Miesten Aihe Vapaa.
Mitä miehet kirjoittaisivat tänne, jos täällä kävisi pelkästään miehiä tällä palstalla?
Kommentit (17)
Miten saan tämän ulinani loppumaan? Onko joku onnistunut?
Nillä on jo tuollainen palsta, Yli_lauta, eivätkä ne perhanat pysy siellä vaan tulevat tänne häiriköimään.
Ne haukkuisivat naisia ja naisten ulkonäköä. Siinä aihe nro 1.
Ei olisi ainakaan mitään 100-sivuisia ketjuja Minttu Räikkösen sielunelämästä tai arvostelevaa sontaa milloin kenenkin tosi-tv julkun tai bloggarin tissivaosta.
Vierailija kirjoitti:
Miten saan tämän ulinani loppumaan? Onko joku onnistunut?
Miehetkö tässä tosiaan naisten mielestä niistä ulisijoita ovat? :D Naiset itse vinkuvat, ovat hysteerisiä, itkevät, ulvovat, valittavat, uhriutuvat ja ties mitä vielä, ja miehet tässä ovat niitä ulisijoita? Salli minun vi*tu nauraa :D
Vierailija kirjoitti:
Tätähän täällä jo on 99% keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän täällä jo on 99% keskusteluista.
Juuri näin, ei naisten haukkumiseen miehiä tarvita kun naiset tekevät sen ihan itse.
Olisivat milloin minkin konepellin alla, kertoisivat kalavaleita, veneilisivät, lätkää, jalkapalloa ja politiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Olisivat milloin minkin konepellin alla, kertoisivat kalavaleita, veneilisivät, lätkää, jalkapalloa ja politiikkaa
Aivan, siis vertailisivat muniensa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vertailisivat muniensa kokoa.
Se olisikin raikas tuulahdus pituus-, paino-, vyötärön-, nilkan-, pään-, rinnan-, perän- ym. vertailukeskusteluihin.
Kokemuksia isyydestä.