Onko musta kauluspaita tyylikäs mustan puvun kanssa?
Ja siihen joku hillitty solmio. Opettelen pukeutumaan, joten vinkkejä tarvitaan.
Kommentit (37)
Musta, tiukka t-paita mustan pikkutakin kanssa on tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon raitapaita, rento ja tyylikäs.
Yök. Ei ikinä. Se olisi minulle yhtä yök kuin joku bändipaita. Sillä ei lohkeaisi.
Bändipaita (jos hyvä bändi!) olis ok, mutta raitapaita tosiaan yööök.
Vierailija kirjoitti:
Musta, tiukka t-paita mustan pikkutakin kanssa on tyylikäs.
Ei niin tiukka, että nännit näkyvät kun pikkutakkia pidetään auki rennosti.
Rikkinäinen verkkopaita sitten jos herrasmies-look ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisellakin voi olla musta pusero jakun tai bleiserin alla, miksei sitten miehellä mustaa paitaa puvun kanssa. Vähän ennakkoluulottomuutta kehiin!
Totta, hautajaisiin se onkin ihan hyvä ja asiallinen vaate mutta muuten tylsääkin tylsempi. Minä en ainakaan ole niin tylsä, että pukeutuisin vain mustaan. Siihen yhdistää vielä matala kantaiset mummokengät, hiirenharmaat hiukset, ison käsilaukun ja meikittömän naaman, niin kylläpä tuleekin juhlafiilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekon raitapaita, rento ja tyylikäs.
Yök. Ei ikinä. Se olisi minulle yhtä yök kuin joku bändipaita. Sillä ei lohkeaisi.
Bändipaita (jos hyvä bändi!) olis ok, mutta raitapaita tosiaan yööök.
Ei ole hyviä bändejä. Minun mieheni ei ainakaan pukeudu Marimekkoon tai bändipaitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Rikkinäinen verkkopaita sitten jos herrasmies-look ei kelpaa.
Herrasmies-look? Jaa että kokomustaan pukeutunut jeppe olisi herrasmies?
Älä kuuntele mammojen neuvoja vaan pukeudu juuri niin kuin itse tykkäät. Miesten pukeutuminen on muutenkin liian rajoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta puku, valkoinen kauluspaita ja musta solmio on paremminkin hautajaisiin sopiva. Mustan puvun kanssa esim. pinkki tai muu vaalea paita, violettikin aika päheä. Kaikki mustaa, synkkää on.
Pinkki paita miehellä on minustakin siisti. Myös vihreä, violetti, ja vaikka keltainen paita voi olla tosi kivat.
Tarkoititko pinkki paita on "miehellä" siisti :D
Vierailija kirjoitti:
Älä kuuntele mammojen neuvoja vaan pukeudu juuri niin kuin itse tykkäät. Miesten pukeutuminen on muutenkin liian rajoitettua.
Äidiltä kannattaa kysyä aina, oma äitee tietää mikä on tyylikästä ja miten oma poju näyttää söpöltä Naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta puku, valkoinen kauluspaita ja musta solmio on paremminkin hautajaisiin sopiva. Mustan puvun kanssa esim. pinkki tai muu vaalea paita, violettikin aika päheä. Kaikki mustaa, synkkää on.
Pinkki paita miehellä on minustakin siisti. Myös vihreä, violetti, ja vaikka keltainen paita voi olla tosi kivat.
Tarkoititko pinkki paita on "miehellä" siisti :D
Onko siellä 1900-luvulla hyvä ilma?
Puvun malli ja mitoitus on tärkeintä, mutta kuten on jo moneen kertaan todettu, musta paita huonosti räätälöidyn mustan puvun kanssa on katastrofi.
Pukeutumisneuvoja kirjoitti:
Puvun malli ja mitoitus on tärkeintä, mutta kuten on jo moneen kertaan todettu, musta paita huonosti räätälöidyn mustan puvun kanssa on katastrofi.
Niin on, miehestä tulee heti ryysyläisen näköinen, jos puku on liian iso, pieni tai huonosti istuva. Siihen kun lykkää alle vielä kulahtaneen nukkaisen paidan, niin linnunpelättimeksi sopii.
Naisellakin voi olla musta pusero jakun tai bleiserin alla, miksei sitten miehellä mustaa paitaa puvun kanssa. Vähän ennakkoluulottomuutta kehiin!