Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies loukkaantuu siitä että uhkaan heittää PELIKONSOLIN parvekkeelta?

Vierailija
22.09.2018 |

Siis kun mies ei tee mitään parisuhteen eteen, ei yhtään mitään, eikä häneen saa mitään yhteyttä kun hän töistä tultuaan alkaa pelaamaan ja pelaa ja pelaa ja pelaa...

Mitä vittua?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa, parvekkeelta putoaa joko pelikonsoli tai sinä itse. 

Vierailija
22/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle kaksi vaihtoehtoa, parvekkeelta putoaa joko pelikonsoli tai sinä itse. 

Aloituksen perusteella ap enkä ihmettele yhtään. Sairas ihminen uhkailee toisen omaisuuden tuhoamisella kun toisen käytös ei miellytä. Jos ei sanat riitä selvittämään suhteen ongelmia niin sitten pitää erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa siis tympii niin kovasti se, ettei hän saa miestä katsomaan televisiosta Barchelor Suomea ja Ensitreffejä alttareilla, joista ap itse on kiinnostunut?

Vierailija
24/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit syyttää tästä vain itseäsi: sinä sen miehen olet ihan itse valinnut ja yhteen muuttunut. Vai tuliko yllätyksenä, että ihmiset muuttuu elämän aikana? Luulen, että sinäkin olet muuttunut suhteen aikana, ja ehkä siinä on syy miehesi kiintymykseen pelikonetta kohtaan.

Mutta tilannehan toki korjaantuu, jos heität pelikonsolin parvekkeelta. XD On muuten todella fiksu peliliike. Miehesi muuttuu sillä sekunnilla juuri sellaiseksi kuin sinä haluat hänen olevan. Etkö usko? Kokeile, niin huomaat! XD

Vierailija
25/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttaisi minuakin tajuta olevansa niin tylsä ja turha ihminen, ettei pärjää pelikonsolille.

Vierailija
26/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
28/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en vsin uhannut vaan TOTEUTIN uhkauksen, sinne lensi uusi kallis konsoli kaaressa hankeen. Harmi ettei mennyt kokonaan rikki. Sai sen pirnillä korjsuksilla takas kuntoon.

Vierailija
29/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en vsin uhannut vaan TOTEUTIN uhkauksen, sinne lensi uusi kallis konsoli kaaressa hankeen. Harmi ettei mennyt kokonaan rikki. Sai sen pirnillä korjsuksilla takas kuntoon.

Onko Porvoossa jo nyt lunta, kun puhut "hangesta"?

Vierailija
30/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kyllä aivan älytön sekopää

Vierailija
31/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on kyllä aivan älytön sekopää

Ja todennäköisesti myös hömppäohjelmien katsoja, ja kova somettamaan.

Vierailija
32/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet se älyvapaa trolli, tai sitten löydät kenkäsi ja käsilaukkusi juhannuskokosta. Joka tapauksessa, hyvää elämää ja kasvamisia.

Vierailija
33/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on valinnut pelikonsolin sun edelle. Joten saa siitä silloin loukkaantua. Jos mies haluaisi heittää jotain sulle tärkeää parvekkeelta, niin loukkaantuisit sinäkin.

"jotain sulle tärkeää"

Pelikonsoli, haloo PELIKONSOLI!

Ei kukaan täysjärkinen aikuinen välitä vaikka työntäis heittäis kaikki maailman pelikonsolit silppurin läpi. Normaaleilla ihmisillä on ihan eri prioriteetit.

Ap, olet trolliksi ihan äärettömän tyhmä. Älä ole noin läpinäkyvä, jos haluat saada kunnon flaidiksen aikaan. Sun kommentit vain kyllästyttää.

Vierailija
34/35 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
35/35 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi