Miten ihmeessä silsasta eroon, nyt kertokaa ketkä olette tämän sairastaneet
Mulla ollut nivussilsa nyt yli kaksi kuukautta. Söin kuukauden suun kautta otettavan kuurin, parin viikon voidekuurin (en muista nimeä) ja nyt käyttänyt toista voidetta (Daktarin) ja sitä olen kohta käyttänyt kuusi viikkoa jonka jälkeen sitä ei saa enää käyttää. Silsassa ei ole tapahtunut MINKÄÄNLAISTA muutosta. Kutisee järkyttävästi ja raavin sen verille lähes joka päivä. Työterveyslääkäri ei voi kuulemma tehdä enää mitään, sanoi että on hakeuduttava yksityiselle iholääkärille. Juu ei. En maksa yli sataa euroa kun ei ole varaa. Elänkö siis tämän hirvityksen kanssa loppuikäni?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
No ei herranjestas. Pakkohan tohon nyt on joku apu löydyttävä! Ei luulis olevan mikään mahdoton vaiva hoitaa... Siis eikö iho reagoinut mitenkään siihen suun kautta otettavaan lääkkeeseenkään?
Ite tässä uusien e-pillerien myötä järkyttävässä hiivatulehduskierteessä ja alkaa olla epätoivoinen olo. En viitsi edes miettiä paljonko olen viime kuukausina kantanut rahaa apteekkiin. S@@t@na.
Ei mitään muutosta tuosta suun kautta otettavasta lääkkeestäkään :( Nyt alkaa tuntumaan että alkaa levitä myös toiseen nivuseen sillä se on alkanut hilseillä ja kutista myöskin :(
Ps. Tossa tilanteessa kyllä tekisin kaikkeni että pääsen sinne ihotautilekurille. Eikö kukaan voi vaikka lainata sulle sen vertaa rahaa..?
Jos söit koko kuurin loppuun, eikä sillä ollut mitään vaikutusta, eivätkä mitkään suenilääkkeet ole vaikuttaneet mitenkään, epäilisin sinuna, ettei kyseessä ole silsa. Käy toisella lääkärillä näyttämässä.
No ei herranjestas. Pakkohan tohon nyt on joku apu löydyttävä! Ei luulis olevan mikään mahdoton vaiva hoitaa... Siis eikö iho reagoinut mitenkään siihen suun kautta otettavaan lääkkeeseenkään?
Ite tässä uusien e-pillerien myötä järkyttävässä hiivatulehduskierteessä ja alkaa olla epätoivoinen olo. En viitsi edes miettiä paljonko olen viime kuukausina kantanut rahaa apteekkiin. S@@t@na.