Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten paljon aiemmin ennen työvuoroasi menet töihin?

Vierailija
19.09.2018 |

Maksetaanko sinulle tästä ylimääräisestä ajasta ja jos ei yritätkö minimoida esimerkiksi vaihtamalla työvaatteet jo kotona?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee joka aamu 20 min ennen työaikaa, tekee joka kuukausi yhden palkattoman työpäivän !! Miksi?

Ei tee ilmaista, kun työt aloittaa silloin vasta kun on aika. ennen sitä aika käytetään esim. jutusteluun ja vaatteiden vaihtoon.

Vierailija
42/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 min ennen työvuoron alkua tulen. Vaihdan vaatteet ja syön aamupalan, työpisteelle siirryn paria minuuttia ennen työvuoron alkua. Jos en söisi töissä aamupalaa, tulisin varmaan 10-15 min ennen vuoron alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukuva työaika, saan palkkaa siitä hetkestä lähtien kun leimaan itseni sisään. Yleensä olen työpaikalla 20 minuuttia ennen varsinaisen työn alkua, siten ehdin hyvin jättää ulkovaatteet ja tavarat pukkariin, vaihdella kuulumisia työkavereitten kanssa ja tarkistaa listalta mitä hommia on edessä.

Vierailija
44/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Missä työssä työvaatteiden vaihto ei kuulu työaikaan???

Lähes jokaisessa, jossa on erilliset työvaatteet. Työajan alkaessa tulee olla valmis aloittamaan työnteko. Ei siihen kuulu pukeutuminen. Eihän sellaisetkaan pukeudu työajalla, joilla ei ole erillisiä työvaatteita.

Vierailija
45/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En

Ei kai kukaan setvi asioita edellisen vuoron kanssa ENNEN TYÖN ALKAMISTA???

Kyllä meillä vaan edellisessä työpaikassa piti tehdä näin. Aamuvuorolainen lähti klo 15.00 niin iltavuorolaisen piti olla paikalla työvaatteet päällä klo 14.50 että ehtii käydä asiat läpi (ja tästä 10minuutista ei maksettu). Muutamia kertoja menin vasta tasalta koska palkka ei juokse ennemmin, eikä aamuvuorolainenkaan jäänyt minuuttiakaan yli, niin sain pomolta hirveää valitusta kun en ollut kiinnostunut päivän asioista ja ottanut selvää mitä on tapahtunut ja mistä jatketaan. Kerran myös sanoin että minun ei tarvitse olla paikalla yhtään ennemmin koska siitä ei makseta, niin tästäkin sain haukut ja pomo (yrittäjä) huusi vain ettei hänellekkään joka minuutista makseta ja valitusta siitä ettei jousteta. Yrittäjyys kuitenkin on oma valinta, me oltiin vain työntekijöitä.

Vierailija
46/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-30min ennen yleensä. Olen opettaja ja oppitunnit vaativat aina jonkin verran valmistelua luokassa.

Vierailija
47/47 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 minuuttia ennen työvuoron alkua, olen patologinen etuaikailija. Ei minulle siitä ajasta kukaan muukaan maksa, ei tarvitse työnantajankaan maksaa. En vain halua myöhästyä. Vuorotyö kyseessä.