Löysä treenaamaton takapuoli on mieskarkotin - ja päinvastoin
Jos on perät treenatussa kunnossa ja vyötärö, niin miehen saamismahdollisuudet paranee huimasti.
Kommentit (61)
Jos tuo pitää paikkansa, kertokaa heti miten saa löysän takapuolen!
Huonosti on asiat jos ainoa syy treenata on miehet.
vihreä hippi kirjoitti:
Totta naiset ei edes yritä.Näki tänään eduskunnan äänestyksessä millaisia laiskoja possuja ne on
Ne on eduskunnassa päättämässä maan asioista. Olisi todella huolissani jos perseen traanaaminen kiinnostaisi noin menestyneitä naisia enemmän kuin ura.
Miehet aina haaveksivat hyvästä perseestä, mutta olen huomannut, että useimman mielestä ihan millainen takalisto on se "hyvä perse!"
Vierailija kirjoitti:
Naiskarkotin on kaljuuus, vaaleat ripset ja kulmakarvat. Ruma värittömyys. Vertaa irakilaisiin miehiin, joilla hiukset ovat upeat, tummat silmät ja ripset. Upeita miehiä.
Ja joilla on hyvä perse.
M29
Itsellä paras osa kropasta on naama ja se on kyllä vetänyt miehiä puoleensa riittävästi. Toisaalta jos naama on vain ok niin kroppa voi pelastaa.
Mua ei kyl pylly ole auttanut saamaan yhtään miestä.
Kuulun ihmisiin, jotka omistavat näkyvän vyötärön ja lantionkaaren.
Ja kyllä treenaa suhteellisen paljon. Ei ole miehiä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä paras osa kropasta on naama ja se on kyllä vetänyt miehiä puoleensa riittävästi. Toisaalta jos naama on vain ok niin kroppa voi pelastaa.
Aivot voivat myös pelastaa. Riippuu millaisen miehen haluaa
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kyl pylly ole auttanut saamaan yhtään miestä.
Kuulun ihmisiin, jotka omistavat näkyvän vyötärön ja lantionkaaren.
Ja kyllä treenaa suhteellisen paljon. Ei ole miehiä näkynyt.
Mitä miehet ovat vastanneet, kun oot pyytänyt kahville/leffaan/treenaamaan sun kanssa?
Naiskarkotin on lyhyys, kaljuus, hintelyys, man boobs, kaljamaha...you name it. Suomalaisen miehen piirteet.
Ap on oikeassa. Itse olen treenannut kovasti takapuolta (toki muutakin) ja kun tulokset alkoi näkyä niin hirveästi positiivista huomiota miehiltä, sekä omalta että vierailta. Sanottakoon että olen vähän pyöreä, en todellakaan laiha tai supertimmi ja naamakin ihan tavallinen mutta kyllä se treenattu pylly vaan vetoaa miehiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Naisille tiedoksi, että perseen voi treenata hyväksi ihan kotioloissakin. Kyykkyjä vaan ja portaissa pitkiä askeleita niin peppu pyöristyy 👍
Ihanan pintaliitoista! Olen elämässä monet vastoinkäymiset saanut osakseni mutta jos mies on oikea sinulle, hän rakastaa ilman persetreeniä ja meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Jasso. Ja eiku kyykkäämään.
Itse olen kyykännyt puolet elämästäni raskailla painoilla, mutta perseeni on ihan samanlainen. Ei vaikutusta siis ja olen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyykännyt puolet elämästäni raskailla painoilla, mutta perseeni on ihan samanlainen. Ei vaikutusta siis ja olen mies.
Mitä väliä. Miehessä tärkeämpää on hauikset ja rintakehä, ei perse.
Olen nainen, jolla on hyvä peppu. Haluaisin laajentaja keskustelua peppuihin sukupuoleen katsomatta. Onko miesten vaikeampi treenata pakaroita iässä, jossa testosteronit laskevat. Melkein kaikilla 40+ miehillä on tyhjää pakaroitten tilalla. Minua kiusaa tämä, sillä miehen pepun muoto on minulle todella tärkeä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä. Miehessä tärkeämpää on hauikset ja rintakehä, ei perse.
Joo. Ne onkin kehittyneet mulla. Perse ei millään kyykkäämällä miehelle vaikuta mitenkään. Naisilla ehkä vaikuttaakin kun niillä on jo luonnostaan isompi ja rasvaisempi PERSE.
Vaan kun en huoli miestä, jota kiinnostaa perse enemmän kuin kokonaisuus, henkinen puoli ja aivokapasiteetti.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo pitää paikkansa, kertokaa heti miten saa löysän takapuolen!
Mä just mietin, että jos laittaisi muovipusseihin löysää hernekeittoa ja ne pussit housuihin, niin toimisiko? Mulla on ikä auttanut eikä ole enää vuosiin tarvinnut häätää kaikenmaailman ääliöitä ympäriltään. Ihana rauha !
Vierailija kirjoitti:
Miehet aina haaveksivat hyvästä perseestä, mutta olen huomannut, että useimman mielestä ihan millainen takalisto on se "hyvä perse!"
Kai ne nyt sanoo joka naiselle jonka vaan saa, että peppu on hyvä. Toisaalta ne myös oikeasti kiihottuu vähän joka asiasta ja monikin erilainen peppu voi olla hyvä.
Joutavaa horinaa. En ole koskaan halunnut miestä, jonka "saa" perseellä tai tisseillä. Olen ottanut sen miehen, joka arvostaa kokonaisuutta ja on tarpeeksi hauska sekä älykäs. Yksikään parisuhteeni ei ole ollut tylsä. Tylsät miehet tai naiset ovat nounou.