Miten päästä yli erosta?
Ollaan parikymppisiä ja seurusteltu 3v, joista 2 asuttu yhdessä. Kaksi yhteistä lemmikkiä. Mies haluaa nyt erota, koska petin häntä ehkä. Olin juonut liikaa, muisti meni, ja nyt tuttuni väittää että meillä oli seksiä. Kerroin toki miehelle, hän siis haluaa erota. Koskaan en olisi selvinpäin tehnyt niin, en tiedä edes jos minut huumattiin tai raiskattiin kun en muista mitään. Tai jos hän keksi koko jutun.
Rakastan miestäni suuresti enkä haluaisi erota. En voi kuitenkaan sanoa asiaan mitään, kun mies on päätöksensä tehnyt. Olisi helpompaa erota jos emme asuisi yhdessä, mutta nyt joudun etsiä ja pakata kaikki omat tavarat, miettiä kumpi saa yhteiset ja mikä pahinta: lemmikit jäävät miehelleni. Miten ikinä selviän tästä? En halua olla yksin, mutta en myöskään halua ketään muuta kuin mieheni. Tekisin mitä vain että pääsisin ajassa takaisin ja jättäisin juomatta. Olen hyvin surullinen ja ahdistunut.
Kommentit (17)
No hyvänen aika, onpa epäkypsä mies jos tuollaisesta eroaa. Ehkä sinut onkin huumattu tai kyseinen tuttusi valehtelee. Koita nyt puhua miehellesi vielä järkeä.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika, onpa epäkypsä mies jos tuollaisesta eroaa. Ehkä sinut onkin huumattu tai kyseinen tuttusi valehtelee. Koita nyt puhua miehellesi vielä järkeä.
Olen yrittänyt puhua, mutta miestä ei kiinnosta enää. Haluaa että muutan pois mahdollisimman pian. Juomisen olen luvannut lopettaa kokonaan, jos antaisi vielä mahdollisuuden.
Lisää vastauksia kiitos! Haluaisin ottaa sairaslomaa töistä ja vaan itkeä sängyssä muutaman viikon.
No jos mä selvisin 14 vuoden suhteesta kun mies päätti lähteä ja jätti mut 8 kk vauvan kanssa niin selviät säkin. Aika parantaa vaikka se kliseeltä kuulostaakin. Ei ae mies ole sua varten jos ei sua usko. Sä olet nuori ja sulla on vielä aikaa. Nyt pää pystyyn ja uusia tuulia kohti. Se helpottaa kun saat oman kämpän
Oi höpö höpö huumattu. Joit liikaa filmi meni. Petit. Kanna vastuusi niin kuin aikuinen.
Luottamuksen voi menettää vain kerran. Ymmärrän täysin poikaystävääsi.
Pettäjiltä löytyy aina kootut selitykset zzzz
Vierailija kirjoitti:
No jos mä selvisin 14 vuoden suhteesta kun mies päätti lähteä ja jätti mut 8 kk vauvan kanssa niin selviät säkin. Aika parantaa vaikka se kliseeltä kuulostaakin. Ei ae mies ole sua varten jos ei sua usko. Sä olet nuori ja sulla on vielä aikaa. Nyt pää pystyyn ja uusia tuulia kohti. Se helpottaa kun saat oman kämpän
Miksi uskoisi!! Mun miehellä oli kanssa selitykset valmiina kun jäi kiinni. Aina niillä pettureilla on.
Petit. Jäit kiinni. Voit koittaa anella, mutta en tiedä kannattaako. Mulla ei ainakaan koskaan palannut luottamus toiseen.
Mitäpä jos et heittelisi mitään huumaus/raiskausepäilyjä ilmaan, kun sinulla ei moisesta ole todisteita, eikä tapahtumista muistikuvaa. Voi tulla syyte kunnianloukkauksesta ja ansaitsisitkin sellaisen.
Ei tuosta nyt kyllä tiedä, tapahtuiko aktia, jos et kerran oikeasti muista mitään tai ei ole muuta todistusaineistoa kuin tuttavan sana. Ihmiset nimittäin valehtelee usein. Omista syistään, kuka mistäkin. Voi olla jokin juoni.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos et heittelisi mitään huumaus/raiskausepäilyjä ilmaan, kun sinulla ei moisesta ole todisteita, eikä tapahtumista muistikuvaa. Voi tulla syyte kunnianloukkauksesta ja ansaitsisitkin sellaisen.
En ole häntä itseään syyttänyt vaan täällä vain mietin, että mitä jos en pettänytkään. Mutta en saa sitä luultavasti koskaan selville.
Ja ihmiset, en kysynyt onko tekoni oikein vain väärin ja ansaitsenko eron, vaan kysyin miten pääsen yli tästä. Miten pystyn koskaan nauttia elämästä tämän jälkeen?
Itse antaisin yhden (1) uuden mahdollisuuden. Koska kerroit itse miehellesi teostasi, etkä salannut sitä, sekä kadut tekoasi. Alkoholi saa jotkut ihmiset tekemään asioita, joita ei oikeasti haluaisi, joten alkoholin käyttöä voisit vähentää. Miehesi kuitenkin voi olla eri mieltä ja hänellä on oikeus jättää sinut, jos ei pääse pettämisestäsi yli.
Ap kysyi miten pääsee yli siitä KUN he eroavat, ei kysynyt mielipidettä pettämisestä tai että pitäisikö miehen jättää hänet.
Sä oot nuori vielä, elämä edessä. Jos miehesi nyt päättää erota, löydät ihan kohta uuden ja paremman ja tulet onnelliseksi. Lopulta olet kiitollinen että näin kävi.
Kai nyt tuollaisen asian muistaisi, että harrastettiinko seksiä vai ei. Jotenkin on mahdoton uskoa.
Jos näin on, niin mene sitten kysymään siltä kenen kanssa petit tai laita viestiä. Sanot että tuttavasi väitti sellaista ja pitääkö se paikkansa.
Täytyy myöntää, että jos olisin sinun mies, niin laittaisin suhteen heti poikki. Ihminen, joka juo niin paljon, ettei pysty kontrolloimaan omia tekemisiään , niin on kyllä kypsymätön täysin. Ihmeellistä on myös se, että olet täysi- ikäinen, mutta et kykene huolehtimaan omista tekemisistä. Olet samanikäinen, kun lapseni, vaikkei ikinä päivänä uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt tuollaisen asian muistaisi, että harrastettiinko seksiä vai ei. Jotenkin on mahdoton uskoa.
Jos näin on, niin mene sitten kysymään siltä kenen kanssa petit tai laita viestiä. Sanot että tuttavasi väitti sellaista ja pitääkö se paikkansa.
Kaikille ei sovi alkoholi. Joillain menee muisti kokonaan, joten en muista yhtään. Ja se henkilö on siis se tuttava, joka väittää että minulla ja hänellä oli seksiä. Ja tiedän nyt, ettei minulle sovi alkoholi, joten en juo enää niin paljoa että muisti menee. Ei voi tietää mitä on tapahtunut, jos ei muista.
Et ansaitse miestäsi etkä parisuhdetta. Mies löytää jonkun nätin naisen ja elää onnellisena. Voit jäädä rannalle ruikuttamaan .
M 24