Mies tuli aamulla kotiin
Hän käy harvoin viihteellä, mutta meni eilen työporukkansa kanssa. Itse vietin rauhallista perjantaita lasten kanssa kotona. Ajattelin miehen tulevan, joskus yöllä ja menin itse nukkumaan hyvillä miehillä kahdentoista maissa. Heräsin kolmelta siihen, että mies ei ollut tullut kotiin, mutta oli laittanut viestin, jossa sanoi, että on kunnossa ja tulee aamulla. Viettää yönsä kuulemma *Makella*. Jatkoin unia hiukan ihmeissäni, mutta ajattelin että ehkä hän tosiaan ei jaksanut enää lähteä myöhään yöllä kotiin, kun työkaverinsa asuu lähellä keskustaa.
Aamulla olin juomassa aamukahvia, kun mies tuli kahdeksan aikaan kotiin. Mies vaikutti hämmentyneeltä siitä, että minä olin jo noussut. Kyselin miten meni ja mutisi jotain "ihan hyvin" samalla, kun meni olkkarin sohvalle jatkamaan unia. Äsken vein toisen lapsen harrastukseen ja toisen kaverilleen. Tulin juuri kotiin ja kysyin mieheltä oliko hän varmasti *Makella*, johon sain napakan vastauksen, jossa muun muassa kyseenalaistettiin sitä miksi minä en luota häneen? Jos olisit minä niin epäilisitkö miestäsi? Ahdistaa, kun on ihan vainoharhainen olo ja mies on vaisu. :( Mitä jos hän onkin pettänyt? Mitä voisin tehdä?
Kommentit (28)
Ei sulla ole lapsia tai miestä. Sulla on neljä kissaa ja kolmekymmentä kiloa ylipainoa ja ongelmia miesvihan kanssa.
Kuinka olisi käynyt jos sinä ap olisit tullut vasta aamulla kotiin?
Monen miehen mielestä on ok että hän itse saa tehdä mitä haluaa mutta naisella ei ole samoja "oikeuksia".
Hyvä jos nainen edes saa mennä työkavereiden kanssa baariin saati sitten että tulisi vasta aamulla kotiin.
Ei ap:tä kiinnosta vastailla koska se on trollilolli.
Tuo että hiippaillaan heti aamutuimaan kotiin nukkumaan tarkoittaa kyllä sitä että on tumpattu Makea tai Maijaa. Jos jää kaverille yöksi siinä käydään aamulla paskalla, höhötetään illan ryypyille, katsotaan peliä/pelataan, otetaan loiventavaa ja tullaan pizzan kanssa kotiin ja halutaan panna vaimoa.
Miten voi heti tulla mieleen, että onkohan mies pettänyt?
Ap kertoi, että mies käy harvoin viihteellä, joten on aivan ymmärrettävää, että jos on nyt tullutkin otettua reilumman kautta ja on mennyt tosi myöhään baarissa, niin on ollut helpompi mennä lähellä baaria asuvan työkaverin luokse yöksi kuin umpikännissä ja väsyneenä koettaa kotiin. Mies on varmaan vaisu, koska hänellä on krapula, ei ole paljon nukkunut ja hän on nolona, koska viihteily venähti.
En tajua, miksi pitää alkaa heti epäillä pettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka olisi käynyt jos sinä ap olisit tullut vasta aamulla kotiin?
Monen miehen mielestä on ok että hän itse saa tehdä mitä haluaa mutta naisella ei ole samoja "oikeuksia".
Hyvä jos nainen edes saa mennä työkavereiden kanssa baariin saati sitten että tulisi vasta aamulla kotiin.
Exvaimo tuli kerran kotiin vasta aamulla. Se oli lauantai, maanantaina laitoin eron vireille. Paljon hän koitti selittää ja vastasin että voit puhua jollekkin ketä kiinostaa. Ei muka ollut pettänyt. Piti minua ihan naivina kun luuli että uskon niitä valheita.
0/5