Varatuille helmojaan heiluttelevat naiset
Mitä siitä varatusta haetaan, parisuhdetta sieltä harvoin tulee? Kestävää sellaista tuskin koskaan.
Kukaan ei tietenkään väkisin parisuhteessa väliin pääse, mutta sopivaan kriisitilanteeseen osuessaan saattaa sinnikkäällä yrittämisellä jalkansa saada oven väliin. Mutta kun se ovi on auki, ei pidä yllättyä, että siitä pääsee molempiin suuntiin.
Tällä tarkoitan sitä, että sotkeutuessasi minun elämääni, annat minulle oikeuden sotkeutua sinun elämääsi. Ja on ihan mahdollista, että haluat minut sinne vielä vähemmän, kuin minä sinut omaani.
Kommentit (23)
Kaikki naiset nauttivat siitä, että saavat napattua toiselta naiselta ukkomiehen. Se on naisille pelkkää peliä, jossa suurin häviäjä on mies itse.
Ensin heilutellaan helmoja, sitten niitä nostetaan samalla kun pikkarit valahtaa nilkkoihin.
Jospa vaimokin heiluttelisi helmoja?
Vierailija kirjoitti:
Joissain tapauksissa se varattu saattaa ihan oikeasti olla juuri se johon rakastuu. Ei tunteet ole tietoisia päätöksiä.
Joo, mutta se ei vielä edellytä sitä, että pitää ruveta toimimaan niin kuin ne tunteet "määrää". Pitää aikuisen ihmisen sen verran itseään hallita.
Voihan sitä rakastua kehen vaan, mutta eiköhän seksin takia useimmiten. Varatut eivät jää roikkumaan, koska niin kuin itse sanoit parisuhdetta sieltä tuskin tulee.
Itse mietin näin naisena että miksi naiset tahtoisivat suhteen miehen kanssa joka varattuna ei ainoastaan katsele muita vaan myös on halujensa vietävinä. Ei ainakaan anna minusta kovinkaan luotettavaa kuvaa miehestä ja voi olla että sama mies jättäisi puolestaan minut toisen takia.
Miehen vikahan se on varattuna lähtee toisen mukaan.
Helppoutta. Ei tarvitse pelätä että he huutelee kylillä eikä tarvitse kuunnella mitään rakkausrunoja...
Voisin kuvitella, että jos haluaisin tietoisesti varattua, syy tähän olisi se, että ei tarvitsisi pelätä sitä että ko. mies jäisi roikkumaan tai haluaisi mitään kummempaa. En ole varma, kun ei tällaista tilannetta ole tullut vastaan.
Minulla on hyvin komea mies ja olen huomannut, että jopa kaupan kassalla alkaa hiusten heilauttelu, sössötys, kikattelu,... vaikka olen paikalla.
Työpaikalla kuulemma varatutkin naiset tunkeutuvat tilaisuuden tullen aina seuraan.
Toistaiseksi tämä vain naurattaa, koska itsekin saan vähän samanlaista huomiota miehiltä. En vain ymmärrä aina miksi ihmiset käyttäytyvät näin. 😊
Miksi ap luulet että haluavat parisuhdetta? Seksiä kai useimmat hakevat. Toki joillakin alkaa kestäväkin parisuhde vaikka se tuntuisi petetystä väärältä.
Tuo uhkailu elämään tunkeutumisesta kuulostaa sairaalta. Ensisijainen vihan kohde on oltava se puoliso joka pettää. Eikä se pettämiskaveri.
En ole onneksi joutunut tekemisiin moisten asioiden kanssa, hyh.
Vierailija kirjoitti:
Itse mietin näin naisena että miksi naiset tahtoisivat suhteen miehen kanssa joka varattuna ei ainoastaan katsele muita vaan myös on halujensa vietävinä. Ei ainakaan anna minusta kovinkaan luotettavaa kuvaa miehestä ja voi olla että sama mies jättäisi puolestaan minut toisen takia.
Kaikki ei hae sitä suhdetta. Se, että miestä käyttää masturbaatioon haluaa päästä helpolla. Varattu ei ajattele, että seksistä seuraa jotain pysyvää, he huolehtii ehkäisystä ja eivät kerro kaikille kavereille kenen punkassa käy.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on hyvin komea mies ja olen huomannut, että jopa kaupan kassalla alkaa hiusten heilauttelu, sössötys, kikattelu,... vaikka olen paikalla.
Työpaikalla kuulemma varatutkin naiset tunkeutuvat tilaisuuden tullen aina seuraan.
Toistaiseksi tämä vain naurattaa, koska itsekin saan vähän samanlaista huomiota miehiltä. En vain ymmärrä aina miksi ihmiset käyttäytyvät näin. 😊
Ihquu❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi tämä vain naurattaa, koska itsekin saan vähän samanlaista huomiota miehiltä. En vain ymmärrä aina miksi ihmiset käyttäytyvät näin. 😊Ihquu❤️
Mietinkin miten tähön kuvaisin teinihihityksen :D
Ovi on auki tervetuloa nolamaan itsesi.
Hahaha, se varattu mieshän ei tee mitään väärin vaan vika on siinä naisessa? LOL
Myötähäpeä kirjoitti:
Tuollainen nolo uhoaminen ja uhkailu taitaa olla hyvin tyypillistä käytöstä petetyille naisille.
Ja oma kultamussukka on tietysti täysin syytön tilanteeseen. Kannattaisi ihan aluksi riisua ne ruusunpunaiset lasit silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä kirjoitti:
Tuollainen nolo uhoaminen ja uhkailu taitaa olla hyvin tyypillistä käytöstä petetyille naisille.
Ja oma kultamussukka on tietysti täysin syytön tilanteeseen. Kannattaisi ihan aluksi riisua ne ruusunpunaiset lasit silmiltä.
Kultamussukka on tunnustanut rikoksensa ja sovittaa sitä tehden katumusharjoituksia. Rikoskumppani selviää vähemmällä, mutta ei täysin ilman seuraamuksia. Tiesi kuitenkin mihin soppaan lusikkaansa kampesi.
Mä ainakin haen vaan ihan ihania ja onnellisia hetkiä, rakkautta ja läheisyyttä.
Ei meillä ole mitään seksiä edes, kunhan jutellaan ja nautitaan läheisyydestä ja keskusteluista, ja haaveillaan kaikesta. Pusutellaan ja halitaan. .
Sinnikkäällä yrittämisellä?? Et siis tiedä kuinka helppoja varatut miehet ovat.
Joissain tapauksissa se varattu saattaa ihan oikeasti olla juuri se johon rakastuu. Ei tunteet ole tietoisia päätöksiä.