Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te yli 40-vuotiaat joilla oli aivan platinanvaaleat hiukset lapsena, minkäväriset ne on nyt?

Vierailija
20.09.2018 |

Siis se luonnollinen hiusväri.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

maantie

Vierailija
2/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiruskeat / maantienruskeat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie, haalistuu kyllä helposti auringossa

Vierailija
4/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat! Olivat monta vuotta pienenä aivan supervaaleat, platinanvaaleat tai melkein valkoiset.. sitten vain tummuivat ennen teini-ikää, jossain 10 v vaiheilla.

Vierailija
5/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeat/pähkinän ruskeat. Auringon valossa hiuksiin tulee vaaleampia rautoja.

Vierailija
6/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanvaaleat (pari astetta maantienväriä vaaleammat).

Vierailija
7/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie, tänä kesänä on kyllä auringossa haalistunut. Lisäksi pidän vaaleita raitoja. Minulla oli syntyessäni tumma paksu tukka:)

Vierailija
8/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie ikävä kyllä ja ohut luiru kaikin puolin

Vierailija
9/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaan kullanvaalea ja olen edelleen

Vierailija
10/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos, taas melkein platinanvaaleat!

Lapsena olivat todellakin vaaleat, luonnonkiharat enkelikutrit.

Sitten tummenivat hiukset keskiruskeiksi, joita kolmisen vuosikymmentä sinnikkäästi raidoitin blondeiksi.

Nyt lähempänä kuuttakymmentä, parisen vuotta sitten huomasin, että hei, olen ilmeisesti harmaantunut, ei enää tarvitsekaan sitä raidoitusrumbaa.

Kampaajakin kehui "harmaantumistani": ei ole sellainen harmaannäköinen harmaa, vaan lämpimän kellertävä, olen nyt oikein tyytyväinen. Toivottavasti ei väri enää tästä muutu.

Vierailija
11/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaat 😝

Vierailija
12/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti harmaantuva vaalea, hiukan punertavaan taittuva väri. Tykkään kovasti ja olen saanut kehuja, eivät meinaa uskoa, ettei ole keinotekoisesti raidoitettu ja värjätty.

Vierailija
13/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantieharmaat.

Vierailija
14/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalen ruskea.

Vierailija
15/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä seiskallaki aivan platinanvaaleat hiukset, lapsena olivat lähes valkoiset. Olin aika hauska yhdistelmä kun silmät ovat kuitenkin tummanruskeat. Hiukset alkoivat tummua 15-vuotiaana. Nykyisin nelikymppisenä ovat keskivaaleat, ehkä hieman tummemmatkin. Otan usein vaaleita raitoja ja näyttää tosi kivalle.

Vierailija
16/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vielä seiskallaki aivan platinanvaaleat hiukset, lapsena olivat lähes valkoiset. Olin aika hauska yhdistelmä kun silmät ovat kuitenkin tummanruskeat. Hiukset alkoivat tummua 15-vuotiaana. Nykyisin nelikymppisenä ovat keskivaaleat, ehkä hieman tummemmatkin. Otan usein vaaleita raitoja ja näyttää tosi kivalle.

Lisäyksenä että hiukseni ovat aina olleet todella paksut, kaukana sellaisesta hiirenhännästä...

Vierailija
17/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantie. Surullistaa, etten voi laittaa edes vaaleita raitoja. Olin hetken punapää, mutta ei kiitos. Kokeiltiin kampaajalla, ja Olaplex-käsittely tehtiin. Kamalasti takkuuntui, on kihartuva ja niitä takkuja pitää aina leikata pois. Ennen nuorempana oli koko  pitkä tukka  blondattu, mutta selvitin aina heti tukan harvalla kammalla. Hiuslaatu on entisestään ohentunut. Kurjaa, kun äidillä oli upea punainen tukka ja isällä musta eikä kaljuuntunut, eli 83-vuotiaaksi. Mihin ne geenit jäi??

Vierailija
18/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oljenvaaleat, juuresta ja alta tummemmat, päältä vaaleammat. Jonkun mielestä ehkä maantien väriset, minulle on aina ollut vähän epäselvää mitä tällä parjatulla maantiellä tarkoitetaan.

Vierailija
19/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kullanvaaleat. Hiukset alkoivat tummua joskus 10-vuotiaana mutta lähtivät sitten uudelleen vaalenemaan joskus 16-vuotiaana.

Vierailija
20/21 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantienvaaleat. Kylmä sävy joihin raidat sopivat ihan ok.