Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pienestä asiasta kodissasi olet iloinen?

Vierailija
22.09.2018 |

Mulla on ruokapöydällä eilen ostettu hortensia ruukussa ja sen vieressä palaa kynttilä. Ai että on kaunis näky ja mietin miten noin pieni asia voi tuoda iloa päivään niin paljon :) mikä sua ilahduttaa kodissasi?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni iloa tuottava asia on kirpparilta löydetty upea seinälamppu (4 euroa!), jonka ansioista sohvannurkkaankin saa nyt lukuvalon :)

Vierailija
62/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinuuni. Ei siis mitään takkaviritystä vaan kunnon uuni johon mahtuu yli 90 cm halot. Siinä paistuu aika monta leipää kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpyammeesta :)

Voi että mäkin haluaisin kylpyammeen.

Vierailija
64/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en mistään. Päästin kämpän taas sotkuiseksi.

Vierailija
65/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästä tilasta ja riittävästä kaappitilasta. 

Meillä on kodin remontointi kesken, eli tällä hetkellä kaikki huoneet enemmän tai vähemmän mullin mallin. Mutta onneksi on tilaa johon voi siirrellä kalusteita pois remontoitavista huoneista - ja silti tänne mahtuu elämään. Kaunista tosin meillä tällä hetkellä ei ole.

Vierailija
66/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että avain sopii oveen ja kahdesta eri frendeiltä saamastani taulusta. Muutamasta kirjasta olen onnellinen vain katsellessani niitä, kuin myös muutamasta tietystä vinyylistä ( vaikka soitin on rikki ) ja kitarasta.

Jääkaappia, pesukonetta,tietokonetta eikä pötyputkea ole. Myönnän,että läppäri ja/tai joku audiolaite olisi suotava lisä. Fillarista haaveilen-olen materialisti selkeästi.

Vierailija
67/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pirtti.

Vierailija
68/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet tyynyt.  Hinta 6 euroa.

Vierailija
69/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikone ja pyykinpesukone. En tiedä, ovatko nämä tarpeeksi pieniä asioita, mutta olen vain niin äärimmäisen iloinen että minulla on ne. Olen 10 vuotta asunut omillani, mutta vasta nyt minulla on tiskikone ja pesukone.

Erityisesti tiskikone parantaa elämänlaatua niin paljon. Tästä ehkä se pieni onnellisuutta aiheuttava asia on se, että tulen iloiseksi kun napautan koneen käyntiin ja se alkaa hurista toimimisen merkiksi. Sellainen matala, hiljainen, tyynyttävä hurina. Siinä ne astiat vaan puhdistuu ilman vaivaa ja ajanhukkaa.

Pyykinpesukone sitten rämiseekin vähän enemmän mutta onpa ihanaa kun kylpyhuoneessa on vähän enemmän laskutilaa (koneen päällinen) eikä turhaa tyhjää lattiatilaa. Ei enää pyykkivuorojen varailua ja pyykkien kiikuttamista ees taas isossa kerrostalossa. Kylpyhuone näyttääkin nyt jotenkin kokonaiselta.

Vierailija
70/70 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niin pienikään asia, mutta stereoistani. Se oli ensimmäinen asia jonka päätin kun muutin omilleni, musiikki on mulle niin tärkeää, joten hankin parhaan setin mitä budjetillani sai: kaiuttimet, vahvistimen, cd-soittimen ja vinyylisoittimen. Stereot on myös näkyvällä paikalla joten hankin niille kauniin hyllyn, jossa myös vinyylilevyni asuvat. Hylly on pähkinäpuuta ja lasia. Selitän tämän koska useimmat stereohyllyt ovat susirumia (ehkä suunniteltu miehiseen makuun...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme