Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintainen lahja 50- vuotiaalle ex- hyvälle ystävälle?

Vierailija
22.09.2018 |

Jos oli viel hyvä, voisin laittaa siihen vaikka 50-100 euroa. Riittääkö, jos vien 25- 30 euron lahja? Loukkaantuisitko, jos saisit sellaisen?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjaa. Ex-hyvä ystävä kertoo jo tarpeeksi. Miksi edes menet juhliin?

Vierailija
2/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hän nyt sulle on? Kaveri? Vie vaikka tuon hintanen lahja mitä mietit, omapahan on loukkaantumisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 ekee lahjaan , oikein sopiva summa.

Vierailija
4/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole riidoissa, mutta välit ovat nykyään kaukaiset. Tiemme erkanivat jossain vaiheessa erilaisten elämäntyylien takia. Sain kuitenkin kutsun, enkä näe syytä, etten voi mennä. Lahjan hinta vain mietityttää

Ap

Vierailija
5/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnit?

Vierailija
6/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kukkakimppu. Mitä ihmeellisyyksiä sitä aikuinen enempää tarvitsee?

Vierailija
7/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ja kukkakimppu on sopiva lahja.

Vierailija
8/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on keksiä aikuiselle naiselle hyvää lahjaa.

Itse päädyin tuoksupulloon, hän joskus mainitsi että voisi olla hyvä tuoksu.

Kukkakimppu vielä lisäksi.

Hän ei ole ex.

Vierailija
9/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti ja kukkakimppu on sopiva lahja.

Tämä. Ainoa siskoni täyttää 50 syksyllä ja ajattelin viedä hänelle nätin kukkakimpun ja kortin. Siinä se, lahjoja en ala enempää edes miettimään, hän saa ihan itse ostettua kaiken mitä tarvii. Eräälle ystävälleni, joka täytti tasavuosia, vein erääseen hänelle hyvin mieleiseen konserttiin, eli elämyksiä mielummin kuin rojua!!

Vierailija
10/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kätevä käsistäsi? Koriinhan voi sitten tehdä jotain erikoismaustettua hilloa, kauniisti koristeltua leivonnaista, koreat lapaset, pitsiliinan/pyyhkeen, kehystetyn vanhan valokuvan ja vaikka mitä.

Vierailija
11/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki budia

Vierailija
12/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahjan tarvitse kovin kummoinen olla. Itse sain 50 v lahjoiksi kukkia, koruja, taide-esineitä, läheisiltä polkupyörän, lahjat arvoltaan 10-300 €. En todellakaan arvottanut vieraita sen mukaan mitä toivat, keramiikkakorvikset olivat yhtä mieluisat kuin kukkakimppukin. Shampanja- tai skumppapullo käy minulle aina myös. Lahjan hankkiminen on joskus tuskaa, kun ei meinaa keksiä mitään, mutta esim. käsityömarkkinoilta löytää aina jotain mielenkiintoista. Ja kukat ja kortti sopii aina, jos ei muuta keksi.

Vierailija
13/19 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lahjan tarvitse kovin kummoinen olla. Itse sain 50 v lahjoiksi kukkia, koruja, taide-esineitä, läheisiltä polkupyörän, lahjat arvoltaan 10-300 €. En todellakaan arvottanut vieraita sen mukaan mitä toivat, keramiikkakorvikset olivat yhtä mieluisat kuin kukkakimppukin. Shampanja- tai skumppapullo käy minulle aina myös. Lahjan hankkiminen on joskus tuskaa, kun ei meinaa keksiä mitään, mutta esim. käsityömarkkinoilta löytää aina jotain mielenkiintoista. Ja kukat ja kortti sopii aina, jos ei muuta keksi.

Piditkö juhlat? Itse en pitänyt eikä kukaan mitenkään muistanutkaan, vaikka kyllä tiesivät täyttäväni 50.

Vierailija
14/19 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö huonolle ystävälle antaa mitään lahjaa? 

Vierailija
15/19 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin samppanjapullon. Alkosta irtoaa jollain 40 eurolla. On helppo hankkia ja noille jokaiselle tulee käyttöä.

Vierailija
16/19 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusi tai paskapelti.

Vierailija
17/19 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelukortti riittää, jos nyt entistä ystävää haluaa muistaa. Minä luultavasti ohittaisin merkkipäivän huomiotta.

Vierailija
18/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kattoi rouvan selailuhistlrian ennen 50 juhlia.... Haki ison mustan kukon!   Ens viikolla juhlat. 

Vierailija
19/19 |
19.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelukortti riittää, jos nyt entistä ystävää haluaa muistaa. Minä luultavasti ohittaisin merkkipäivän huomiotta.

Eivät ole riidoissa tms. Elämä vain vienyt erilleen. Eikö entinenkin hyvä ystävyys ole silloin arvokas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi