Kova pala..
Miksi se on niin kova pala myöntää, että looseri mies lähti kävelemään ja jätti perheensä. Mullakin on joku tarve selitellä muille ihmiselle sen ratkaisuja.
Päivä päivältä vihaan sitä kusipäätä enemmän. Sen järkyttävän itsekkyyden takia, joudun nyt luopumaan perheen rakkaasta lemmikistäkin.
Toivon sille paskalle kaikkea huonoa!!
Kommentit (5)
Ja kun on aikaisemmin antanut ymmärtää, että suhteessa kaikki hyvin.
kolmonen osui naulan kantaan. tekisi mieli oikeesti sanoa, ihmisille ketkä tietenkin säälii muo kun jäin yksin kahden lapsen kanssa, että älkää säälikö- mähän pelastuin kun se lähti.
Ja ärsyttää, että mä olen ainoa joka joutuu selittelemään tätä kaikille, mies ei ole puhunut kenellekkään muille kun äidilleen, mun pakottamana.
Koirasta joudun luopumaan, koska en selviä vauvan ja toisen pienen lapsen kanssa enää energisen koiranhoidossa, joka oli siis ennen miehen hommia. Ja todella rakastan elämiä. Tosi paskaa..
Odotahan kun " miehes" asettuu aloilleen, löytää uuden naisen ja perustaa perhettä...
Alussa (eli nyt) et saa mieheltä mitään, hyvä jos edes elatusapua maksaa. Ja myöhemmin sitten jaat lapsen tämän isän ja uuden vaimon (joka on lapsesta ihana, paljon kivempi kuin äiti) kanssa. Vastuuta ei lapsesta kanneta, mutta omia oikeuksiaan tavata lasta kyllä penätään
:(
mutta kun kerroin asian oli mies selittänyt äidilleen että muutuin yhtäkkiä niin mustasukkaiseksi...
Eipä kertonut että oli aiemmin jäänyt kiinni pettämisestä ja siittä yritettiin toipua, mutta mies löysikin taas uuden naisen...
Miehet on välillä sikoja...