytön sekopää
Ja todennäköisesti myös hömppäohjelmien katsoja, ja kova somettamaan.
Joko olet se älyvapaa trolli, tai sitten löydät kenkäsi ja käsilaukkusi juhannuskokosta. Joka tapauksessa, hyvää elämää ja kasvamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valinnut pelikonsolin sun edelle. Joten saa siitä silloin loukkaantua. Jos mies haluaisi heittää jotain sulle tärkeää parvekkeelta, niin loukkaantuisit sinäkin.
"jotain sulle tärkeää"
Pelikonsoli, haloo PELIKONSOLI!
Ei kukaan täysjärkinen aikuinen välitä vaikka työntäis heittäis kaikki maailman pelikonsolit silppurin läpi. Normaaleilla ihmisillä on ihan eri prioriteetit.
Ap, olet trolliksi ihan äärettömän tyhmä. Älä ole noin läpinäkyvä, jos haluat saada kunnon flaidiksen aikaan. Sun kommentit vain kyllästyttää.
Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa, parvekkeelta putoaa joko pelikonsoli tai sinä itse.