Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varatuille helmojaan heiluttelevat naiset

Vierailija
22.09.2018 |

Mitä siitä varatusta haetaan, parisuhdetta sieltä harvoin tulee? Kestävää sellaista tuskin koskaan.
Kukaan ei tietenkään väkisin parisuhteessa väliin pääse, mutta sopivaan kriisitilanteeseen osuessaan saattaa sinnikkäällä yrittämisellä jalkansa saada oven väliin. Mutta kun se ovi on auki, ei pidä yllättyä, että siitä pääsee molempiin suuntiin.
Tällä tarkoitan sitä, että sotkeutuessasi minun elämääni, annat minulle oikeuden sotkeutua sinun elämääsi. Ja on ihan mahdollista, että haluat minut sinne vielä vähemmän, kuin minä sinut omaani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinnikkäällä yrittämisellä?? Et siis tiedä kuinka helppoja varatut miehet ovat.

Tää joutui työstämään. Viestitteli lähes 2 kk, kunnes alkoi saada vastakaikua. Viestittelee edelleen, nyt yksipuolista.

Tilanteen tasauduttua ei edes arvaa mistä humahti.

Vierailija
22/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenahdistusta, sydämentykytyksiä - sellaista jänskää pirskahtelua rinnassa kun on salasuhteessa.

Hengenahdistusta, sydämentykytyksiä - sellaista kipeää puristusta rinnassa kun puoliso oma jää kiinni salasuhteesta.

En koskaan aiheuttaisi sellaista tuskaa toiselle naiselle, minkä se tuo mukanaan kun mies jää kiinni. En voi käsittää millainen nainen oikeuttaa oman jännityksensä vaikka tietää että toinen nainen siitä kärsii.

Ei, ei ole vain toisen naisen vika. Mutta on MYÖS toisen naisen vika, pelkästään mies ei ole sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on hyvin komea mies ja olen huomannut, että jopa kaupan kassalla alkaa hiusten heilauttelu, sössötys, kikattelu,... vaikka olen paikalla.

Työpaikalla kuulemma varatutkin naiset tunkeutuvat tilaisuuden tullen aina seuraan.

Toistaiseksi tämä vain naurattaa, koska itsekin saan vähän samanlaista huomiota miehiltä. En vain ymmärrä aina miksi ihmiset käyttäytyvät näin. 😊

Eikös se kysymys ollutkaan, varattujen naisten kiusaamisesta ?  vaikka sanan tilalle koska, niin se on sitten ymmärrettävämpää.  Nainen on naiselle susi, erityisesti jos kannattaa "tasa-arvoa".  Naiset eivät ole tasa-arvoisia toisten naisten suhteen eivätkä ikinä tule olemaan.