Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin jo pelkästään siitä ilosta, ettei minua luulla persuksi, SPR:n keräykseen

Vierailija
21.09.2018 |

kaupasta lähtiessä kolikon, samoin olen tehnyt myös edellisinä vuosina. Mitä enemmän persut huutavat SPR:n vastaisia mantroja, sitä hanakammin annan keräyslippaaseen kolikot taskun pohjalta (toki myös arvostan ton järjestön tekemää työtä).

Olen näet sen näköinen junttirölli, että minua melko varmaan pidetään persuna, vaikken ole.
Tai tällanen vainoharha mun omassa päässä on, tuskin muut ajattelee mitään ulkoisesta hampuusihabituksestani.
Mutta kyllä oli nuoret kerääjät iloisen näköisiä kun viimeisen lantin taskunpohjalta laitoin heiän lippaaseen ja harmittelin ettei ollut enempää. Toinen oli vielä "ei-valkoinen", joten nyt minua ei ainakaan luulla persuksi ainakaan niiden tyttöjen toimesta.

Piristi huomattavasti päivääni tämä teko.

Loppuun sopii vanhan kansan viisaus: Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostakaan.
(olen sairas työtön).

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Syy se on sekin. 

Vierailija
2/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä SPR:n keräys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin annoin tänään Nälkäpäivä-keräykseen. Tuplasin lahjoitusmäärän, kun muistin miten tänä aamuna joku taas mollasi Punaista Ristiä tällä palstalla.

Tosin persuksi ei minua kukaan ulkonäön perusteella luulisi.

Vierailija
4/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit, koska vihervasemmiston hölmöilyt kuuluukin maksaa omasta pussista, ei yhteisistä varoista.

Vierailija
5/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa vain kaikki rahanne sinne, teidän rahoja ne ovat. Meitä ei kiinnosta miksi ja minne rahanne työnnätte. Me fiksut käytämme rahamme paremmin.

Vierailija
6/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Husseinille jo pelkästään siitä ilosta, ettei minua luulla persuksi.

Vierailija
7/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuo punaviherhörhöt ymmärtäisi käyttää pelkästään omia rahoja näihin turhuuksiin, niin hyvä olisi. Mutta kun ei.. verotetaan ja rahat menee turhuuksiin.

Vierailija
8/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan ajatellut hakevasi apua noihin harhoihisi?

Vierailija
9/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin annoin tänään Nälkäpäivä-keräykseen. Tuplasin lahjoitusmäärän, kun muistin miten tänä aamuna joku taas mollasi Punaista Ristiä tällä palstalla.

Tosin persuksi ei minua kukaan ulkonäön perusteella luulisi.

Ihanan passiivis-aggressiivista ylimielisyyttä. Olet varmasti parempi ihminen, vaikka mitään totta ei kirjoittamassasi ole.

Vierailija
10/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa myös raiskailemaan niin ei luulla persuksi.

Vierailija
11/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euro SPR:lle on euro perussuomalaisten vastaiseen työhön. Mieluusti annan rahani siihen tarkoitukseen.

Vierailija
12/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euro SPR:lle on euro perussuomalaisten vastaiseen työhön. Mieluusti annan rahani siihen tarkoitukseen.

Niinpä.

Ennenvanhaan SPR:lle lahjoitetun rahan tarkoitus oli mennä hädänalaisten auttamiseen.

Jossain vaiheessa se muuttuikin sitten poliittisesti järjestöksi.

Vierailija
13/16 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euro SPR:lle on euro raiskauksille. Rahoittakaa vain sitä, sehän teitä Vihreitä kiinnostaa.

Vierailija
14/16 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi oikeastaan tehdä kansalaisaloite SPR veripalvelu-monopolin purkamisesta.

On aika moinen riski, että verituotteet loppuvat siksi, että enää vain vihervasemmisto luovuttaa verta.

kansanatlouskin hyötyisi, sillä terveydenhoito (niin julkinen kuin yksityinen) pystyy hoitamaan homman ilman poliittista piilotukiorganisaatiota

Vierailija
15/16 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupasta lähtiessä kolikon, samoin olen tehnyt myös edellisinä vuosina. Mitä enemmän persut huutavat SPR:n vastaisia mantroja, sitä hanakammin annan keräyslippaaseen kolikot taskun pohjalta (toki myös arvostan ton järjestön tekemää työtä).

Olen näet sen näköinen junttirölli, että minua melko varmaan pidetään persuna, vaikken ole.

Tai tällanen vainoharha mun omassa päässä on, tuskin muut ajattelee mitään ulkoisesta hampuusihabituksestani.

Mutta kyllä oli nuoret kerääjät iloisen näköisiä kun viimeisen lantin taskunpohjalta laitoin heiän lippaaseen ja harmittelin ettei ollut enempää. Toinen oli vielä "ei-valkoinen", joten nyt minua ei ainakaan luulla persuksi ainakaan niiden tyttöjen toimesta.

Piristi huomattavasti päivääni tämä teko.

Loppuun sopii vanhan kansan viisaus: Köyhä antaa vähästään, rikas ei paljostakaan.

(olen sairas työtön).

Hei rumilus. Rupea kummihenkilöksi a h m e dille. Pääset vielä lopuksi päästäsi 👍🏿etpähän ole juntti persu sitten ainakaan, mitä on kiva muistella.

Vierailija
16/16 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli aloituksen otsikko kieliopillisesti päin persettä. No, kansakoulupohjalta ihan hyvä suoritus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi