Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen nielaisee?

Vierailija
22.09.2018 |

Minkä kokoista kullia mietteitä mieluiten?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aiheeseen liittyen haluaisin kysyä että pitääkö tosiaan imeä siinä vaiheessa kun tulee, jos haluaa saada miehen jonnekin sfääreihin? Annan kyllä tulla suuhun ja nielenkin mutta enemmän mun suihinotto taitaa olla nuolemista kuin varsinaista imua.

Vierailija
22/61 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ruiskii ykköseen , sen jälkeen työntelee sormia sperman sekaan .

Sitten antaa sornet minun suuhuni nuoltavaksi.

Siinä lutkuttaessa kalu kovettuu uudestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään antaa suuseksiä miehelle, mutta en anna laueta suuhuni. Olen sitä jokaisen kumppanini kanssa vähintään kerran aina kokeillut (kukaan ei ole uskonut että oksennusrefleksini on niin vahva). En vaan voi sille mitään, se tunne kun alkaa ruiskia kitalakeen niin jokaisella sykäyksellä itse yökkään voimakkaasti. Ei ole kovin kaunista. Lisäksi kerran sitten myös oksensin siihen miehen päälle (m*na edelleen suussani), koska mies piti hiuksistani kiinni, eikä välittänyt kiimoissaan yökkäyksistäni ja yrityksistäni vetäytyä pois. Ei sen jälkeen kyllä enää yrittänyt vängätä että näyttelen..

Vierailija
24/61 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kiihotun touhutipoista ja siitä kun saan kielelläni ja imemällä munan oikein kovaksi ja miehen hulluksi. Pidän myös sperman mausta. Tätä herkkua saan valitettavasti ihan liian harvoin, koska olen sinkku.

Tällä asenteella on kyllä niin vähän naisia liikenteessä. Mun mielestä naisen pitää tehdä se hyvin suoraan selväksi ja kertoa jos haluaa imeä kahvikaverin tai iltaseuralaisen munaa tai mun munaa kun ollaan viihteellä. Sellaisen kuuleminen kiihottaa ja toki sitä auttaa kun toinen välipalaa kaipaa vielä jos pitää sperman sykkimisestä kielelle :)). Ootko sanonu suoraan sun haluista usein? Nykyinen naisystävä kyllä nielee usein ja musta ahdasmielistä ottaa suihin nielemättä koskaan. Enää en sellaisen kanssa ala millekkään joka ei ollenkaan poskeen ota ja sellaista ei paljoa nuole itsekkään joka kitisee ettei voi koskaan niellä edes toisen mieliksi

Sepä tässä onkin ongelma! Satunnaisen seksikumppanin kanssa haluan käyttää kumia ja mites sitten saan spermat suuhuni? Mistä hitosta löytäisin miehen, jonka kanssa voisin vapaasti tehdä kaikkea kivaa ilman tautivaaraa....

Minä kyllä pyydän testitulokset sellaiselta leikkikaverilta kenen kanssa ilman kumeja ruiskii sisään. Netistä näkrr todisteet ja ei tarvitse ressata kunhan on pillerit. Parasta on se kun tulee jos runkkaa ja imee samalla nainen vähän kovempaa eikä lopeta heti :). T. Se aiempi

Vierailija
25/61 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän aiheeseen liittyen haluaisin kysyä että pitääkö tosiaan imeä siinä vaiheessa kun tulee, jos haluaa saada miehen jonnekin sfääreihin? Annan kyllä tulla suuhun ja nielenkin mutta enemmän mun suihinotto taitaa olla nuolemista kuin varsinaista imua.

Kiva, että on naisia joita kiinnostaa olla hyvä seksissä. Toivottavasti saat samaa takaisin. Ainahan sanotaan, että kyllä tiukka hyvä on. Siispä paina kielellä kitalakeen ja samalla imet. Tämä kuitenkin vasta viimeiset 10 sekuntia. Terskaan saa lisää tuntoa penisrenkaalla (paksu kuminen), mutta myös puristamalla sormilla juuresta. Sehän kestää kovaakin puristusta. Tunnet miten nuppi kasvaa ja kovettuu. Voi sitä tehdä homman aikana muutamia kertoja aiemminkin. Lopuksi vielä se pussien takaa välilihan hierominen voimakkaasti sisään päin painaen. Se tuntuu eturauhasessa ja tavallaan pakottaa laukeamaan. Sitten kun tulee alat tasaisesti rauhoittaa tilannetta niin, että kun sykkiminen loppuu liikekin loppuu. Vedät hitaasti pienellä puristuksella ulos. Oikeasti tässä kohtaa ei voi vaikuttaa edelliseen kun se meni jo, joten nielemisellä ei ole merkitystä. Toiset miehet kokevat, että se on rivon tai kiimaisen naisen merkki jos nielee. Minulle ihan se ja sama. Meillä vaimo ottaa tuossa lopussa kalun kurkkuun joten alas menee väkisinkin.

Vierailija
26/61 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9.9 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku haasteena tässä vain on, että tällaisesta julkisesta foorumista pitäisi jotenkin (miten?) päästä privaatimpaan keskusteluun. Ei häirittäis ihmisiä.

Niinpä! Keksitkö keinoa?

P.S Oletko kaukana Tampereelta...?

Tänne voi rekisteröityä ja sitä kautta saatte yhteyden. Nyt väliin tosin ehtii jo kymmenennpeniskompleksia ja saman verran kaappihomoja, mutta kannattaa silti yrittää.

Vierailija
27/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9.9 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku haasteena tässä vain on, että tällaisesta julkisesta foorumista pitäisi jotenkin (miten?) päästä privaatimpaan keskusteluun. Ei häirittäis ihmisiä.

Niinpä! Keksitkö keinoa?

P.S Oletko kaukana Tampereelta...?

Pistä viestiä luomaani väliaikaiseen osoitteeseen re.naissance@artlover.com

Saadaan tämä sivujuonne pois täältä ;)

Vierailija
28/61 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun tulee, niin voimakkaan imemisen sijaan, kuten joku jo aikaisemmin kirjoitti, voimakas puristus vaikka kielellä kitalakeen painaen tuntuu parhaalta. Jos pystyt ottamaan syvemmälle nielun puristukseen, niin se on ihan parasta, ja viimeistään se saa minut sfääreihin.

Itselläni terskasta tulee tosi herkkä heti laukeamisen jälkeen, ja silloin voimakas imu voi tuntua jopa kivuliaalta. Puristaminen tuntuu kyllä hyvältä.

Vierailija
29/61 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma sopii suuhun leviten sekä naamalle mainoksena ja seksihuumeet tuovat kokonaiskuvan monille helsinkiläisille perinteisessä lopussa kondomihässäkkä, tästä äkkiä spermasateenkaari selälle josta ylpeänä juoksu vessan suihkuun hiukset vihdoin avattuna. Mielestäni olisi parempaa antaa monien nuorten kerätä kokemuksia parhaimmista pippeleistä joita mahtaa löytyä paljonkin että pääsevät keräämään takasin maksua heti tuttavien luo pelkässä silmän ilossa tai piiloviestein monen monta, toki moni löytää yhden suosikin ja varmasti nielaisun jälkeen näpäkkyys tuo sitoutumiseen itsenäisen naiskuvan. Ajattelen itse toki toisin erään kanssa vaikka äänivyöryjä jakavat nuoret sekä monet ovat jopa perseenreikäterskahieronnassa loppuajan aktia.

Vierailija
30/61 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kiihotun touhutipoista ja siitä kun saan kielelläni ja imemällä munan oikein kovaksi ja miehen hulluksi. Pidän myös sperman mausta. Tätä herkkua saan valitettavasti ihan liian harvoin, koska olen sinkku.

Tämmöiset rehelliset jutut kiihottaa kaikkia maailman miehiä kaikista eniten.

Vierailija
31/61 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla! :) Kirjoitin tuon viime syksynä, pitää paikkaansa edelleen. Onneksi olen päässyt toteuttamaan vähän useammin nyt kuin puoli vuotta sitten.

Vierailija
32/61 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina niellyt, mutta alkanut nyt miettiä tarkemmin tauteja. Ei tekisi mieli imeä satunnaista kumppania ilman suojaa lainkaan. Se taitaa olla ongelma.

Toivottavasti en joudu enää vapaille markkinoille.

Vierailija
33/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä asenteella on kyllä niin vähän naisia liikenteessä.

Totta. Ja tuokin jolle vastasit oli mies. Sori. :-}

Vierailija
34/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä asenteella on kyllä niin vähän naisia liikenteessä.

Totta. Ja tuokin jolle vastasit oli mies. Sori. :-}

Nainen olen, sori! 😘

Vierailija
35/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nielen aina. Ei ole tullut mieleenkään mikään muu. En tajua tuota sylkemisjuttua; se spermahan on silloin jo suussa, miksei sitä voi saman tien nielaista? Maku jää kuitenkin suuhun.

N36

Vierailija
36/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juha perälää peesatakseni sama se on miten nainen kuljettaa siemenlastin pois makuuhuoneesta

Vierailija
37/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh. Olen pitänyt tätä ihan perusjuttuna seksissä. Jos olen suhteessa, hoidan miestäni suulla monta kertaa viikossa ja menkka-aikaan vähintään päivittäin. Tietysti nielaisen, minne se sperma muuten pitäisi laittaa? Talteenko?

Irtosuhteita en harrasta, joten epätoivoisten turha ehdotella.

Ei kun se sperma pitää laittaa lompakkoon tai termospulloon käymään

Vierailija
38/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän todella siitä kun tulemisen aikana imee vähän liikuttaen päätä nopeampaa edestakaisin samalla kädellä runkaten suun tahtiin. Silloin tulee kovaa ja spermaa tulee enemmän ja orgasmikin kestää pidempään

Vierailija
39/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava kuulla! :) Kirjoitin tuon viime syksynä, pitää paikkaansa edelleen. Onneksi olen päässyt toteuttamaan vähän useammin nyt kuin puoli vuotta sitten.

Oletko imenyt ketään yllättäen ulkona yleisellä paikalla? Millos voi tulla kahville sun luo :D?? Mulla on puhtaat testit ja paperit löytyy tietty :). Himokas suihinottaja on kaikista kiihottavinta

M28

Vierailija
40/61 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko imenyt ketään yllättäen ulkona yleisellä paikalla? Millos voi tulla kahville sun luo :D?? Mulla on puhtaat testit ja paperit löytyy tietty :). Himokas suihinottaja on kaikista kiihottavinta

M28

Tämä julkinen ylläri löytyy mun To Do -listalta. Ajattelin toteuttaa, kunhan kelit lämpenee, jos vaan miesystävä pysyy menossa mukana. Olen vissiin vanhanaikainen ja imeskelen vaan yhtä miestä kerrallaan. Sitäpaitsi mä olen sulle vähän vanha :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi