Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsekontakti

n
19.09.2018 |

Mietin että jos mies katsoo useamman kerran tiiviisti silmiin, niin voiko se kertoa kiinnostuksesta? Kyseessä siis mies, jota en ole ennen tavannut ja ilmeisesti hänellä on puolisokin kun oli jonkun naisen seurassa.

En mitään suhdetta ole etsimässä, varsinkaan varattuun mieheen, mutta tämä oli jotenkin mieleenpainuva kohtaaminen, kun mies tosiaan useamman kerran otti katsekontaktia pidemmän aikaa.

Toinen kerta oli eri miehen kanssa (huomattavasti vanhempi) kun hän puhui kaikille, mutta tuijotti minua. Tämä oli kyllä jotenkin häiritsevää.. itse käänsin kyllä katseen välillä muualle kun intensiivinen tuijotus tuntui häiritsevältä tilanteessa, jossa keskustelu oli tarkoitettu kaikille huoneessa oleville. Olen jotenkin ihan hämmentynyt kun en normaalisti kerää mitään katseita vastakkaiselta sukupuolelta ja yleensäkin jos joku mies minulle juttelee niin hän katsoo lauseen alussa hetken silmiini kunnes katse siirtyy muualle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella saa

Vierailija
2/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on normaalia katsoa ihmisiä silmiin, eikä se tarkoita yhtään mitään sen ihmeellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni on normaalia katsoa ihmisiä silmiin, eikä se tarkoita yhtään mitään sen ihmeellisempää.

Totta, mutta kyllä se joskus myös tarkoittaa. Minulla ja yhdellä tuttavamiehellä on ollut jo vuosia välillämme sellainen todella kiinteä katse, joka saa unohtamaan muut ympäriltä. Olen ollut mieheen ihastunut ja hän minuun, mutta tiet veivät erilleen ja näemme enää hyvin harvoin. Tiedän sen katseen tarkoittavan yhä vieläkin aika paljon enemmän kuin vain tavallisen katseen.

Kiinnostuneen katseen kyllä tunnistaa ja siihen tulevat mukaan äkkiä myös muut kiinnostuneen eleet.

Vierailija
4/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuneen katseen kyllä tunnistaa ja siihen tulevat mukaan äkkiä myös muut kiinnostuneen eleet.

Niin kuten katseen kääntäminen pois.

Vierailija
5/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olet niin haluttava että kaikki miehet tuijottavat vain sinua ja haluavat vain sinut. Nyt heti!

Vierailija
6/6 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olet niin haluttava että kaikki miehet tuijottavat vain sinua ja haluavat vain sinut. Nyt heti!

Kaikki miehet? Nyt on jollakin taas huono aamu, kun tästäkin viestistä piti vetää herne nokkaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän