Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteainekokemuksia Helsinki

Vierailija
21.09.2018 |

Terve,
Löytyykö täältä kokemuksia (hyaloronihappo-) pistohoidoista Helsingissä? Mulla on jäätävät nasolabiaalijuonteet, ja miihin kaipaisin vähän fylliä.
Jos voit suositella jotain tekijää, tai päinvastoin, jos tiedät paikan / tekijän johon ei missään nimessä kannata mennä, niin kerrotko, kiitos paljon. ❤️

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, samasta syystä. Hieman olen harkinnut Blue Lagoon-nimistä paikkaa, onko joku käynyt?

En halua mitään miljonääriäiti lopputulosta, vaan pistäjän joka osaa hommansa..

Vierailija
2/5 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt täyttämässä nasolabiaaleja kolmessa paikassa Helsingissä.

Cityklinikka oli täysi pettymys, filleri ei kestänyt edes viikkoa.

Estethic clinicillä oli todella asiantunteva, lämmin palvelu ja lopputulos hyvä, mutta hieman kallista. Toinen paikka johon olen ollut erittäin tyytyväinen on Estemed joka sitten edullisten hintojen takia jäi vakipaikakseni. Siellä ei hirveästi rupatella niitä näitä, mutta lopputulos on aina loistava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaala KL:n tiloissa tekee täyteainehoitoja eräs Pia. Tekee hoitoja omalla toiminimellään mutta tosiaan siellä klinikan tiloissa. On erittäin taitava ja erittäin kysytty, aikoja on vaikea saada. Tällä hetkellä asuu ulkomailla ja käy silloin tällöin tekemässä hoitoja. En tiedä ottaako uusia, mutta ainahan voi tiedustella. Kannattaa ottaa yhteyttä Sairaala KL:n kautta.

Vierailija
4/5 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa vielä:

Jaan nyt vielä omia kokemuksiani aiheeseen liittyen josko niistä jollekin olisi hyötyä:

Mesolankoihin ei kannata laittaa rahaa nasolabiaaleista eroon päästäkseen. Auttoi ihon kuntoon kyllä, mutta mitään kohottavaa tai kiinteyttävää vaikutusta ei ole luvassa.

Estethic Clinicillä Töölössä palvelu on tosiaan maininnan arvoista. Toimenpiteen aikana pistäjä kertoi osaamisestaan, selosti luontevasti mitä tekee ja ylipäätään ylläpiti rentoa ja mukavaa tunnelmaa koko ajan. Lisäksi pyysivät kolmen viikon päästä olemaan yhteyksissä, jos lopputuloksessa on jotain. Noh, nopean aineenvaihdunnan takia osa filleristä oli tuona aikana kadonnut josta mainitsin. Kyse ei ollut heidän virheestään eikä siitä että itse aineessa olisi ollut vikaa, vaan ihan vaan siitä että suhteellisen nuorena ja aktiivisesti liikkuvana sekä paljon hymyilevänä aineenvaihdunta hajottaa hyaluronihappoa vähän liian helposti. Huolimatta siis tästä että kyse ei ollut asiasta johon alkujaan olisi voint vaikuttaa, minulle tarjottiin ilmaiseksi täyteaineen pientä lisäystä. Kävin ja kuten minulle siinä selostettiin: pysyvyys pidentyy useamman pistoksen myötä. Lopputulos oli hyvä, kestävä eikä todellakaan jäänyt minkäänlaista rahastamisen makua vaan kokemus todella hyvästä asiakaspalvelusta.

Vierailija
5/5 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille, kiva kun jaatte kokemuksianne. Täytyy hieman kaivaa lisätietoa mainitsemistanne paikoista. Kasvot on kuitenkin sellainen paikka, ettei niitä uskalla kenenkään puoskarin operoitavaksi antaa.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi