En meinaa uskaltaa ajaa tuota meidän uutta autoa
Kommentit (18)
Se on hybridi ja siinä ei ole esim normaalia virta avainta. Pitäs opetella ensin.
Ja nyt aapeelle ystävällinen neuvo. Älä kerro mikä auto on kyseessä.
Ketään ei kiinnosta teidän uusi auto ja sen mullistavat ominaisuudet joita löytyy niin paljon ettei voi ihminen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Se on hybridi ja siinä ei ole esim normaalia virta avainta. Pitäs opetella ensin.
Harvassa uudessa autossa on enää virta-avainta.
No piti sitten alkaa brassailemaan kuitenkin sillä autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvassa uudessa autossa on enää virta-avainta.
Niin no aina ennen on tullut vanhoilla romuilla ajettua.
Tässä ketjussa on juuri yhtä paljon järkeä kuin Ammattivalittajan muissakin ketjuissa...
Parempi ehkä onkin kun et hajoita sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes osaa ajaa autolla.😂
Osaan. On mulla ajokortti ja olen autoja ajanut.
Kyllä sitä oppii.
Meillä oli edellisessä autossa ratissa vaihteet(automaatti kuitenkin) ja käsijarru poljettiin jalalla.
Sitä edellisessä myös oli käsijarru jalalla poljettava.
Nyt on ihan tavalliset automaattivaihteet ja käsijarrukin tavallisessa paikassa. Tosin auto käynnistetään napista.
Jonkin aikaa sitä polki jalalla tyhjää mutta se jäi äkkiä pois. Käynnistäessä vieläkin joutuu miettimään vaihteita. Pari kertaa pistänyt vilkkua päälle kun olen yrittänyt lähteä ruudusta.
Mutta kaikkeen tottuu kyllä.
Meillä käynnistetään napista ja käsijarrukin menee napista, ja silti se on vaan ihan tavallinen diisseli.
Sähän voit järjestää pojan synttärit siellä autossa. Ei tarvitse ajaa mihinkään, ihan siinä pihassa vaan.
Vierailija kirjoitti:
On se niin outo.
Älä spräädää uudella autolla.
Meillä on 13 vuotta vanha auto, joka käynnistyy napista ja tunnistaa itse vesisateen. Ei se sun auto nyt mikään avaruusalus ole, rattiin vaan!
Vierailija kirjoitti:
On se niin outo.
Sittenhän te sovitte hyvin yhteen.
Kerro toki lisää. Muuten menee humblebragin puolelle.