Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt äitini ahdistelee minua kysymällä tilaako minulle vielä yhtä lehteä, vaikka en puhu hänelle

Vierailija
20.09.2018 |

Tuleekohan kovastikin paskaa kerrottua minusta sukulaisille, joka en enää voi vanhalle äidilleen edes kertoa, tilaisiko hän, nyyhkis, yhden lehden, kyynel?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meilillä kyselee, koitti soittaa ja laittoi tekstarinkin, kun en vastaa.

Ap

Vierailija
2/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna hänelle enää sanaakaan itsestäni, niin paljon on kyseinen akka mieleni pahoittanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää manipulointia, että voisi esittää "ystävilleenkin", miten meillä on välit.

Ap

Vierailija
4/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa, että tunge lehtitilaus hanuriisi, mutta siitäkään se ei tajuaisi omia vikojaan syynä vihoitteluun, joten antaa vaan olla :( tyhmä mikä tyhmä.

Ap

Vierailija
5/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin heppalehti kyseessä. Haistapa ap vittu.

Vierailija
6/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole heppalehti. Mutta tästä voisi uhriutua kyllä aika kätevästi, kun hyvää hyvyyttään haluaa tilata minulle lehteä. Viis siitä, että pahoitti mieleni, sen korjaaminen ei ole koskaan kiinnostanut, eikä omien vikojen etsintä. Minusta kehtasi kyllä etsiä vikoja etsimälläkin. Kuten tämäkin on nyt varmaan hirveä vika, etten vastaa. Ilkeyttä ihan.

Ap

Vierailija
7/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin mun ois hänelle pakko mitään vastata. Tunkekoot lehden ihan minne haluaa, ei kiinnosta paskaaakaaan.

Ap

Vierailija
8/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissakiusaajan ilmaantumisesta palstalle poistoilmo.

Vierailija
9/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein nautin kun siellä kyselee. Oisit miettinyt hiukan aikaisemmin, mitä kuuluu tehdä pahoitettuaan toisen mielen. Ja toiminut sen mukaan. Nyt on aivan liian myöhäistä enää yrittää mitään, eikä mikään lehti korvaa mielipahaa, jota loukkaamisellani aiheutetaan. Asioista pitää opetella sanomaan toisia loukkaamatta. Tai jos ei kertakaikkiaan koe loukanneensa minua, niin vttuako silti mitään lehtiä tilailee?

Ap

Vierailija
10/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaatii minua vastaamaan? Tilaile mitä tililet, urpo, sokkona sitten.

Ap

Vierailija
11/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao äitisi tarkoittaa hyvää ja ajattelee padastasi. Koeta ajatella positiivisia ajatuksia, ensin vaikka vain väkisin ja huomaat miten oma mielesi muuttuu ja pääset eroon vihasta. Elämä on liian lyhyt tilattavaksi riitelyyn.

Vierailija
12/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä sen numero ja tee rikosilmoitus vainoamisesta.

Vierailija
13/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ao äitisi tarkoittaa hyvää ja ajattelee padastasi. Koeta ajatella positiivisia ajatuksia, ensin vaikka vain väkisin ja huomaat miten oma mielesi muuttuu ja pääset eroon vihasta. Elämä on liian lyhyt tilattavaksi riitelyyn.

En minä häntä halua elämääni pilaamaan :)

Ap

Vierailija
14/14 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estä sen numero ja tee rikosilmoitus vainoamisesta.

Menisi puolet hauskasta aivan harakoille. Naureskelen sen kuvitelmille mieluummin.

Ap