Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko orgasmin petihommissa puolisoasi ajatellessa vai pitääkö sinun ajatella jotain muuta orgasmin saadaksesi?

Vierailija
20.09.2018 |

Mä en saa orgasmia jos ajattelen omaa miestäni siinä jyystämässä. Pitää ajatella jotain muuta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saa orgasmia jos ajattelen omaa miestäni siinä jyystämässä. Pitää ajatella jotain muuta.

Sama. Aina ollut näin.

Vierailija
2/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettepas outoja! Onko mennyt liian rutiiniseksiksi? Kehittäkääpä jotain yllätystä miehellenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain sitä miten hyvältä tuntuu ja jossakin vaiheessa miettiminenkin jää kokonaan, kun vain nautin! Mieheni ei muutenkaan harrasta jyystämistä, vaan meillä on yhteistä hyvää ja aktiivista seksiä, jossa molemmat olemme täysillä mukana.

N44

Vierailija
4/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole koskaan tarvinnut erikseen ketään miettiä. Aina on riittänyt, että on seksin aikana läsnä...

Vierailija
5/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettepas outoja! Onko mennyt liian rutiiniseksiksi? Kehittäkääpä jotain yllätystä miehellenne.

Eivät nuo mammat kykene sellaiseen, se olisi liian härskiä.

Vierailija
6/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aina ollut näin.

Miksi olette sellaisen miehen kanssa kimppaan lähteneet? Tuhlaatte hänenkin kallista aikaa ja omaanne samalla.

Vierailija
7/19 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajattele ketään seksin aikana. Ei ole tarve siihen.

Vierailija
8/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää myöntää mutta välillä ajattelen yhtä puolituttua miestä josta olen saanut mukavan ja miellyttävän vaikutelman ja johon olen hieman ihastunut.

Seksi on kyllä ihan hyvää ja tyydyttävää oman miehen kanssa. N44

Vierailija
9/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on aina ollut erittäin vaikea saada orgasmia jos ajattelen omaa miestä ja meidän välistä seksitapahtumaa. Se on ikävää, koska haluaisin että se riittäisi. Pystyn siis saamaan orgasmin kun ajattelen tarpeeksi rivoja asioita, kuten vapaaehtoista porttolassa työskentelyä. Yleensä fantasioihini kuuluu useamman miehen kanssa paneminen peräjälkeen, en tiedä liittyykö se jotenkin siihen että pelottaa että mieheltä tulee ennen kuin ehdin saada tai että mies ehtii kyllästyä jyystämiseen ennen kuin ehdin saada. Tavallaan seksissä on siis aina kiire ja koen suorituspainetta, kun pitäisi saada oma orkku pois alta että mies saisi tulla ennen kuin se kyllästyy. Siihen kai sitten auttaa se, että ajattelee että yksi mies saa tulla ja sitten on vielä jonossa 6 muuta jotka voi tarvittaessa jatkaa.

En usko että pystyisin yhtään paremmin kenenkään muunkaan kanssa ja olen toisaalta tyytyväinen, että sentään pystyn saamaan orgasmin normaaliyhdynnässä. Muuten en sitä voisi miehen kanssa saadakaan, koska emme harrasta muuta seksiä kuin perusyhdyntää erilaisissa asennoissa. Esileikkejä on hyvin vähän ja joskus ei ollenkaan, toisinaan en ole vielä juurikaan edes kiihottunut kun varsinainen yhdyntä alkaa ja siksi voi kestää vähän pidempään, ennen kuin kiihotun orgasmin saamiseen asti. Voi siis joutua vähän aikaa jyystämään :)

Siinä vähän taustoja. En koe tällaista fantasiointia vääräksi, minulla on ollut aina hyvin vilkas mielikuvitus myös runkkausfantasioissani. Olisi vain mukavaa, jos pystyisi saamaan orgasmin myös pelkästään keskittymällä meidän kahden väliseen seksitapahtumaan täysillä.

Vierailija
10/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain sitä miten hyvältä tuntuu ja jossakin vaiheessa miettiminenkin jää kokonaan, kun vain nautin! Mieheni ei muutenkaan harrasta jyystämistä, vaan meillä on yhteistä hyvää ja aktiivista seksiä, jossa molemmat olemme täysillä mukana.

N44

Sama täällä. Jos nyt jotain edes ajattelen, sitten sitä että on jotain liikkuvaa minussa sisällä, joka tuntuu ihan mahdottoman kivalta.

Jälkeenpäin on vain raukea olo ja tunne siitä kyljessä kiinni makaa mies jolla on myös raukea olo. Siihen hetkeen ei taatusti mahdu muuta kuin kaksi raukeaa ihmistä ja tietysti minun ylivuotava pimsani ja miehen lepotilaan vetäytynyt kalu lantiotani vasten.

N38

Vierailija
11/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ajattele ketään seksin aikana. Ei ole tarve siihen.

Oletko mies? 😂

Vierailija
12/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aina ollut näin.

Miksi olette sellaisen miehen kanssa kimppaan lähteneet? Tuhlaatte hänenkin kallista aikaa ja omaanne samalla.

Arvaas kuinka moni mies on vaihtoehto D-suhteessa?

Vierailija
13/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Aina ollut näin.

Arvaas kuinka moni mies on vaihtoehto D-suhteessa?

No sekin voi olla, tiedä vaikka olisin itsekin joku herra E. Mistäs mäkään tiedän mitä oma irma päässään miettii seksimme aikana :)

Siinä tapauksessa kyllä mieluummin nainen voisi lähteä etsimään mister Äffää ja päästää mut eteenpäin.

Vierailija
14/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaperheiden rouvista kaks on todella kuumia. Aina orkun hetkellä ajattelen heitä..useimmiten niin, että nain jompaakumpaa ja samalla kun tulen ajattelen vetäväni kullin toisesta ulos ja suoraan toisen suuhun tai mällit peppuvakoon josta toinen nuolee.

Vierailija
15/19 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta, valitettavasti. Se joku muu on ollut jo monta vuotta sama mies ja ennen tätä oli toinen mies myös monta vuotta.

Vierailija
16/19 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää keskittyä ja päästä transsinkaltaiseen tilaan, että voin saada orgasmin. Keskityn yleensä ajattelemaan vartaloiden liikettä, naimista ja sukuelimiä. En ajattele ketään erityistä henkilöä, en omaa miestänikään, koska koen että se saattaisi häiritä keskittymistäni.

Vierailija
17/19 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa 10v yhdessä ja vain häntä aina ajatellen! Mahtavaa seksiä ja tunnetta!

Vierailija
18/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on ummehtuneen kuuloista seksiä, jos edes ajatuksiset ei saa käydä sängyn ulkopuolella. Mitä pahaa on siinä, että fantasioi muista? Yleensä ne ovat minulla jotenkin kasvottomia tyyppejä, ei edes mitään julkkiksia tms. En oleta että mieskään vain minua ajattelee. Lisäksi mietin kaikkea rivoa. Ei se oman rakkaan ähkintä vaan riitä.

Vierailija
19/19 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta ajatella muita....