Aion käyttäytyä mielenvikaisesti tulevassa työhaastattelussa. - Antakaa vinkkejä!
Kuten otsikosta voi päätellä, niin en todellakaan halua töihin, mutta nyt ollaan ajauduttu tilanteeseen, jossa joudun menemään työhaastatteluun asti, kun älytön työhakemukseni ei täyttänyt tehtäväänsä ja sain kutsun haastatteluun vastoin kaikkia ennakko-odotuksia.
Toivon teiltä vinkkejä.
Kommentit (135)
Mulla on sellanen pömppis että kun siihen laitan vielä äitiyspaidan päälle ja silittelen vatsaani niin ei tipu työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Juo puolet Kossupullosta juuri ennen haastattelua.
Ja muistat sitten ottaa sen loppupullon mukaan sinne haastatteluun. Ensinmäisenä kysyt, että otatko pienet napsut ja lyöt pullon pöytään. Siitä se jutustelu lähtee luontevasti liikkeelle. Ja voit olla varma, että työpaikka ei ole sinun..... saa käyttää, ei oo pakko.
Mene heti huoneeseen tultuasi ikkunaverhon taakse PIILOON JA VILKUILE SIELTÄ HAASTATTELIJAA HIHITELLEN !
(toimii varmasti, eikä kukaan voi syyttää sinua mistään laittomasta käytöksestä )
Vierailija kirjoitti:
Sano, että jos pillua tekkee mieli, ei sitä osaa aina kauniisti sanoa. Toimii erityisesti, jos olet mies ja/tai haastattelija nainen.
Voit myös, työpaikasta riippuen, kutsua esim. asiakkaita ihmisroskaksi.
Tää oli hyvä....
Vierailija kirjoitti:
Että voin vihata kaltaisiasi siipeilijöitä. Itse olen raatanut kuin hullu koko elämäni saadakseni leivän pöytään ja sitten pitäisi verorahoistaan elättää vielä tuollaisia laiskiaisia. Olet alinta kastia🤮
No yhyy,minkäs teet,et voi mitään,menet nyt vaan kiltisti maanantaina töihin tekemään minulle rahaa että voin jatkaa makoilua sohvalla
Tuijota haastattelijaa silmiin räpyttämättä. Vääntele käsiäsi. Rupea nauramaan ilman syyt ä. Toista hiljaa kuiskaten haastattelijan kysymys, - Se taas tahtoo tietää miksi etsin töitä. Katse alaspäin, vääntele käsiäsi ja sitten kerrot ettei susta pidetty edellisessä paikassa ja kaipaisit kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Että voin vihata kaltaisiasi siipeilijöitä. Itse olen raatanut kuin hullu koko elämäni saadakseni leivän pöytään ja sitten pitäisi verorahoistaan elättää vielä tuollaisia laiskiaisia. Olet alinta kastia🤮
Minä taas olen erittäin huolissani tuosta sinun vihastasi. Sillä et saavuta muuta kuin itsellesi sydänvaivoja tai katkenneen verisuonen päähäsi.
Sitä paitsi, kirjailija ja mystikko Kahlil Gibran on kirjoittanut viisaasti:
"Ellet voi tehdä työtä rakkaudella vaan ainoastaan inhoten, parempi sinun on jättää työsi---"
Huoneeseen saapuessasi pitele vatsaasi/takapuoltasi ja ota pahoinvoiva ilme. Pälyile hädissäsi ympärillesi ja sano:" ei helv*tti, nyt on päästävä vessaan ja äkkiä! Missä vessa?!" ja syöksy etsimään vessaa.
Kauanko voit olla pedeytymättä ja käyttää samoja vaatteita putkeen, myös alusvaatteita? Paria päivää ennen haastattelua kaadat kaljatölkin vaatteillesi ja jätät kuivumaan.
Olen mies/naisvihamielinen, riippuen haastattelijan sukupuolesta. Ole oikein räikeästi muukalaisvihamielinen, siitä ei firmoissa pidetä. Joka väliin sitten näitä kahta asiaa yhdistelevä mukahauska vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies/naisvihamielinen, riippuen haastattelijan sukupuolesta. Ole oikein räikeästi muukalaisvihamielinen, siitä ei firmoissa pidetä. Joka väliin sitten näitä kahta asiaa yhdistelevä mukahauska vitsi.
Olen = ole
Vierailija kirjoitti:
Kyllä yh äideiltä löytyi äkkiä vinkkejä miten vältellä töitä.
Ja ajatella, kaikki vielä ihan sataprosenttisen tosissaan kirjoitettujakin!
Hiero silmiäsi niin, että punottavat. Laita raidallinen huppari tai vanha torilta ostettu pontso. Tukka keskijakaukselle ja landola mukaan. Landola on siis kitara. Hymyile ja heijaa itseäsi ja kun ensimmäinen kysymys tulee, laula vastaus. Ja soittele landolaa. Esim. esittäydy kauniisti laulellen, ja kun kysytään missä olet hyvä, vedä kunnon metallihevivastaus. Ja lopuksi esitä omat kysymykset humpaten ympäri huonetta ja lopuksi hakkaa landola lattiaan mäsäksi jimihendrix-tyyliin. Huudahda thank you thank you thank you and god bless you all, thank you.
Ota mukaan jokin pieni esine, kaiva se taskustasi esiin ja sano kato mulla on tällänen. Kun sinulta kysytään jotakin sano, kato tällä voi tehdä näin, kato. Heittäydy lattialle ja leiki innoissasi esineelläsi ja kiihdy jos sinulle puhutaan. Voit myös parahtaa haikeaan itkuun.
Tyyny sinne paidan alle. Näytät olevan raskaana eli et takuulla saa töitä. Sitten sanot, että ex-mies on luvannut hoitaa korvatulehduskierteessä olevia kaksosia tarpeen vaatiessa, että exä on työtön. Olette eronneet, että sulla toinen mies :D
Voi kun joku osaisi etsiä sen vastaavan vanhan ketjun, jossa muistaakseni pyydettiin ihan samalla tavalla vinkkejä sössiä työhaastattelu. Se oli loistava ketju. Itse en löydä mitään ketjuja koskaan täältä. Googlella joitain uusimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites jos vaan menisit ja yrität saada sen työn, jolla sitten elätät itsesi.
Sellaista kun se aikuisen elämä on, otettava vastuu omasta elannostaan.
Jos ala ei nappaa, kouluttaudu muualle.
Alapeukuille kaipaisin perusteluita.
Tällä palstalla on elämäntapatyöttömien häviäjien joukko jonka mielestä muiden pitäisi niiden läskejä perseitä lihottaa vielä lisää. Itse eivät tee mitään ja elättäjiään rienaavat.
Sinä mukaanlukien.
Vierailija kirjoitti:
Hei te, jotka haluatte niin kovasti halveksua minua. Teidän halveksunnallanne ei ole minkäänlaista vaikutusta minuun, joten turhaan yritätte. Olen työtön koska haluan olla. Nautin kaikesta tästä ajasta täysin rinnoin, enkä todellakaan lopeta lomailuelämääni työnteon takia. Älkää turhaan hermoilko minun elämäni vuoksi, sillä se ei ole muuttumassa koskaan yhtään työpainotteisemmaksi. Että hähä hähä vaan teille!
AP
Onnea vanhemmillesi. Ovat saattaneet maailmaan mätäpaiseen.
Hei te, jotka haluatte niin kovasti halveksua minua. Teidän halveksunnallanne ei ole minkäänlaista vaikutusta minuun, joten turhaan yritätte. Olen työtön koska haluan olla. Nautin kaikesta tästä ajasta täysin rinnoin, enkä todellakaan lopeta lomailuelämääni työnteon takia. Älkää turhaan hermoilko minun elämäni vuoksi, sillä se ei ole muuttumassa koskaan yhtään työpainotteisemmaksi. Että hähä hähä vaan teille!
AP