Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaa kun vaimo petti

Vierailija
20.09.2018 |

Vaimo tunnusti olleensa sängyssä vieraan miehen kanssa. Ensin suutuin todella paljon, mutta myöhemmin huomasin, että kiihotun kun ajattelen sitä tapahtumaa. Ollessamme sängyssä pyysin vaimoa kertomaan siitä tarkasti ja kiihotuimme molemmat valtavasti. Seksi oli todella kiihkeää. Olen miettinyt, että antaisin hänelle luvan käydä uudelleen vieraissa. Mutta nyt tahtoisin, että hän jättäisi vaikka puhelun päälle minulle kun alkaisi hommiin. Voisin kuunnella kotona kiihkoissani ja hänen palattuaan olisi taas uusi kiihottava puheenaihe ja virike omaan seksielämäämme. Kaipaisin kokemuksia vastaavasta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniavioisilla morkuillahan on sitten taivas :)

Vierailija
22/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat myös pitää siitä kun pääset juomaan sen ukon mällit suoraan vitusta panon jälkeen ja vetämään tumppuun vaimon kalsarit työnnettynä perseeseen tekokyrvän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vaimon heti, kun jäi kiinni seksiviesteistä vieraan miehen kanssa. Sen jälkeen olen kyllä säätänyt monen varatun kanssa. Vahinko kiertämään!

Vierailija
24/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kiihoittaa. Olimme eräillä festivaalin tyyppisillä karkeloissa ja itse en jaksanut viimeisiä esityksiä katsoa joten jätin vaimon ystäviensä kanssa jatkamaan kekkereitä. Itse lähdin veneelle nukkumaan. Vaimo palasi veneelle ja oli todella kiimoissaan kun minut herätti. Aamu valkeni ja vaimo oli hieman vaisu. Ajattelin että krapula painaa päälle. Oli lauantai ja itse olin varannut senkin illan vielä humputteluun ja vaimon piti lähteä autolla pois lasten takia kesken kekkereiden.

Siinä valmistuin iltaan niin vaimo sitten soitti kotoonta että mitä eilen oli tapahtunut että en kuulisi muualta. 

Sanoi että oli harrastanut suuseksiä miehen kanssa ja kohta korjasi että ei se ollut edes mies vaan parikymppinen poika😅 me ollaan siis +40

Aikamme keskusteltiin ja kysyin että miksi et tuonut sitä veneelle..?

Näin meillä alkoi sitten kimppa hommat 20v elon jälkeen.

Vierailija
25/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimoni alkaisi naidessamme kertoa yksityiskohtaisesti, miten hänen eksänsä on nainut häntä, raivostuisin todella pahasti.

"Miksi helvetissä et ole aiemmin tuota tehnyt?!!!"

Sitten käskisin häntä jatkamaan ja naisimme kiihkeämmin, kuin koskaan aikaisemmin ja laukeaisin rajusti hänen sisälleen.

Jatkossa vaatisin häntä aina tekemään samoin naidessamme.

Vierailija
26/27 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia. Alussa mustasukkaisuus kalvoi. Lopulta huomasin, että vaimon ja härän suhde pelkkää seksiä. Härkä entinen työkaveri joka vierailee, kun olen reissussa. Nussivat aina kun tilaisuus tulee, joskus pitkiä taukoja, mutta kun tilaisuus niin.

Viimeksi kun olin reissussa härkä saapui kun ilta pimeni, pysyy piilossa naapureilta. Vaimolla seksikäs pieni vaaleanpunainen yöasu asu, jota ei ole käyttänyt koskaan minun kanssa.

Nussivat ensin pahimman kiiman pois sohvalla. Sitten siirrytään meidän aviovuoteeseen. Härkä haluaa nussia minun paikalla sängyssä. Vaimoni pitää seksistä jossa mies ei kysele ja tietää miten nussitaan. Käskytti vaimon kontalleen ja nussi takaapäin. Sen jälkeen haki minun wc kaapista Agualan rasva tuubin. Voitele peukalolla vaimon peppureijän ja oman kovan kyrpänsä. Sai nussia vaimoa paljaalla peppuun, jonne ei kuitenkaan saanut lupaa laueta. Spermat lensi sitten kaaressa sängyn päätyyn. Muistoksi jäi sperma tahrat päätyyn. Minulle ei vaimo suostu antamaan peppu seksiä.

Mistä tiedä tämän. Koska vaimo kertoi. Reissun jälkeen vaimo riisui sohvalla pöksyt pois ja levitti jalat. Aika nopeasti laukesin muutama työntö ja spermat lensi.

Sopimukseen kuuluu lupa härän naintiin, mutta ehtona on että kuulen mitä touhuttu. Mahtavaa touhuta näin, kaikki hyötyy ja saa nautintoa.

Luulen että tätä harrastetaan muissakin talouksissa, naapuritkaan ja ystävät ei tiedä meidän pikku leikeistä. Mahtava olla aisankannattaja. 

,

Vierailija
27/27 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samassa tilanteessa ja kiihotun ja nautin. Vaimo tunnusti kaksi vieraissa käyntiä. "Rankaisin" häntä panemalla ja pakottamalla hänet kertomaan yksityiskohtaisesti tapahtumista. Huomasin vaimon ilmeistä ja alapään fyysisistä ominaisuuksista, että hän oli erittäin kiihtottunut puhuessaan vieraista. Samoin minä, erektio oli kivikova ja laukesin liian nopeasti. Nyt tilanne on se, että hän antaa satunnaisille vieraille ja minä pääseen jälkiliukkaille. Tämä on erittäin kiihottavaa ja ihanaa. Ja vielä kysyjille sanon sen, että minä en halua päästä vieraisiin, vaan nautin tästä asetelmasta.