Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiedä mitä tehdä

21.09.2018 |

Taas uusi synkkä aamu:( olen ollut nyt 3vuotta kotiäiti ja luulin olevani onnellisesti parisuhteessa:( mutta mies otti ja lähti toisen matkaan muutama päivä sitten ja jätti minut ja lapset tyhjän päälle:'( meillä ei ole mitään tällä hetkellä, ei rahaa ei ruokaa eikä minulla ole ketään keneltä kysyä apua:'( en pysty mihinkään soittamaan koska minulla ei ole puheaikaa, eikä minulla ole mitään mitä myydä:'( olen hakenut toimeentulotukea ja laittanut viestiä että kiirehtisivät mutta ei vielä ole mitään tapahtunut:'( laitoin seurakunnalle sähköpostia mutta en ole vielä saanut vastausta:'( olkaa kilttejä ja neuvokaa onko turussa mitään mistä voisi hakea tänään ruokaa? minne pääsisi helposti kulkemaan kun ei minulla autoa ole:( tiedän että täällä on varmasti ihmisiä kum tulevat nyt haukkumaan minut pataluhaksi koska en ole töitä tehnyt mutta olen hoitanut lapsiamme kotona ja tämä meidän nuorimmainen tarvitsee ympärivuorokautista hoivaa:( en tiedä mitä teen kun on viikonloppukin tulossa ja kaikki loppuu ja lasten isästä en ole kuullut siitä asti kun hän ovesta lähti:'( toivon oikeasti vain neuvoja että saako täältä turusta jostain ruokaajakelua, että saisin edes lapsille jotain:'( minun sähköpostini on tiinkal@outlook.com ja pyydän vain neuvoja en moraalisaarnaa sillä olo on oikeasti nyt kamala:'(

Kommentit (3)

1/3 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ketään osaa neuvoa?:( kellokin on jo kyllä paljon:(

2/3 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun seurakuntien diakoniatyön yhteystiedot löytynevät täältä. Ehkä sähköpostin lisäksi löydät alueesi puhelinnumerot tai muut vastaanottotiedot?

http://www.turunseurakunnat.fi/apua-ja-tukea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies vain livahtaa ilman eroa eikä jätä yhteystietoja tai edes suostu osallistua huoltamaan omia lapsiaan, niin suosittelen ottamaan yhteyttä johonkin oikeusneuvojaan. Voithan toki ottaa suoraankin poliisiin yhteyttä mikäli pelkäät, että miehelle on sattunut jotain ikävää ja sen takia on ollut poissa.

Eiköhän sinulle Turun kokoisesta asuinalueesta löydy tukea ja apua tuohon sinun tilanteeseesi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä