Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hälytyskellojen pitäisi aina soida, kun deitti sanoo ensimmäisen tunnin aikana "tuntuu siltä niin kuin oltais aina tunnettu"

Vierailija
21.09.2018 |

Mutta jostain syystä kaikilla ei soi. Ennemminkin silmissä on visio suuresta rakkaudesta ensisilmäyksellä ja yhteenkuuluvuudesta, joiden edessä rationaalinen ajattelu saa väistyä. Naiset: nämä miehet sanovat tämän saman kommentin jokaiselle tapaamalleen naiselle. Älkää menkö lankaan. Tiedän toki sen, että joskus tunne on molemminpuoleinen, mutta pitäkää silti jalat maassa.

Terveisin parhaan ystävän elämän tuhonneen miehen toimintaa sivusta kauhistellut.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on sanottu kerran jotenkin tuohon tyyliin, ja se mies olikin sitten epärehellinen ja ilkeä ihminen.

Piti ihmissuhteita peleinä ja muiden sieluja pilkkanaan.

Mulla on kyllä silleen vähän paha, että oikeesti tykkään lipevistä miehistä ts. sellaisista jotka käyttää ”ylisanoja” ja harrastaa verbaalista voitelua, mutta sellaisiin sisältyy sitten vaarojakin.

Yleensä tunnistan mikä on bluffia ja mikä ”tosissaan” sanottua, mutta en ihan aina.

Ja toisaalta naiset pettyy jatkuvasti niihin vähäsanaisiin suomalaisjörriköihinkin, eli eli....

Aika hyvin minua on kuitenkin kohdeltu verrattuna toisten naisten miestarinoihin, eli tällä kokemuksella rankkaisin tunteelliset ja tunteista helposti puhuvat, kehuskelevat ja jopa lipevät miehet hyvien miesten kastiin.

Vierailija
22/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderimiehet joihin oon tutustunu ovat yleensä hehkuttaneet tuota. En ole langennut, kun ei ole tuntunut samalta. On tullut varovaiseksi ettei kaikkea usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tunne on aito se on kyllä molemminpuolinen. Ja jos ei ole niin tuollainen yököttävän kliseinen kommentti ei todellakaan ainakaan minuun tekisi positiivista vaikutusta.

Vierailija
24/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennos : olen mukaboheemi, melkein mystinen tunteiden takiainen ja pahasti läheisriippuvainen. Olisithan kuin äitini?

Vierailija
25/25 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se tunne on aito se on kyllä molemminpuolinen. Ja jos ei ole niin tuollainen yököttävän kliseinen kommentti ei todellakaan ainakaan minuun tekisi positiivista vaikutusta.

Aamen!

Sinänsä tuo nopea eteneminen (ns.koukutus) on sen sijaan kyllä narsistin merkkejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme