Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysä treenaamaton takapuoli on mieskarkotin - ja päinvastoin

Vierailija
21.09.2018 |

Jos on perät treenatussa kunnossa ja vyötärö, niin miehen saamismahdollisuudet paranee huimasti.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyl pylly ole auttanut saamaan yhtään miestä.

Kuulun ihmisiin, jotka omistavat näkyvän vyötärön ja lantionkaaren.

Ja kyllä treenaa suhteellisen paljon. Ei ole miehiä näkynyt.

Sama täällä. Mulla on kapea vyötärö ja hyvä perse mutta miehet ei lähesty koskaan. Saattavat kaukaa humalassa huutaa, että sulla on hyvä perse tai vastaavaa mutta siihenpä se jääkin. 

Vierailija
42/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla tylsä elämä, jos urheilee, että saa pyllyn miesten takia. Itse lenkkeilen ihan itseäni varten, salillla en voi treenata persettä polvivamman takia eikä kiinnostakkaan. Ai niin ja meikkaan ihan vaan taiteellisista syistä, enkä edes joka päivä enkä tosiaankaan miehiä varten.

n18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän löysempikin kelpaa jos on tarpeeksi ISO PERSE.

Vierailija
44/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan bubble butt ja saahan sillä joo huomiota, mutta tahdon miehen, joka haluaa mut persoonallisuuteni ja juttujeni vuoksi, ei perseen.

Vierailija
45/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin kokonaisuus ratkaisee, ei pelkästään hyvä perse tai tissi tai naama.

Vierailija
46/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakilaisista miehistä tulee vanhoina lihavia, kyynisiä ja väkivaltaisia kun eivät saa enää uutta tyttöystävää vaan joutuvat tyytymään jalkavaimoon.

Vierailija
47/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on luonnostaan bubble butt ja saahan sillä joo huomiota, mutta tahdon miehen, joka haluaa mut persoonallisuuteni ja juttujeni vuoksi, ei perseen.

Minulle elämä on pelkkää isojen perseiden sinfoniaa 💥

Vierailija
48/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsf kirjoitti:

Irakilaisista miehistä tulee vanhoina lihavia, kyynisiä ja väkivaltaisia kun eivät saa enää uutta tyttöystävää vaan joutuvat tyytymään jalkavaimoon.

Minun fantasioissa olisi irakilaisen loisen uhraaminen saatanalle 🤘

Vierailija
49/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus ratkaisee -ihmiset: se kokonaisuus koostuu osasista, naamasta, luonteesta, arvoista, pepusta, vyötäröstä, huulien kaaresta, hiusten kunnosta ja niin edelleen. Me kaikki ymmärrämme jo valmiiksi, että mikään yksi asia ei yleensä ole ainoa tärkeä asia.

Vierailija
50/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tiedoksi, että perseen voi treenata hyväksi ihan kotioloissakin. Kyykkyjä vaan ja portaissa pitkiä askeleita niin peppu pyöristyy 👍

Paskanmarjat se mitään pyöristy, vaan kapenee korkeintaan jos sitäkään.

Vierailija
51/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa. Itse olen treenannut kovasti takapuolta (toki muutakin) ja kun tulokset alkoi näkyä niin hirveästi positiivista huomiota miehiltä, sekä omalta että vierailta. Sanottakoon että olen vähän pyöreä, en todellakaan laiha tai supertimmi ja naamakin ihan tavallinen mutta kyllä se treenattu pylly vaan vetoaa miehiin 😂

Niin kyllä naisen pylly on tärkeä, myös kun miehenä sitä kosketan ja hyväilen isoilla käsillä.

Vierailija
52/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisuudet ihmissuhteeseen heikkenevät radikaalisti paskanheittotaktiikalla.

Ilmeisen heikot kognitiiviset kyvyt siis aloittaja-Samilla.

Sami ei naista saa vaikka keskittyisi meihin normaaleihin (=treenaamattomiin) ja keski-ikäisiin naisiin. Kas kun meille on parempiakin miehiä tarjolla. Niitä, joilla on sekä aivot että sydän.

Vierailija
53/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. No se on hyvä, en kaipaa huomiota. Minulla on oikein kunnon lattana persaus joka on palvellut hyvin tähän 45- ikään: Istun sillä tukevasti niin tuolilla, vessassa kuin auton ratissa. Kolme lastakin olen saanut aikaiseksi lattanapyllystä huolimatta, voitteko uskoa!

Ihan vakavasti puhuen, en katselisi hetkeäkään ihmistä jolle ihmisen viehättävyys on kiinni perseen ( tai tissien) koosta tai mallista, oli sitten mies tai nainen. Aika tyhjää lyö korvien välissä jos näin on.

Vierailija
54/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

dsf kirjoitti:

Minun fantasioissa olisi irakilaisen loisen uhraaminen saatanalle 🤘

Kirjoitin tästä kevät pörriäiseenkin.

Vierailija
55/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut itselleni ihanan ja komean miehen ja sitä myötä avioliiton ja lapsen ilman että olen kyykännyt kertaakaan salilla.

T. Löysäpylly Luonnonoikku

Vierailija
56/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
57/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. No se on hyvä, en kaipaa huomiota. Minulla on oikein kunnon lattana persaus joka on palvellut hyvin tähän 45- ikään: Istun sillä tukevasti niin tuolilla, vessassa kuin auton ratissa. Kolme lastakin olen saanut aikaiseksi lattanapyllystä huolimatta, voitteko uskoa!

Ihan vakavasti puhuen, en katselisi hetkeäkään ihmistä jolle ihmisen viehättävyys on kiinni perseen ( tai tissien) koosta tai mallista, oli sitten mies tai nainen. Aika tyhjää lyö korvien välissä jos näin on.

Samaa mieltä. Treenaamaton pylly on hyvä ääliökarkotin, pysyy hyvin kaukana ne miehet joita ei kiinnosta mikään muu kuin ulkokuori.

Vierailija
58/61 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta minä en halua miestä, joka kiinnostuu minusta perseen takia. Mitä teen sellaisella miehellä elämän aallokoissa? Liian heppoiset eväät.

En kaipaa mitään MIEHIÄ huomioineen, haluan hyvän parisuhteen. Hyvää parisuhdetta ei saa tisseillä tai perseellä, mutta kuten ap sanoi, joidenkin huomiota varmaankin. Sitä en vain satu kaipaamaan. Elämänlaatuako miesten huomio edistäisi?

Vierailija
59/61 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bööööö

Vierailija
60/61 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mulla on mies vaikka olen sohvaperuna tantta. Ja muita miehiä en olekaan vailla.