Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko itse valita?

Vierailija
05.05.2006 |

Jos saisit lahjaksi 6+6 kpl kristallilaseja, haluaisitko itse valita ne vai olisiko ihan sama, millaiset lahjan antaja valitsee?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkälaiset ne loppujen lopuksi olisi. Mulle kelpaa kaikki lahjat, ajatushan se tärkein on.

Vierailija
2/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme lahjaksi laseja, antajan valitsemia. Harmittaa vaan kun olimme jo ehtineet ajatella että ostaisimme itse lähes samanlaisia mutta kuitenkin erilaisia laseja. Nyt jos halutaan yhtenäistä lasisarjaa niin on pakko ostaa noita laseja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisätä lahjan saajan materiaa jne.

Mun mielestä lahja kuin lahja on arvokas ja mä inhoan lahjakortteja, sillä niillä kun ostaa jotain ei tavara tunnu lahjaksi saadulta vaan nimenomaan itseostetulta. Minun mielestäni esim. kristallilaseissa on enemmän tunnearvoa ja ne muistuttavat lahjan antajasta mukavalla tavalla kun lahjan antaja itse ne ostaa ja antaa lahjaksi.

Vierailija
4/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun astioita on tullut elämän aikana lahjaksi niin paljon ettei vielä kolmikymppiseksi mennessä ole tarvinnut (saanut) ostaa itse kuin yksi kattila, leipäveitsi ja yksi mehukannu? KAIKKI muut on lahjaksi saatua ja jonkun toisen valitsemaa :/ ...

Vierailija
5/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osta sellaiset kuin haluat. Ihan tosi hei, mikä ongelma tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän