Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteiskunta hajoamassa?

Tsirp
21.09.2018 |

Onko se vain minä vai onko muillakin turvaton olo? Ihan sama mistä laitoksista, palveluista puhutaan niin kaikissa mättää. Käsi sydämmen päälle keksittekö te mikä on tällä hetkellä hyvin Suomessa tai koetko että elät hyvää ja laadukas elämä?

Pakko myöntää että tuntuu että yleinen elämänlaatu ja ilmapiiri ovat laskenut kuin lehmän häntä. Nykyään on jopa normaali että me kaikki oireillaan henkisesti ja että ollaan uupuneita.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää melkein siltä että ihan sama mitä teet niin kaikki on huonosti. Johtajat uupuvat, köyhät itkevät nälkänsä.

Ketä varten ollaan oravanpyörässä? Eikö me tehdä töitä ja ollaan kansalaisia juurikin sen takia että meillä olisi hyvä olla?

Vierailija
2/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot kaiken mitä media sanoo, ilman minkäänlaista omaa krittistä ajattelua, niin varmasti. Todellisuudessa asiat on paremmin kuin ennen. Ihmiset eivät edes tiedä keitä he olevat. Kilpailevat somessa samoista asioista toisiaan vastaan. Luietaan blogeja joita uskotaan ja pidetään totena. Eikö omia aivoja enää tarvitse käyttää ollenkaan? Kannattaa käyttää se valittamiseen kuluva energia tutustumiseen siihen elämänkumppaniinaa, itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiojj kirjoitti:

Näyttää melkein siltä että ihan sama mitä teet niin kaikki on huonosti. Johtajat uupuvat, köyhät itkevät nälkänsä.

Ketä varten ollaan oravanpyörässä? Eikö me tehdä töitä ja ollaan kansalaisia juurikin sen takia että meillä olisi hyvä olla?

Täällä on hyvä olla. Kaikki perusaisiat saavuttaa helposti. Omia valintoja ja arvoja saa myös tarkastella kriittisesti.

Vierailija
4/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole somessa olet outo, jos et ole sosiaalinen olet outo. Tuntuu että nykyään syrjäytyy jos miettii omilla aivoilla. Itse ainakin koen valtava paine olla mukana kaikessa.

Vierailija
5/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, 2!

Upea kirjoitus. 🌹

Vierailija
6/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten mua pakotetaan pitää älypuhelinta varsinkin hsl, pankit ja muut palvelut? Minä en ole halunnut tietokonetta eikä puhelinta. Mitä jos haluan asioida ilman puhelinta?

Niin aggressiivista palveluiden syöttämistä nykyään.

Vierailija
7/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huihj kirjoitti:

Jos ei ole somessa olet outo, jos et ole sosiaalinen olet outo. Tuntuu että nykyään syrjäytyy jos miettii omilla aivoilla. Itse ainakin koen valtava paine olla mukana kaikessa.

Eiköhän jokaisella aikakaudella ole ollut asioita ja ilmiöitä, joissa ihmiset ovat kokeneet painetta olla mukana. Se on tämä ihmisen laumasieluisuus, kun ei uskalleta olla erilaisia. Onneksi asiaan tulee yleensä iän myötä helpotusta eikä tunnu enää niin tarpeelliselta mennä massojen mukana.

Vierailija
8/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali tunteita AP. Suomi menee huonoon jamaan. Töitä ei ole, rahaa ei ole, mutta kuitenkin taiotaan rahaa yrityksille miljardeja vuosissa vaikka on todettu että ne ovat turhia! Samaan aikaan nämä yritykset ei luo työpaikkoja! Kansa tarvitsee työpaikan ollakseen osa yhteiskuntaa. Pitääkö edes aktiivimallista sanoa? Sehän on täysin yritysmalli jos siihen aktiivimalli vol2 tutustuu.  

Ei edes muutamia miljoonia vanhuksille ole antaa, jotka jäävät hoidosta paitsi ja kuolee nälkään pskavaipoissaan.

Samaan aikaan poliiseista leikataan! (siis poliiseista!? Meidän turvasta!) Ja rikolliset saa ''alennusta'' rikostuomioista jos omaa rikoshistorian.

Olen huolissani, sillä suomesta on tulossa pikkuvenäjä. Pohjoismaista olemme kaukana.

Vierailija
9/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huihj kirjoitti:

Minä taas en koe mitään paineita. Kukaan ei vaadi mitään.

Vierailija
10/10 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on edelleen maailman onnistuneimpia yhteiskuntia, mikään ei ole muuttunut.