Naisena naurattaa moottoriurheilukisoissa mukana olevat grid girlit :D
Siis isoista, kansainvälisistä moottoriurheilukisoista on kyse. Eli siis ne naiset, jotka seisovat siellä lähtöruudukossa autojen, moottoripyörien ja kuskien ympärillä. Ovat kaiken lisäksi vielä niin käsittämättömän ylimielisiä, kun sattuvat olemaan mallinmittaisia, hoikkia ja isotissisiä.
Kuinka alas pitää naisen vajota, että lähtee tuollaiseen mukaan?
Ei ilmeisesti ole heillä kykyä edetä elämässään mitenkään muuten tai saavuttaa elämässä mitään muuta, niin sitten pitää mennä keikistelemään miesten sekaan. Eivät selvästikään näytä he olevan mitään penaalin terävimpiä kyniä. 😂
Onneksipa itse olen paljon fiksumpi nainen. Minä olen saavuttanut arvostukseni tekemällä töitä, en keikistelemällä ja esittelemällä itseäni miehille. Fiksut miehet arvostavatkin fiksuja naisia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Grid boyt kehiin. Niukat farkkushortsit ja hihaton t-paita. Ja eikun pyllistelemään.
Homoseksuaaleille motoristeille - joita on paljon - pitäisi ehdottomasti olla myös tämä esineellistetty seksuaalikiintiö näyttelyissä ja kisoissa. Itse naisena toivoisin karvaisia keski-ikäisiä miehiä strigeissä heiluttamaan lippua.
Varmasti miehet katselevat kauniita vähäpukeisia naisia, se nyt on muutenkin tiedossa eikä sen enempää mietitytä.
Enemmän ajattelen asiaa tyttöjen näkökulmasta: toivottavasti ovat laskeneet kuitenkin tulevaisuutensa ihan muiden asioiden varaan, ts. koulutus, työ ja sellaiset asiat, jotka keski-iässä ovat viimeistään kullan arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa aloittajan kaltaiset eukot joiden elämäntehtävä on lytätä muita naisia alaspäin, samalla korostaen omaa egoa. Onko sulla noin huono itsetunto vai mikä mättää?
Milloin naiset alkavat pitää yhtä eikä jatkuvasti arvostele toisiaan?
Varmaan sitten kun rikkurit lopettavat puolipukeisena keikistelyn ja miesten liehakoinnin.
No ovat kyllä todella kauniita. Olet vain kateellinen. Sen lisäksi että on fiksu ja päässyt elämässö kivasti kouluttautumaan voisi vielä olla kauniskin yhtä aikaa. Kyllä itsekin miehenä olisin mielellään mallimiehen näköinen vaikka en nyt ihan taida sitä olla. :D
Grid boyt kehiin. Niukat farkkushortsit ja hihaton t-paita. Ja eikun pyllistelemään.