Naisena naurattaa moottoriurheilukisoissa mukana olevat grid girlit :D
Siis isoista, kansainvälisistä moottoriurheilukisoista on kyse. Eli siis ne naiset, jotka seisovat siellä lähtöruudukossa autojen, moottoripyörien ja kuskien ympärillä. Ovat kaiken lisäksi vielä niin käsittämättömän ylimielisiä, kun sattuvat olemaan mallinmittaisia, hoikkia ja isotissisiä.
Kuinka alas pitää naisen vajota, että lähtee tuollaiseen mukaan?
Ei ilmeisesti ole heillä kykyä edetä elämässään mitenkään muuten tai saavuttaa elämässä mitään muuta, niin sitten pitää mennä keikistelemään miesten sekaan. Eivät selvästikään näytä he olevan mitään penaalin terävimpiä kyniä. 😂
Onneksipa itse olen paljon fiksumpi nainen. Minä olen saavuttanut arvostukseni tekemällä töitä, en keikistelemällä ja esittelemällä itseäni miehille. Fiksut miehet arvostavatkin fiksuja naisia.
Kommentit (25)
Töitä nekin tekee. Ei ne ilmaiseksi siellä heilu.
Mutta saako elämästä jonkun palkinnon sitten lopuksi, vai miksi pitäisi koko ajan saavuttaa kaikkea? :)
Kivahan niitä on katsella. Suomessa oli autokisat joissa kans näitä misukoita pitelemässä pahvikylttiä ylhäällä 😁
Työ kuin työ. Ne saa palkkaa siitä.
Moottoriurheilusta kiinnostunut nainen Ap👍
Voi kamalaa, hellan lettas sentään mitä naisen riistoa!
Aloittajan viestistä kyllä huokuu lihavuus, rumuus, köyhyys sekä huono itsetunto.
Olin vastaavassa työssä nuorempana... ja tota joo. Kyllä siitä joku henkinen trauma jäi olla esineenä ja flirtti kaikille idiooteille. Se oli silloin aluksi ihan hauskaa, mutta alkoi ahdistamaan ja inhottamaan pienissä vaatteissa muiden katseltavaa oleminen. Se oli ihan valtavan nöyryyttävää. Siinä myös kyynistyi ja menetti mielenkiinnon muihin ihmisiin. Se vaatii kyllä tietynlaista luonnetta. Minusta ei siihen ollut koska olin aivan liian herkkä.
Vituttaa aloittajan kaltaiset eukot joiden elämäntehtävä on lytätä muita naisia alaspäin, samalla korostaen omaa egoa. Onko sulla noin huono itsetunto vai mikä mättää?
Milloin naiset alkavat pitää yhtä eikä jatkuvasti arvostele toisiaan?
Samat naiset on auto/moottoripyörämessuilla pyllistelemässä. Kai se miesten kuolaava katse ja huomio riittää kun palkkaa tuskin kauheasti saavat. Vip-passi iltabileisiin.
Muutaman kerran käynyt moottoripyörämessuilla. Kyllä vitutttaa ne pyörän kyljessä nojailevat tytöt.
Olisivat edes niitä isotissisiä silikoniblondeja, mutta ei.
Suomessa ne ovat juuri sen näköisiä että palkaksi saaneet ilmaisen lipun jatkoille baariin ja etkoille sixpäkin omenasiideriä. Bonuksena ilmainen kimppakyyti isolle kirkolle, Helsingin laitamille.
Sillä korvauksella saa jonkun julkisuushakuinen tyrkyn ”miss Alavuden kesäheinätytön” kauhtuneissa legginseissä naarmuttamaan ducatin tankkia..
En käy enää kirjoitti:
Muutaman kerran käynyt moottoripyörämessuilla. Kyllä vitutttaa ne pyörän kyljessä nojailevat tytöt.
Olisivat edes niitä isotissisiä silikoniblondeja, mutta ei.
Suomessa ne ovat juuri sen näköisiä että palkaksi saaneet ilmaisen lipun jatkoille baariin ja etkoille sixpäkin omenasiideriä. Bonuksena ilmainen kimppakyyti isolle kirkolle, Helsingin laitamille.
Sillä korvauksella saa jonkun julkisuushakuinen tyrkyn ”miss Alavuden kesäheinätytön” kauhtuneissa legginseissä naarmuttamaan ducatin tankkia..
Kyllä ne minulle kelpaa liukasteeksi!
M54, Pohjanmaa
Minua naurattaisi jos ei säälittäisi niin syvästi nämä elämäänsä ja omaan itseensä katkeroituneet eukot jotka purkavat pahaa oloaan ja katkeruuttaan kaikkiin jotka kokevat uhkaksi itselleen.
Älkää pelätkö, ei silmä osaa vie vaikka se oma ukkoreuhake joskus salaa pääsisikin silmiään lepuuttamaan näissä paremmin varustetuissa!
Käyttäkää energianne itsetunnon hankkimiseen, ja sitä kautta motivaatioon huolehtimaan omasta habituksestanne. Ei läheskään kaikki voi olla huippumalleja ja missejä, meitä tavallisiakin tarvitaan ja meillä on ihan varmasti oma paikkamme tässä maailmassa. Niin kauniilla kuin vähemmän kauniillakin.
Terveisin eukko jossa silmä ei lepää mutta joka rakastaa elämää ihan sen joka puolelta! Ja kyllä se minunkin ukkoturhake varmasti niitä misukoita katselee. Se hänelle suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa aloittajan kaltaiset eukot joiden elämäntehtävä on lytätä muita naisia alaspäin, samalla korostaen omaa egoa. Onko sulla noin huono itsetunto vai mikä mättää?
Milloin naiset alkavat pitää yhtä eikä jatkuvasti arvostele toisiaan?
Eli et saanut 😁Yllätys - vanha rumilus 😁
Olen edelleenkin. Riittää ihailevat katseet palkaksi siitä kovasta työstä millä olen itseni tämän näköiseksi saanut. Ymmärrän jos vähemmän hyvännäköisiä ahdistaa. Kenties miehesi kuolaava katse ärsyttää sinua. Ymmärrän. Tee jotakin ulkonäöllesi. Nykyään kaikki on mahdollista. Rumastakin saa kauniin.
Ne ovat moottoriurheilumaailman bändäreitä, jotka toivottavasti saavat siitä palkkaakin hyvän mielen ja sukupuolitaudin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis isoista, kansainvälisistä moottoriurheilukisoista on kyse. Eli siis ne naiset, jotka seisovat siellä lähtöruudukossa autojen, moottoripyörien ja kuskien ympärillä. Ovat kaiken lisäksi vielä niin käsittämättömän ylimielisiä, kun sattuvat olemaan mallinmittaisia, hoikkia ja isotissisiä.
Ei ilmeisesti ole heillä kykyä edetä elämässään mitenkään muuten tai saavuttaa elämässä mitään muuta, niin sitten pitää mennä keikistelemään miesten sekaan. Eivät selvästikään näytä he olevan mitään penaalin terävimpiä kyniä. 😂Onneksipa itse olen paljon fiksumpi nainen. Minä olen saavuttanut arvostukseni tekemällä töitä, en keikistelemällä ja esittelemällä itseäni miehille. Fiksut miehet arvostavatkin fiksuja naisia.
Siis itse asiassa sinua ei naurata lainkaan, vaan olet kateellinen.
Ihminen voi olla pieni niin monella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilmeisesti ole heillä kykyä edetä elämässään mitenkään muuten tai saavuttaa elämässä mitään muuta, niin sitten pitää mennä keikistelemään miesten sekaan. Eivät selvästikään näytä he olevan mitään penaalin terävimpiä kyniä. 😂Onneksipa itse olen paljon fiksumpi nainen. Minä olen saavuttanut arvostukseni tekemällä töitä, en keikistelemällä ja esittelemällä itseäni miehille. Fiksut miehet arvostavatkin fiksuja naisia.
Siis itse asiassa sinua ei naurata lainkaan, vaan olet kateellinen.
Ihminen voi olla pieni niin monella tavalla.
Älä nyt itke setämies. Vedä tumppuun.
Eikös sun pitäis olla jo nukkumassa. Uneksi vaikka avioliitoista.