Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kumppani käyttäytyy näin

Vierailija
21.09.2018 |

Ei asuta yhdessä, ollaan periaatteessa vuorotellen joko hänen tai minun luona. Olen sanonut, että olisi mukavaa jos hän voisi odottaa, että pyydän hänet minun luo. Jos en pyydä, haluan olla yksin. Hän kuitenkin aina kysyy, voiko tulla eikä oikein hyväksy kieltävää vastausta, vaikka sanoisin että haluan olla yksin. Ahdistaa välillä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkö se sitten tulee??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko itse että hän kutsuu luokseen vai menetkö myös vain?

Vierailija
4/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä taivun tahtoonsa ja otan vastaan. Haluaisi kai olla aina yhdessä, joten vastaavasti olettaa että minä voin ja haluan mennä hänen luokse. Ap

Vierailija
5/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää kyllä että viihdyn yksin, asiasta on puhuttu monedti ja on omaa tilaa luvannut, mutta ei ole oikein toteutunut. Ap

Vierailija
6/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, te vain olette erilaisia. Sinä ilmeisesti kaipaat yksinoloa enemmän kuin ihmiset keskimäärin, tai ainakin enemmän kuin kumppanisi. Häntä erilläänolonne varmaan ahdistaa yhtä paljon kuin sinua se, että joudut tapaamaan kumppaniasi niin usein.

Vierailija
7/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tullut vastaan siinä, että jos hän haluaa tulla minun luokse, ja minulla on olo että haluan olla yksin, voin hänet ottaa kylään mutta ei voi odottaa että jaksaisin olla hänen kanssa, jos vaikka touhuan omia hommia. Yö nukutaan vierekkäin, se on hänelle tärkeää. Muutenkin hän on aika hallitseva ihminen niin tämä minun oman tilan rajoittaminen ei tunnu hyvältä. Ap

Vierailija
8/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä määrä siis on liikaa? Ilta viikossa vai viisi?

Vierailija
9/9 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksi hän ei kuuntele sinua.