Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helsingissä nyt on rottia?! Onko kauankin ollut?

Vierailija
20.09.2018 |

Tämmöistä olen kuullut ja nyt ihmettelen, kuinka laaja ja kuinka uusi ilmiö on. Ja mistä se johtuu?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rottia on tullut varsinkin viime vuosina kaikkialle Suomeen.

Tätä mä just hain, ennen se ei ollut mikään puheen ja pelon aihe, vaikka tottakai rottia aina on jonkin verran ollut. On tosiaan jäänyt lehdet paljolti lukematta pari viime vuotta, rupesin kyselemään, kun yhä useammin olen törmännyt av:n keskusteluissa ja ihmisten puheessa. Ap

Milloin oli tämä "ennen"? Asuin 99 Castreninkadulla ja muistan, kun Kallion kirkon lähistön rottaongelmasta kirjoiteltiin. Muistanko oikein, että se yhdistettiin lähistöllä olevaan leipäjonoon jotenkin? Näin itsekin rottia, kun tulin kotiin Kallion kirkon oli tätini luota. Kurvissa näkyi myös rottia iltaisin.

No "viime vuodet" tarkoittaa mielestäni muutamaa viime vuotta, joten sanomalla "ennen" tarkoitan vaikkapa aikaa ennen 2013, jolloin en muista rotista kuulleeni yhtä usein.

No, kuten nyt voit tästä ketjusta päätellä, niitä rottia on aina ollut ja niitä tulee aina olemaan.

Vierailija
42/42 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun vei takapihan roskikseen roskia, niin siellä oli rottia. Kellään ei ollut tarvetta puhua niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme