Riitta Väisäsellä ulosotossa 340 000€
Aika muhkea summa. Ei kyllä käy kateeksi. https://www.is.fi/viihde/art-2000005834029.html
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tiedot on julkisia???!?
Ulosottotiedot on julkisia. Voit kysellä vaikka naapurisi ulosottotitoja. Kysely ei toki ole ilmaista, mutta jos haluat kyseisestä tiedosta maksaa niin onnistuu.
Samoin verotiedot on julkisia. Jotenkin naurettavaa kyllä kun moni pienempi asia on niin salassa pidettävää
On se inhottavaa tuossa iässä velkaantua. Ei pääse pahemmin eläkkeestään nauttimaan. :(
Riitta on niitä harvoja missejä joista olen koskaan tykännyt. Harmi että hänelle kävi näin.
Spede maksoi sille sen talon ja tallit. Riitta on ottanut ihan itse velkaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne tiedot on julkisia???!?
Ulosottotiedot on julkisia. Voit kysellä vaikka naapurisi ulosottotitoja. Kysely ei toki ole ilmaista, mutta jos haluat kyseisestä tiedosta maksaa niin onnistuu.
Samoin verotiedot on julkisia. Jotenkin naurettavaa kyllä kun moni pienempi asia on niin salassa pidettävää
Nämä tiedot on tosiaan julkisia, mutta jos kyselee toisen ulosottotietoja, niin siitä jää merkintä rekisteriin ja velkaantunut saa halutessaan tietää uteliaitten nimet. Anonyyminä ei voi kysellä. Lehdet tietenkin tekevät näitä aivan rutiinomaisesti, samoin kuin tarkastavat verotietoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, että millä se elää? Ei se ole tehnyt tv-töitä kohta 15 vuoteen.
Olihan se siinä Kauneuden hinta vai mikä se oli?
Speden rahoilla tuo talo ja talli hankittu.
Riitta ei ole koskaan asunut Ekin kanssa, kuinka se onnistuisi nytkään, ovat tottuneet omiin talouksiin.
Vierailija kirjoitti:
Riitta ei ole koskaan asunut Ekin kanssa, kuinka se onnistuisi nytkään, ovat tottuneet omiin talouksiin.
Ei onnistuisi..
Hyvä, että on erilliset taloudet ollut, Ekin talous olisi saattanut mennä pilalle Riitan kanssa.
Riitan suusta voi tosiaankin tulla mitä vain, mutta sen huomion olen aina tehnyt, että Riitalla on lämmin sydän. Hän on hyväntahtoinen sekoilija. Ei ole pahansuopa ja ilkeä. Toivottavasti sairaus helpottaisi pian. Kaunis on edelleen.