Miehet! Pilkkopimeässä pönttöön kuseminen
Uskaltaisitko kokeilla pönttöön pilkkopimeässä pelkän "ääniohjauksen" varassa? Vai roiskuisiko ympäriinsä?
Neitimäisesti istualtaan pissimistä ei lasketa.
Kommentit (13)
Pelkkä ääniohjaus? Eikö lerpakkeeseen saa edes koskea? Sit vois olla jo aika vaikeaa..
Ääniohjaus oli huono sanavalinta joo, ehkä äänipalaute on oikeampaan osuva termi.
ap
Olen niin laiska, etten jaksa kotona vaimon mieliksi roiskeita jatkuvasti siivota, joten kusen istualtaan.
Ääniohjauksella se menee joskus valotkin päällä kun on niin uninen ettei silmät pysy auki.
Ja ei, uninen ei tarkoita kaameaa darraa.
Ei kai tuossa mittään kummosta ole, sokeana ole paskonut kattoon.
Sellaista valaistusta ei ole keksittykään, joka varmistaisi pöntöön osumisen. Ainahan ne roiskuu ympäriinsä. Joten turha kysymys.
Jaa.. No kyllä uskaltaisin. Ongelma ei tosin tule vastaan, koska käyn lähes yksinomaan ulkona kusella.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista valaistusta ei ole keksittykään, joka varmistaisi pöntöön osumisen. Ainahan ne roiskuu ympäriinsä. Joten turha kysymys.
Ei roisku meillä. Kaikki miespuoliset tässä huushollissa kusee istualteen, koska kukaan ei halua pyyhkiä niitä pissoja pitkin lattioita, seiniä ja istuimen takaosia. Siistimpää ja hajuttomampaa näin.
Itse etenen pilkkopimeässä tunnustelemalla. Kun vehje osuu edessä olevaan pöntön reunaan, nostan sen sisäpuolelle ja annan mennä.
En viitsi kokeilla. Pilkkopimeässä aina istuen.
Itse käyn kotona aina istualtaan koska en halua sotkea paikkoja. Muualla kuin kotona sitten eri juttu.