Mitä ajattelet naisesta, joka käyttää tunikoita ja leggingsejä?
Kommentit (18)
No en mitään. Se on niin tavallista, että en huomaisi ajatella mitään erityistä. Käytän niitä joskus itsekin ja tykkään niistä.
Ainako? En tunne joten, en mitään.
Oon vasta 19v, mutta käytän tunikoita ja legginsejä. Ei kiinnosta vaikka jonkun mielestä näytän oksettavalta.
Ei ketään kiinnosta teidän av-luusereiden mielipiteet. En tiedä mitä vaatteita te oikein käytätte kun kaikki mahdolliset vaatteet näyttää olevan teidän mielestä hirveitä. Alastikko te tuolla kuljette häh? 😃
Ja miten kenelläkään on aikaa miettiä toisten vaatetusta?
Vierailija kirjoitti:
Jorma alkaa pullottaa alushousuissa, kun mainitaankin leggingsit.
https://i.pinimg.com/736x/8f/81/52/8f8152924230f322d43daa92d9245d65--gr…
Olen lastenhoitaja ja mulla on niitä työasuina. Ei viitsi käyttää mitään hienoja asuja, koska päivittäin löytyy puuroa ja räkää vaatteista ym muuta mukavaa. Tuollaiset ketjuliikkeiden trikoorätit on just sopivia mulle.
On todella surullista, että jo noin nuorillakin on kehittynyt paha muistisairaus, kun lähtee kotoa ilman päällyshousuja. Ymmärrän legginssit vielä kuntosalilla ja jumpassa, mutta en katuasuna.
Minusta leggingsit on ihan kelpo housut, kunhan niistä ei näy läpi. Sellaiset vähän paksummat ja läpinäkymättömät leggingsit eivät minusta eroa ulkonäöllisesti paljonkaan ihan peruspillifarkuista, joita useimmat käyttävät. Jos leggingsit ovat mustat eikä niissä ole nukkaa tai karvoja, ne näyttävät omaan silmääni ihan siistiltä ja asialliselta vapaa-ajan vaatteelta. Ja ovathan ne nyt mukavat.
T. Leggingsien puolustaja :D
Ei herätä mielipiteitä mihinkään suuntaan.
Ajattelen, että legginsien käyttäjä on varmaankin kotiäiti.
Mitä ajattelet naisesta, joka ei käytä tunikoita eikä leggingsejä?
Häh? Tunikoita ja leggingsejä - miksi pitäisi ajatella jotain tuntematta henkilöä?
Vierailija kirjoitti:
On todella surullista, että jo noin nuorillakin on kehittynyt paha muistisairaus, kun lähtee kotoa ilman päällyshousuja. Ymmärrän legginssit vielä kuntosalilla ja jumpassa, mutta en katuasuna.
Okei. Kiitos Ritva. En tykkää näillä poikkeuksellisen lämpimillä syyskeleillä käyttää hiostavia farkkuja joten käytän mielummin legginsejä. Harmi että se on sulle niin iso ongelma.
Ps. On myös paksuja legginsejä joista ei näy läpi.
tuhdinnaisenkaapu, nimi kertoo jo kaiken, elämänhallinta hukassa, laiska, ei halua tehdä töitä yms.
Mitä tällasta paskaa tänne edes kirjottaa?
Se pelkkä tunika olisi liian lyhyt, jolloin pikkarit vilkahtaisivat helposti kaupungilla. Siispä laitan alle mustat leggingsit.
Sama juttu minihameen kanssa.
Jorma alkaa pullottaa alushousuissa, kun mainitaankin leggingsit.