Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä käytti hyväksi lapsensa yövierasta - kävi sängyssä maanneen 15-vuotiaan päälle, selitti tekosiaan myöhemmin tyttärelleen: ”Mua panetti”

Vierailija
20.09.2018 |

Kahdessa oikeusasteessa käsitelty tapaus sattui läntisellä Uudellamaalla joulun välipäivinä 2015.

48-vuotiaan miehen teini-ikäinen tytär oli kutsunut kotiinsa 15-vuotiaan ystävänsä. Ystävä yöpyi asunnossa. Hän nukkui tyttären sängyssä tämän huoneessa ja tytär itse olohuoneen sohvalla.

Isäntä itse oli samaan aikaan baarikierroksella. Hän saapui kotiinsa humalassa tyttöjen nukkuessa.

Oman kertomansa mukaan mies oli ihmetellyt, kun tyttären kenkiä ei ollut eteisessä. Siksi hän väitteensä mukaan asteli tyttären huoneeseen.

Huoneessa oli tyttären kaveri, joka makasi sängyllä vatsallaan.

Väitteensä mukaan mies oli havainnut, että ”sängyssä nukkui joku toinen tyttö”. Hänen piti herättää tuo tyttö kysyäkseen, missä oma tytär on.

Kumartuessaan mies kuitenkin horjahti ja kaatui tytön päälle sänkyyn. Tapahtunut oli miehen mukaan täysi vahinko ja johtui humalaisen kömpelyydestä.
”Mitä sä luulet tekeväsi”

15-vuotiaan tytön poliisin videokuulemisessa antama kertomus on kovasti erilainen kuin miehen. Tyttö oli sanojensa mukaan havahtunut siihen, että ystävän isä oli huoneen ovella. Tyttö uskoi miehen tulevan herättämään häntä, mutta oli päättänyt nukkua vielä hetken.

Mies tulikin tytön tyrmistykseksi hänen päälleen. Miehellä oli vaatteet päällään ja tytöllä itsellään oli yllään ”Joku paita tai toppi ja sortsit”. Heidän välissään oli ollut peitto.

Tytön mukaan mies ei vain rojahtanut päälle vaan yritti ”pussata” häntä suulle. Hänen onnistui kuitenkin kääntää päänsä sivuun, jolloin huulet osuivat poskelle. Tyttö kertoi sanoneensa ”ei” ja kysyneensä ”mitä sä luulet tekeväsi”, ja jatkoi ”voitko nousta pois”.
”Mua panetti”

Kaverin isä ei noussut pois. Sen sijaan hän tokaisi ”mä haluan naida/nussia sua” hinkaten samalla itseään pienellä liikkeellä tyttöä vasten.

lähde: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/740e26ee-561c-4395-a54d-e1a546ed06e3_u…

MITÄ HELVETTIÄ? Hullua touhua

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi