Monta instagram seuraajaa sulla on?
Ja kauan olet ollut siellä? Itse olen ollut 2 v ja seuraajia 6 kpl, neljä tunnen ja kaksi jotain randomeita. Jotenkin säälin itseäni kun en ole millään tasolla mielenkiintoinen ihminen :/
Kommentit (23)
Eii oleee koko tiliää kun eii ole mitäään näytettävää.
Vierailija kirjoitti:
Eii oleee koko tiliää kun eii ole mitäään näytettävää.
Onnhan ne toki varmaaan hyviä keskuustelunavauuksia selllaiset.
On monta. Ja olen ollut siellä monta vuotta. Ja on monta kuvaa.
Enemmän kun kuvia. Kuvia taitaa olla joku 3 tai 4.
Tilini on yksityinen, joten vain ne seuraajat, jotka olen hyväksynyt.
Katoo oon käyynyt tässä pskalla justiin. Joo niiin näkyyy, eii olee tuoo suun ruookavaliosii oikein kohdillaaan.
21, joista suuri osa on sukulaisia.
Tilini on yksityinen enkä usko ketään kiinnostavan tylsät kuvani.
Mikä se inst..joku on? mullon postipankin tili, eikä sitä oo kukaa seurannu vuosiin...
about 250 seuraajaa. En juurikaan seuraa mitään tilejä itse, joten ei tule näitä F4F-seuraajia. Tunnen seuraajistani noin 10. Olen ollut instassa nelisen vuotta.
Noin 30 taitaa olla. Yksityinen tili, kun en välitä, että tuntemattomat tai tutun tutut sattuisi näkemään kuviani.
0. Tilini on yksityinen enkä hyväksy seuraajia. En myöskään laita instaan mitään kuvia. Seuraan vaan jotain eläin- ja luontokuva tms tilejä.
0 eikä ole instagramia, ei facebookkia, ei twitteriä, eikä niitä muitakaan.
Jos tulee paha mieli noin typerästä asiasta niin suosittelen poistamaan tilin. Vastaus kysymykseesi on 0 seuraajaa kun ei ole tiliä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se inst..joku on? mullon postipankin tili, eikä sitä oo kukaa seurannu vuosiin...
Olipa hauska
1257