Mieheltä hajosi kolmatta kertaa kortsu tänä vuonna
On kokeillut useita erilaisia, mutta ei vain meinaa mikään sopia. Välillä käy mielessä, että tekee tahallaan, mutta en usko.
Kommentit (53)
Sano miehelle että painaa kakkoseen ilman kumia. Eikai kukaan mihinkään kusiseen pildeen paina 2018?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kokeillut useita erilaisia, mutta ei vain meinaa mikään sopia. Välillä käy mielessä, että tekee tahallaan, mutta en usko.
Kortsuista saa ihan tahattomastikin lähinnä traumoja. Sopivat varmaan pienipiliselle paremmin.
Niitä on erikokoisia eikä niiden tarvitse koko vartta peittää, tietenkin parempi mitä enemmän. Munkin miehellä toimii ihan hyvin perus kartongit, vaikka itseä joskus pelottaa miten se pysyy, on kuitenkin aina pysynyt.
Puolisolla on lantionpohjan lihakset vähän turhan hyvässä kunnossa. Joten valita voi lähinnä rikkoontumis- ja kuoriutumisherkkyyden tai täydellisen tunnottomuuden väliltä. Onneksi muitakin ehkäisymenetelmiä on.
rfsu kirjoitti:
Viitsitkö merkin mainita?
Nakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muut ehkäisymenetelmät käy? Sinuna ottaisin tuplaehkäisyn käyttöön, todennäköisesti on vaan sattumaa mutta on myös miehiä jotka yrittävät tahallaan tehdä naisen raskaaksi.
Miksi ehkäisy on aina naisen vastuulla? Niin, koska mies on itsekäs.
Naisen vastuulla? Tässäkin aloituksessa "mieheltä hajosi kortsu", eli aloittaja ei ilmeisesti ollut edes mukana siinä kondomin käyttötilanteessa kun se vastuussa olevalta mieheltä vain hajosi.
Yleensä kortsu hajoaa kun yrittää jyystää liian kuivaa liian kauan. Mikäli se hajoilee sun sisääsi vaihda mies kiihottavampaan. Miksi harrastaa seksiä tuon möllin kanssa jos se ei saa kostumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsuista saa ihan tahattomastikin lähinnä traumoja. Sopivat varmaan pienipiliselle paremmin.
Niitä on erikokoisia eikä niiden tarvitse koko vartta peittää, tietenkin parempi mitä enemmän. Munkin miehellä toimii ihan hyvin perus kartongit, vaikka itseä joskus pelottaa miten se pysyy, on kuitenkin aina pysynyt.
Puolisolla on lantionpohjan lihakset vähän turhan hyvässä kunnossa. Joten valita voi lähinnä rikkoontumis- ja kuoriutumisherkkyyden tai täydellisen tunnottomuuden väliltä. Onneksi muitakin ehkäisymenetelmiä on.
No en väittänytkään että kortsu on paras vaihtoehto parisuhteessa, ennemminkin viimeinen vaihtoehto. Mutta kyllä kaikille löytyisi sopiva jos ei muuta voisi käyttää, tilaamalla netistä vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi myös pitää varresta kiinni jos kovin pelottaa.
Tuli myös mieleen että olet liian kuiva. Siksi hajoaa.
Kenen kanssa hän niitä kortsuja käyttää,ei kukaan vakituisessa suhteessa oleva tuherra jonkun kortsujen kanssa.
Kelmuta se jättikyrpä XL-kortongilla. Ja laita liukkaria kuivaan vittuusi.
Ehkä siinä on joku valmistusvika,ns maanantaikappale.
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa hän niitä kortsuja käyttää,ei kukaan vakituisessa suhteessa oleva tuherra jonkun kortsujen kanssa.
Suhde voi olla tuore tai sitten yhdistelmäpillerit eivät sovi naiselle (aika yleistä). Itse en luottaisi vain minipillereihin tai muihinkaan keltarauhashormoniehkäisyihin, olen tullut raskaaksi niitä käyttäessä. Kierukka aiheuttaa monille kipuja tai onnekkaimmille loputtomat kuukautiset. Vaihtoehdot käy silloin aika vähiin jos ei halua vielä tehdä sterilisaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muut ehkäisymenetelmät käy? Sinuna ottaisin tuplaehkäisyn käyttöön, todennäköisesti on vaan sattumaa mutta on myös miehiä jotka yrittävät tahallaan tehdä naisen raskaaksi.
Itse lopettaisin vain seksin tuollaista epäillessä.
Niin sanoi vaimonikin, mutta eihän se sitten pitänyt ;)
Onneksi hajosi. Saan kauniin lapsen ja sossun tuet. Itselleni osoitettiin uusi asunto Asolasta, vantaalta. Upea kämppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhde voi olla tuore tai sitten yhdistelmäpillerit eivät sovi naiselle (aika yleistä). Itse en luottaisi vain minipillereihin tai muihinkaan keltarauhashormoniehkäisyihin, olen tullut raskaaksi niitä käyttäessä. Kierukka aiheuttaa monille kipuja tai onnekkaimmille loputtomat kuukautiset. Vaihtoehdot käy silloin aika vähiin jos ei halua vielä tehdä sterilisaatiota.
Jos yhdistelmäpillerit eivät sovi niin sitten raskaus ei voi sopia, koska se on paljon enemmän hormoonia.
Mulla irtos aikanaan kun olin liian kostea. Oletus kai, että nainen kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhdistelmäpillerit eivät sovi niin sitten raskaus ei voi sopia, koska se on paljon enemmän hormoonia.
Selvästi hormooniasiantuntija paikalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi hormooniasiantuntija paikalla
Kerro toki mikä väitteessä on vikana.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaa liukkaria, voi olla ettet kostu tarpeeksi ja hajoaa kitkasta
Ap:n tulee kokeilla uutta miestä. Jos hän ei kostu niin se vain tarkoittaa ettei ap pidä nykyistä kumppaniaan tarpeeksi kiihottavana että seksi toimisi. Valitettavasti te ette sovi yhteen, ap.
Miksi ehkäisy on aina naisen vastuulla? Niin, koska mies on itsekäs.