Mies tuli aamulla kotiin
Hän käy harvoin viihteellä, mutta meni eilen työporukkansa kanssa. Itse vietin rauhallista perjantaita lasten kanssa kotona. Ajattelin miehen tulevan, joskus yöllä ja menin itse nukkumaan hyvillä miehillä kahdentoista maissa. Heräsin kolmelta siihen, että mies ei ollut tullut kotiin, mutta oli laittanut viestin, jossa sanoi, että on kunnossa ja tulee aamulla. Viettää yönsä kuulemma *Makella*. Jatkoin unia hiukan ihmeissäni, mutta ajattelin että ehkä hän tosiaan ei jaksanut enää lähteä myöhään yöllä kotiin, kun työkaverinsa asuu lähellä keskustaa.
Aamulla olin juomassa aamukahvia, kun mies tuli kahdeksan aikaan kotiin. Mies vaikutti hämmentyneeltä siitä, että minä olin jo noussut. Kyselin miten meni ja mutisi jotain "ihan hyvin" samalla, kun meni olkkarin sohvalle jatkamaan unia. Äsken vein toisen lapsen harrastukseen ja toisen kaverilleen. Tulin juuri kotiin ja kysyin mieheltä oliko hän varmasti *Makella*, johon sain napakan vastauksen, jossa muun muassa kyseenalaistettiin sitä miksi minä en luota häneen? Jos olisit minä niin epäilisitkö miestäsi? Ahdistaa, kun on ihan vainoharhainen olo ja mies on vaisu. :( Mitä jos hän onkin pettänyt? Mitä voisin tehdä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hän käy harvoin viihteellä, mutta meni eilen työporukkansa kanssa. Itse vietin rauhallista perjantaita lasten kanssa kotona. Ajattelin miehen tulevan, joskus yöllä ja menin itse nukkumaan hyvillä miehillä kahdentoista maissa. Heräsin kolmelta siihen, että mies ei ollut tullut kotiin, mutta oli laittanut viestin, jossa sanoi, että on kunnossa ja tulee aamulla. Viettää yönsä kuulemma *Makella*. Jatkoin unia hiukan ihmeissäni, mutta ajattelin että ehkä hän tosiaan ei jaksanut enää lähteä myöhään yöllä kotiin, kun työkaverinsa asuu lähellä keskustaa.
Aamulla olin juomassa aamukahvia, kun mies tuli kahdeksan aikaan kotiin. Mies vaikutti hämmentyneeltä siitä, että minä olin jo noussut. Kyselin miten meni ja mutisi jotain "ihan hyvin" samalla, kun meni olkkarin sohvalle jatkamaan unia. Äsken vein toisen lapsen harrastukseen ja toisen kaverilleen. Tulin juuri kotiin ja kysyin mieheltä oliko hän varmasti *Makella*, johon sain napakan vastauksen, jossa muun muassa kyseenalaistettiin sitä miksi minä en luota häneen? Jos olisit minä niin epäilisitkö miestäsi? Ahdistaa, kun on ihan vainoharhainen olo ja mies on vaisu. :( Mitä jos hän onkin pettänyt? Mitä voisin tehdä?
Kauheaa , kun automaattikirjotus aina sotkee: hyvillä mielillä, piti lukea.
Ap
Kannattaa ottaa asia puheeksi vasta kun mies on selvinnyt. Minäkin ajattelin ehkä huomenna ottaa puheeksi tulevan eron tuosta makaavasta alkoholistista.
Tämä onkin palstan suurin mysteeri. Kun menee naimisiin kännäävän kapakkaukon kanssa, niin kohta huomaakin olevansa naimisissa kännäävän kapakkaukon kanssa. Onneksi otin raittiin.
Minä olen suuttunut, kun mies tuli kerran klo 4 maissa kotiin, vaikka lupasi tulla ajoissa. Kyseessä oli lupaus, joka rikottiin ja siitä johtunut mielipaha.
Jos teillä ei kuitenkaan ollut puhetta siitä, koska mies tulisi kotiin omien sanojensa mukaan, niin eipä tuolle mitään mahda. Toisaalta myös parempi, jos "Maken" luona yönsä vietti, niin eipähän ainakaan örveltänyt yössä mahdollisena ryöstökohteena.
Suhde perustuu luottamukseen. Se onkin ikävä puoli, jos on valikoinut sian kumppanikseen, sillä silloin ei välttämättä koskaan saa tietää tulleensa petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pohdit turhaan. Jos sanoo että kaikki ok, niin sillon on kaikki ok. Mutta jos jää kiinni, niin tiedät. Niin kauan kun ei jää kiinni, niin ei kannata miettiä. Kun ihminen pettää, niin se pettää ja sille ei kukaan voi yhtään mitään, mutta pettäjän on turha olla polvillaa ja itkeä kännin piikkiin asioita. Mun gimmakaveri on esim jääny kaverinsa luokse ja en minä kyselly siitä. Se tietää jos tyrii, niin se lähtee ja tiedän, että jos tyrin, niin lennän suhteesta.
Älä huoli, spermaa kehittyy koko ajan uutta, kyllä kohta saat laakin sinäkin. Ja se sanoi muikkelille ettei soita teille kotiin.
Se on tainnut nukkua lusikassa sen "Maken" kanssa viime yön.
Jos mies olisi mennyt kaverinsa luokse yöksi, miksi hän ei olisi nukkunut siellä niin kauan kun nukuttaa? Ei kaverilta yleensä kiire ole kotia nukkumaan. Sensijaan jos on väärään sänkyyn eksynyt, sitä hilppaisee kotia hyvinkin joutuin. Ihan vaan tällainen tuli ensimmäisenä mieleen..
Tunnetko tämän Maken? Kuinka pitkä matka hänen kotoaan on teille?
Itse epäilisin, että on ollut pettämisreissulla mutta se johtuu menneisyydessäni tapahtuneista asioista eikä välttämättä teidän kohdalla ole näin.
No eipä sille mitään enää voi jos on pannu niin on pannu😟toivottavasti käytti kortsua!
Älä vaivaa päätäsi asialla. Nauti elämästä ja anna miehen kärsiä tekonsa seuraukset yksin. Jos nyt on jotain tehnyt
No tiedäthän se,h,,,raamassa se on ollut. Siedä tai eroa.
Se hyvä puoli asiaas on ,että sinä voit tehdä lähituvaisuudessa saman-älä jätä väliin.
Maista jos ei suihkun kautta menny sohvalle :D Jos maistuu liian puhtaalle on pettänyt. Tuskin se maken takia suihkussa kävi.
Vierailija kirjoitti:
Maista jos ei suihkun kautta menny sohvalle :D Jos maistuu liian puhtaalle on pettänyt. Tuskin se maken takia suihkussa kävi.
No onhan se hyvinkin makenkin takia saattanut käväistä pesemässä pippelistä paskarannut pois.
Ap, kummasta olisit petetympi tai katkerampi tai mustasukkaisempi, jos miehesi olisi pannut makea vai jotain naista?
Make taisi jumputtaa miestä tuhkaluukkuun.
Kaikki miehet pettävät. Deal with it