Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen nielaisee?

Vierailija
22.09.2018 |

Minkä kokoista kullia mietteitä mieluiten?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oletko milloin orkun imettyäsi naisella sylkäissyt kaiken liman siitä lattialle vai nieletkö sitä sitä mukaa kun sitä tulee

Vierailija
42/61 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on huono. Oletetaan ikäänkuin joku tietäisi vastauksen, jota ei ole olemassakaan. Oma mielipide on ainoa, mitä tiedämme. Suora kysymys :nieletkö olisi oikeampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mua harmittaa yhä enemmän vaimo, joka inhoaa suihinottoa, sperman makua ja seksiä ylipäänsä. Ei tykkää kun itse nuolen, ei ole ikinä aloitteellinen eikä suostu edes hyväiltäväksi. Seksiä kerran vuodessa kun yritän pitkään, silloinkin pimeässä peiton alla, ei suihinottoa. Lasten takia yhdessä. Elämä kuluu hukkaan kun oon enintään talonmies tai veli.

Musta saisi joku seksistä nauttiva siro nainen hyvän hyväkroppaisen rakastajan. Tai sit huonon kun en ole saanut 10 vuoteen treenata mutta opettelukin olisi upeaa. M45 pks

Vierailija
44/61 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas mua harmittaa yhä enemmän vaimo, joka inhoaa suihinottoa, sperman makua ja seksiä ylipäänsä. Ei tykkää kun itse nuolen, ei ole ikinä aloitteellinen eikä suostu edes hyväiltäväksi. Seksiä kerran vuodessa kun yritän pitkään, silloinkin pimeässä peiton alla, ei suihinottoa. Lasten takia yhdessä. Elämä kuluu hukkaan kun oon enintään talonmies tai veli.

Musta saisi joku seksistä nauttiva siro nainen hyvän hyväkroppaisen rakastajan. Tai sit huonon kun en ole saanut 10 vuoteen treenata mutta opettelukin olisi upeaa. M45 pks

Suoranaista hyvän seksielämän tuhlaamista olla naisen kanssa joka ei tykkää mistään eikä tee mitään. Niitä lohifileitä saa lahnaamaan k-kaupastakin. Minä ottaisin sun tilanteessa eron vaikka lapset olisikin heti ku mahdollista koska ei tollasta sulkeutunutta eiei naista jaksa kauaa kattella

Vierailija
45/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin nielijä lienee Brigitte Niel sen. 🤪

Vierailija
46/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaikilla on vain yksi elämä.

Haluatko varmasti sen päättyessä muistella, miten vietit viimeiset 50 vuotta elämästäsi saaden seksiä yhteensä 5 kertaa?

Sinuna ehdottaisin vaimollesi kahta vaihtoehtoa:

1) Ero

2) Avoin suhde

Sano että et kestä enää seksitöntä elämää, joten jokin ratkaisu tähän on löydyttävä. Lapsetkin ansaitsevat elämäänsä onnellisen isän.

Vierailija
47/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenestä partneristani vain kaksi on niellyt. Onko se paljon vain vähän, jää arvailun varaan.

Vierailija
48/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin kymmenestä partneristani vain kaksi on niellyt. Onko se paljon vain vähän, jää arvailun varaan.

Tähän vaikuttaa varmaan myös minkä ikäluokan partnereista on kyse. Olen huomannut, että nuoremmilla (25 - 35v) tämä on aika itsestäänselvyys, jopa ihan yhden yön jutuissa. Vanhemmilla taas (35 - 45v) menee 50/50. Henkilökohtaisesti tykkään siitä jos nielee. Se vain tuntuu hyvältä ja siltä, että minua halutaan, eikä sylkäistä pois. En kuitenkaan ole loukkaantunut tms. jos ei niellä tai oteta suuhun loppuun asti.

Vierailija
49/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vähän.

Vierailija
50/61 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Toisinaan kun innostun, niin lastin nieleminen on ihanaa.

Monest kuitenkin otan terskan huulilleni ennen miehen laukeamista, jolloin lasti lentää suun ympärille ja lypsän sen jälkeen kulllin loppuun

Ja sitten on niitä kertoja, jolloin otan suihin vain kumin kanssa. Riippuu teistä miehistä :)

N19

Vierailija
51/61 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en rehellisesti sanottuna ymmärrä naisia, jotka antaa laueta suuhun, mutta eivät niele. Omilla kumppaneilla sitä spermaa on aina tullut paljon joten en saisi pidettyä sitä suussani vessaan asti oksentamatta. Helpompi on niellä. (Ja kun mies sykkii niin siinä saa niellä pari-neljä kertaa) Sperma maistuu musta hyvälle tai pahimmillaankin ihan siedettävälle. Mää nautin siitä alistetusta tunteesta, kun olen miehen edessä polvillaan, muna suussa ja katson sitä silmiin ja näen sen kiihkon. Kiihotun siitä tilanteesta aidosti itsekin! Parasta on jos mies hyväilee mun hiuksia ja välillä ohjailee omistavasti, mutta antaa silti minun tehdä työni. Ah! (Usein kyllä olen saanut miehet niin hervottomaan tilaan, että ne ovat olleet ihan omissa maailmoissa, nojanneet hervottomina taakse päin ja huohottaneet silmät kiinni! :D Jälkikäteen ovat olleet tovin aikaa hieman pökerryksissä/muissa maailmoissa ennen kuin on voitu touhuja jatkaa. Mutta ilmeisesti ovat tykänneet, kun on saanut "tikkaria" ja "pillimehua" toistekin...)

Vierailija
52/61 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% täällä sit miehien kirjoituksia vaikka naisilt kysyttäs

Vierailija
53/61 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiihotun touhutipoista ja siitä kun saan kielelläni ja imemällä munan oikein kovaksi ja miehen hulluksi. Pidän myös sperman mausta. Tätä herkkua saan valitettavasti ihan liian harvoin, koska olen sinkku.

Tämmöiset rehelliset jutut kiihottaa kaikkia maailman miehiä kaikista eniten.

Mukava kuulla! :) Kirjoitin tuon viime syksynä, pitää paikkaansa edelleen. Onneksi olen päässyt toteuttamaan vähän useammin nyt kuin puoli vuotta sitten.

Oletko imenyt ketään yllättäen ulkona yleisellä paikalla? Millos voi tulla kahville sun luo :D?? Mulla on puhtaat testit ja paperit löytyy tietty :). Himokas suihinottaja on kaikista kiihottavinta

M28

Tämä julkinen ylläri löytyy mun To Do -listalta. Ajattelin toteuttaa, kunhan kelit lämpenee, jos vaan miesystävä pysyy menossa mukana. Olen vissiin vanhanaikainen ja imeskelen vaan yhtä miestä kerrallaan. Sitäpaitsi mä olen sulle vähän vanha :)

Etkä oo vanha :) t. Se edellinen

Vierailija
54/61 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök yök ja yök! Miten voitte niellä sellaista eritettä? Ajatus jo kuvottaa 🤢

Jos mun pitäisi niellä siemennestettä mieheltäni, mieheni myös sittenkin pitäisi niellä valkovuotoani. Katsotaan suostuuko?

Vierailija
55/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiihotun touhutipoista ja siitä kun saan kielelläni ja imemällä munan oikein kovaksi ja miehen hulluksi. Pidän myös sperman mausta. Tätä herkkua saan valitettavasti ihan liian harvoin, koska olen sinkku.

Tämmöiset rehelliset jutut kiihottaa kaikkia maailman miehiä kaikista eniten.

Mukava kuulla! :) Kirjoitin tuon viime syksynä, pitää paikkaansa edelleen. Onneksi olen päässyt toteuttamaan vähän useammin nyt kuin puoli vuotta sitten.

Oletko imenyt ketään yllättäen ulkona yleisellä paikalla? Millos voi tulla kahville sun luo :D?? Mulla on puhtaat testit ja paperit löytyy tietty :). Himokas suihinottaja on kaikista kiihottavinta

M28

Tämä julkinen ylläri löytyy mun To Do -listalta. Ajattelin toteuttaa, kunhan kelit lämpenee, jos vaan miesystävä pysyy menossa mukana. Olen vissiin vanhanaikainen ja imeskelen vaan yhtä miestä kerrallaan. Sitäpaitsi mä olen sulle vähän vanha :)

Etkä oo vanha :) t. Se edellinen

Haha, mä olen hyvän matkaa yli 40 😘

Vierailija
56/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjöt tulee ajatuksestakin, kas kun ette vaadi kustakin nielemään.

Vierailija
57/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjöt tulee ajatuksestakin, kas kun ette vaadi kustakin nielemään.

Mä ainakaan en _vaadi_ mieheltäni seksissä mitään. Ihan vapaaehtoisesti esim. nuolee mut puhtaaksi tultuaan itse. Eikä kumpaakaan ällötä, minäkin nielen. Sillä ei ole mitään tekemistä kusen kanssa.

Vierailija
58/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on erite siinä missä sylki,hiki,virtsa, räkä.on sairasta niellä,imette varmaan kunppanilta räätkin.

Vierailija
59/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää nautin siitä alistetusta tunteesta, kun olen miehen edessä polvillaan, muna suussa ja katson sitä silmiin ja näen sen kiihkon. Kiihotun siitä tilanteesta aidosti itsekin! Parasta on jos mies hyväilee mun hiuksia ja välillä ohjailee omistavasti, mutta antaa silti minun tehdä työni.

Ei tossa mitään alistamista ole, oikeastaan päin vastoin.

60/61 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttääkseni minäkin varmaan nielisin. Niin pitkälle ei ole päästy ;)

Suihinottaminen yleensäkin on sellainen mitä haluaisin antaa ja se kiihottaa minua ajatuksenakin mutta meillä niin päin ettei mies ikinä pyydä sitä. Epäilen että en niin huono ole siinä että siitä johtuisi mutta mene ja tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi